Svara zaudēšana ir maratona, nevis sprinta distance.

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 1. decembris 2014 12:49
3447

Tiklīdz Jūs sāciet pievērsties svara zaudēšanai ir tikai saprotams, ka gavilējiet pie katra zaudētā kilograma. Tā kā  svara zaudēšana nav dienas vai nedēļas jautājums, bet gan mēnešu jautājums, tad noteikti piefiksējāt, ka svara kritums salīdzinot ar sākotnējo var palēnināties un kādā punktā pilnībā apstāties. Tas noteikti rada satraukumu un neapmierinātību, bet galvenais ir NEPADODIETIES. Nelielas izmaiņas ikdienas dzīves ritmā un uzturā var iekustināt notiekošos procesus no jauna.

Tievēšanas sākumā ir pilnīgi normāli redzēt un gaidīt izmaiņas uz svariem katru nedēļu. Šissvara zudums ir rezultāts kā jūsu ķermenis pielāgojas radītajam kaloriju deficītam, kas rodasuzņemot ar uzturu mazāk kaloriju un patērējot vairāk. Sākumā jūsu organisms sāk dedzināt glikogēna krājumus, kas ir ogļhidrāti unglabājas muskuļos, kad jūsuzņemat mazāk kaloriju nekā jūsu ķermenim vajadzīgs, lai nodrošinātu visas funkcijas, jūsu organisms sāk izmantot glikogēnuunpastiprināti izdala uzkrāto ūdeni. Tiklīdz organisms ir izmantojis lielāko daļu no tā glikogēna krājumiem, tas sāk sadedzināt uzglabātos tauku, lai radītu nepieciešamo enerģiju. Kad tas notiek, jūsu svara zudums sāk palēnināties.

Ja jūsu svara zudums palēninās līdz punktam, kur jūs zaudējiet ļoti maz vai nemaz svaranedēļas šķērsgriezumā. Svara zuduma apstāšanās notiek, jo Jūsu organisms ir pielāgojies jūsu svara zaudēšanas programmai, vai arī tāpēc, ka jūs izmantojat ātrās svara zaudēšanas metodes.Pirmais solis, lai atkal iekustinātu  svara zuduma, nepieciešams izanalizēt savu pašreizējo uztura un fizisko aktivitāšu plānu, lai atrastu kur slēpjas problēma. Šeit talkā noteikti var nākt dietologs, uztura speciālists vai treneris. Speciālists izanalizēs jūsu uzturu un fizisko aktivitāšu līmeni un pamatojoties uz to, sniegsjaunus ieteikumus, kas iekustinās atkal jūsu svara zudumu.

Veiciet izmaiņas diētā. Adekvātam kaloriju skaitamuzturā vajadzētu būt starp 1400 un 1600 kalorijas katru dienu. Zaudējot svaru jūsu ķermenim arī samazinās nepieciešamo kaloriju daudzums, jo jūs sarūkat apjomos. Tiklīdz jūs atkārtoti nedaudz samaziniet uzņemto kaloriju apjomu svara kritumam vajadzētu atjaunoties. Ja jūs gadījumā patērējiet ļoti maz kaloriju un regulāri sportojat, apsveriet iespējuuzņemt vairāk kaloriju.Būtiski arī ir pārskatīt uzturā izmantotos produktus. Ja jūsu uzturāir dažādi pārstrādāti, produkti, samaziniet tos līdz minimumam, aizvietojiet tos, piemēram, ar svaigiem dārzeņiem, pilngrauduproduktiem, liesu gaļu, kvalitatīvu mājputnu gaļu, zivīm un veselīgiem taukiem, piemēram, linsēklu eļļu un rapšu eļļu. Pilnvērtīgakvalitatīva pārtika, ne tikai paātrina vielmaiņu, bet arī samazina bada sajūtu un tauku uzkrāšanu, palēninot insulīna produkciju.Noteikti sekojiet līdzi, lai maltītes ir regulāri vismaz 3 pamatmaltītes un 1-2 uzkodas. Sekojiet līdzi arī lai uzņemto kaloriju daudzums nav par maz, jo stipri ierobežots kaloriju daudzums var palēnināt vielmaiņu un traucēt svara zaudēšanai. Nevajadzētu kalorijas samazināt zemāk par 1200kkal robežu.

Fiziskās aktivitātes ietekmē ikdienā sadedzināto kaloriju skaitu. Ja svars kādu laiku stāv uz vietas, apsveriet iespēju palielināt aktivitāšu ilgumu vai intensitāti, lai nodrošinātu, ka jūs sadedziniet pietiekami daudz kaloriju, lai zaudētu svaru. Kā viena no iespējām pastāv Figura Line apmeklējums, jo dabīgā veidā jūs attīrīsiet organismu un palīdzēsiet tam atbrīvoties no sakrātajiem toksīniem, kuri bieži ir galvenais traucēklis, lai atbrīvotos no liekā svara. Jo kustīgāki jūs ikdienā būsiet, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet. Nav nepieciešami smagi treniņi sporta zālē, bet iekļaujiet savā ikdienā tādas fiziskās aktivitātes, kā pastaigas svaigā gaisā, vieglu riteņbraukšanu, peldēšanu, fiziskās aktivitātes, kur ir vienmērīga elpošana. Jo tauki deg tikai skābekļa klātbūtnē. 

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies