Fotopadoms: stiprini savu vēderpresi bez sviedru izliešanas

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 10. augusts 2013 00:00
13480
Kopā ar Sieviešu Kluba eksperti, fizioterapeiti Kristīni Stalīdzāni esam sagatavojušas vingrojumu kompleksu stingrai vēderpresītei! Turpmāk katru dienu 10 - 15 minūtes velti šiem vingrojumiem un rezultāti neizpaliks.
Vingrinājums: stiprini vēderpresīti sēdus! Apsēdies ērti krēslā (tā, lai dibens ir līdz krēsla aizmugurei un mugura taisna!). Vienu kāju turi taisni uz grīdas, otru - pārliec pār celi.
Ar roku atspiedies pret celi un veic spiedošas kustības. Tev vajadzētu šajā mirklī just, kā strādā tava presīte! Noturi šādu pozu 10 sekundes!
Pēc tam to pašu atkārto ar otru kāju un otru roku.
Vingrinājums: relaksējies un stiprini presīti Apsēdies ērti krēslā, muguru atspied pret krēsla atzveltnes, vari aizvērt acis un dziļi ieelpo un pēc tam izelpo. Ieelpojot iedomājies, kā gaiss ieplūst zonā starp ribām un piepilda tavu krūšukurvi...
Bet izelpojot gaiss starp ribām saplok, tāpat kā saplok visas vēdera krociņas. Lai vieglāk sajust šo elpošanu, vari sev palīdzēt ar rokām. Uzliec rokas uz ribām un mierīgi elpo. Veic 10 - 15 ieelpas un izelpas.
Vingrinājums: sarežģītāka elpošanas pakāpe Lai parādītu, kā elpot pa diagonāli, lūdzām mūsu modelei Līvai (kas starp citu ir mūsu pašu žurnāliste Līva Zaksa, kas raksta gan Sieviešu, gan Māmiņu klubā) pacelt krekliņu un atkailināt savu presīti.
Mierīgi ieelpo...
Un izelpojot iedomājies, kā vienu ribu virzi pret pretējo gurnu. Plecus mēģini turēt maksimāli taisnus!
To pašu atkārto uz otru pusi! Veic 10 - 15 ieelpas un izelpas.
Nākamajā vingrinājumā turpini mierīgi elpot, bet domās virzi savu presīti vispirms uz vieniem sāniem...
tad uz otriem sāniem... Šo vingrinājumu arī vari atkārtot 10 līdz 15 reizes.
Šis vingrinājums savukārt patiks visām, kuras pēc darba dienas jūt kājās smagumu un nogurumu.
Apgulies uz grīdas, mugura un rokas tieši pret grīdu, bet kājas veido 90 grādu leņķi. Mierīgi izvingrini pēdiņas! Vispirms noliec vienu pēdu, tad otru. Ļauj sev sajust, kā tiek izstiepti kāju muskuļi. Atkārto šo vingrinājumu, cik ilgi vēlies. Tas uzlabo asinsriti, mazina tūsku un noguruma sajūtu.
Vingrojumu komplekti Sieviešu Klubā top sadarbībā ar O.B. tamponiem. Tie ir tamponi, kuri sievietei neatkarīgi no mēness cikla, ļauj justies brīvi, ērti un pārliecināti. Arī fitnesa zālē vai peldbaseinā, ja menstruācijas tev nav šķērslis vingrošanai un peldēm.

Kopā ar Sieviešu Kluba eksperti, fizioterapeiti Kristīni Stalīdzāni esam sagatavojušas vingrojumu kompleksu stingrai vēderpresītei! Turpmāk katru dienu 10 - 15 minūtes velti šiem vingrojumiem un rezultāti neizpaliks.

Vingrojumu komplektu vēderpresītes stiprināšanai Sieviešu Klubam izveidoja fizioterapeite Kristīne Stalīdzāne. 

Atliek tikai apņemties sākt vingrot jau tagad, un katru dienu 10 - 15 minūtes veltīt tieši savai vēderpresītei! Nu ko - ķeramies pie darba?

Vingrojumu komplektu skaties šajā fotoblogā!

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
avokado 30. jūlijs 2013 14:47

Man arī pienācis laiks pēc dzemdībām pavingrot. Paldies par vingrojumiem.