Tievēsim pēc mēnes fāzēm un dienas, kad esam dzimušas.

Autors: nosiguldas, 2014. gada 12. jūnijs, 09:34:26
Tievēsim pēc mēnes fāzēm un dienas, kad esam dzimušas.

Savu tievēšanas plānu pagaidām neturpinu ar nodomu. Pēc svaru iegādes, reizi nedēļā, kad visi guļ un neredz uzkāpju uz svariem un cipars spītīgi staigā no 82-84. Pēc nokāpšanas sevi mierinu, ka svari nav precīzi, bet īstenībā saprotu, ka ir sākusies vasara, neslēpšu man ļoti garšo alus un tāpat regulārie dārza svētki atsaucās un kilogramiem, kas norāda uz to, ka esmu novirzījusies no sava plāna. 


Tad nu papildus tam ko jau daru pamēģināšu sakārtot savas ēšanas aktivitātes pēc mēness  fāzēm, paskatīsimies, kas no tā sanāks.

 ĪSUMĀ

JAUNS MĒNESS

atslodzes dienas ( sulas un augļi)
jādzer daudz ūdens, alkoholam nē.

AUGOŠS MĒNESS
ēst mazāk kā parasti ( jo organisms uzkrāj rezerves)
neēst pēc 18.00

P.S. Man tas liekas neiespējami.

PILNMĒNESS
Īstais brīdis uzsāk tievēšanas aktivitātes 2-3 dienas pirms pilnmēness

DILSTOŠS MĒNESS 

organisms ir mazāk jūtīgs, var nedaudz paļauties ēšanas izvirtībām, tikai visā jābūt mēra sajūtai.


Te varēsiet atrast mēness kalendāru. 

http://tava-pasaule.lv/meness-kalendars-2014-gada-junijam/

Vēl pastāv apgalvojums, ka atslodzes dienas vieglā pārvarēt, ja zini, kurā nedēļas dienā esi dzimusi un šo dienu ieplāno atslodzei. Mana diena ir piektdiena un šajā dienā esot ieteicams ēst augļus, bet kā ir ar Jūsu dienām izlasīsiet manā blogā 

http://darznieksiesacejs.blogspot.com/