Pavasara maratona ikdienas paradumi

nosiguldas
nosiguldas 19. marts 2015 12:48
1062

Mans rīts sākas ap 6.00. Esmu uzsākusi rīta vingrošanu, kuru esmu pielāgojusi savām vajadzībām un iespējām . Kā ikdienas rituāls jau vairāku gadu garumā ir rīta sākšana ar glāzi silta ūdens. Tam seko rīta procedūras.

Tad gatavoju savu zaļo dzērienu

Es pamatreceptei izmantoju

1/2 no selerija kāta
1/2 banāns
saujiņa spināti
zemeņu tīrkultūra, vai Lacto ( nedaudz, es vados no tā cik biezu kokteili gribās)
maltas linsēklas 1/2 tejkarotes

Variācijām lieku augļus, kādi dotajā brīdī ir mājās ( kivi, mango, ābols u.c.)

Savu pirmo kafiju dzeru darbā, bez cukura. Cukura vietā piekožu kādu konfekti vai šokolādes gabaliņu.

Pusdienās- zupa, vai tvaicēti dārzeņi ar kaut ko no gaļas vai zivs.

Vakariņās - parasti no tā ko gatavojam izvēlos ko mazāk kalorijām bagātu.

Veidojot savu ēdienkarti vados no sekojošiem priekšnosacījumiem:

  • Ja lietoju cukuru, nelietoju citus saldumus.
  • Ēdu ēdienu sagrieztu ļoti mazos gabaliņos ( paildzina ēšanas laiku, kas palielina sāta sajūtu)
  • Uzturā lietoju tikai rupjo maizi ( līdz 2. šķ. dienā)
  • Ēdu visus dārzeņus, izvairos no karutpeļiem. (Ja ļoti gribās, tad neatsakos, bet ierobežoju daudzumu).
  • Dzeru daudz ūdens, bet uz šo brīdi bērzu sulas).

Ja nu tomēr gribās kādu našķīti, es to sev neliedzu, bet piedomāju pie daudzuma lietošanas.

 

 

MARTA MARATONS: Trešā distance

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies