Trešā distance

Dzeinna
Dzeinna 23. marts 2015 15:13
866

Pēdējā laikā mana ēdienkarte sastāv pārsvarā no: salātlapām, rukolas, gurķiem, tomātiem, burkāniem, nedaudz rupjmaizes, kefīra, biezpiena, zaļās tējas un pāris reizes baltās kafijas bez cukura. Pāris reizes vistas filejas un zivs. Kad gribas panašķēties tad uzkožu kādu riekstu. Ar saldumiem neaizraujos, jo arī pirms maratona sākšanās, nebiju baigā saldumu grauzēja!:)

20150323151208-97896.jpg

Cenšos dzert vairāk, bet kā kuru dienu sanāk. Un dažreiz ir tā, ka organisms pats "prasa" padzerties, bet citu dienu grūti sevi piespiest izdzert lieku glāzi ūdens. Kāds 1,5-2 litri sanāk izdzert.

 Pēdējo mēnesi kafejnīcām eju garām, jo pēdējā laikā, kad ir būts esmu vīlusies-neesmu baudījusi kaut tik garšīgu ko pati nevarētu pati pagatavot mājās. Vai nu par treknu, vai par asu ēdiens.:(

OnPlate šķīvis ir interesants izgudrojums, bet vai pati no tāda ēstu, diez vai...Ja nu tikai piekārtu virtuvē kā glezniņu:)

Vienu reizi, vēl pusaudžu gados ievēroju ābolu diētu, bet izturēju tikai dažas dienas!:) Pāris kilogramu biju dabujusi nost, kaut gan īsti nebija iemesla tievēt!:)

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies