Sēklu un riekstu veselīgās īpašības

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 27. jūnijs 2017 11:50
494

Garšīgi un veselīgi! II daļa - dažādu sēklu un riekstu veselīgās īpašības.

Sēklas un rieksti palīdzēs dažādot tavu ikdienas uzturu, papildinot to ar vērtīgām vielām gan veselībai, gan skaistumam, gan enerģijai.

Čia sēklas - stiprina sirdi, samazina infarkta risku, veicina svara samazināšanos, enerģijas avots, samazina risku saslimt ar diabētu, mazina sāpes locītavās.

Kaņepju sēklas - uzlabo imunitāti un kardiovaskulāro veselību, lielisks proteīna avots, uzlabo ādas un matu izskatu, palīdz cīņā pret vēža šūnām.

Granātābolu sēklas - bagātīgs antioksidantu avots, bagātina asinis ar skābekli, samazina risku saslimt ar vēzi, ārstē artrītu, samazina infarkta risku.

Linsēklas - mazina vēdersāpes un krampjus, ārstē iekaisumus, stabilizē hormonālo līdzsvaru, mazina PMS un menopauzes simptomus, mazina risku saslimt ar krūts un prostatas vēzi.

Ķirbju sēklas - B vitamīna avots, ārstē depresiju, uzlabo noskaņojumu, novērš nierakmeņu veidošanos, cīnās pret organisma parazītiem.

Aprikožu kauliņi - novērš saslimšanu ar vēzi un artrīta sāpes, pazemina asinsspiedienu, ārstē saaukstēšanos un gripu, uzlabo matu veselību un izskatu.

Sezama sēklas - pazemina holesterīna līmeni un asinsspiedienu, ārstē reimatismu un artrītu, aizsargā aknas, kalcija avots.

Saulespuķu sēklas - mazina astmas lēkmes, pazemina asinsspiedienu, novērš migrēnu, samazina infarkta un insulta risku.

Ķimenes - novērš gremošanas traucējumus, antiseptiķis, uzlabo aknu darbību, ārtsē astmu un artrītu, uzlabo imūnsistēmas darbību.

Vīnogu kauliņi - pazemina asinsspiedienu un holesterīna līmeni, mazina iekaisumu pietūkumu, aizsargā acis diabēta gadījumā, veicina brūču dzīšanu.

Pistācijas - veicina svara samazināšanu, ieteicamas diabēta gadījumā, aizsargā no vēža šūnu veidošanās, pazemina asinsspiedienu, palīdz reimatisma un artrīta ārstēšanā.

Lazdu rieksti - uzlabo kardiovaskulāro veselību, samazina risku saslimt ar Alcheimeru, ārstē reimatismu un artrītu, novērš vēža šūnu veidošanos, ārstē diabētu.

Makadāmijas rieksti - pazemina holesterīna līmeni, samazina risku saslimt ar diabētu, attīra zarnas, ārstē anēmiju, novērš rīta nelabumu.

Brazīlijas rieksti - samazina risku saslimt ar kuņģa, aizkuņģa un zarnu vēzi, pazemina cukura līmeni asinīs, novērš vairogdziedzera palielināšanos, novērš reproduktīvās sistēmas traucējumus, samazina audzēju veidošanās risku.

Ēdamie kastaņi - kontrolē cukura līmeni, veicina atmiņu, uzlabo zarnu veselību un darbību, ārstē anēmiju, veicina svara samazināšanu.

Mandeles - kontrolē apetīti, veicina svara samazināšanu, uzlabo kaulu veselību, veicina atmiņu, biotīna (B7) avots.

Valrieksti - ārstē un novērš iekaisumus, novērš sirds saslimšanas, novērš aknu bojājumus, uzlabo smadzeņu veselību un darbību, novērš prostatas un krūts vēža rašanos.

Indijas rieksti - uzlabo sirds veselību, pazemina asinsspiedienu, novērš saslimšanu ar diabētu, novērš kataraktu, veicina asinsķermenīšu veidošanos un šūnu atjaunošanos.

Pekanrieksti - A, B un E vitamīna avots, uzlabo kardiovaskulāro veselību, novērš vēža šūnu veidošanos, uzlabo kaulu un zobu veselību, novērš ādas problēmas.

Ciedru rieksti - kontrolē apetīti, enerģijas avots, uzlabo sirds veselību, antioksidanti, palēnina organisma novecošanos, uzlabo redzi.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies