Pārmaiņas...

Linduchy
Linduchy 8. februāris 2020 16:58
950

Pēdējā laikā Facebook un Instagram ir pārpildīti ar visdažādākajiem tievēšanas maratoniem, izaicinājumiem un īpašām grupām, kuras sola slaidās formas atgūšanu. Visā tajā informācijas plūsmā var atrast kaut ko noderīgu, bet tomēr ir kritiski jāizvērtē padomi - kas tos sniedz, kādam nolūkam un vai tas tiešām tev ir vajadzīgs. 

2019. gads manā dzīvē bija lielu pārmaiņu gads. Atmodas laiks gan fiziski, gan garīgi. Lai arī vienmēr esmu bijusi apmierināta ar savu izskatu (jā, jā, ar visiem maniem kilogramiem nekad neesmu bijusi kompleksiem nomākta), tomēr pārmaiņas privātajā dzīvē atmodināja manī vēlmi mīlēt sevi vairāk, palutināt savu miesu un garu biežāk, justies brīvākai un vieglākai.

20200208155519-91736.jpg

Sāku es ar meditācijām. Jelgavā ir burvīga vieta, kurā var izbaudīt skaņu meditācijas - "Zelta aplis". Reizi mēnesī tiek rīkoti īpaši skaņu meditācijas vakari Sv.Trīsvienības tornī - stikla piramīda skaņas vibrācijas tikai pastiprina. Tas ir jaudīgi! Regulāri meditācijas seansi ļāva saskatīt ceļu, pa kuru doties dzīves ceļā. Ar meditāciju palīdzību atbrīvojos no pagātnes, sakārtoju savas domas un guvu atbildes uz saviem jautājumiem.

20200208155807-78999.jpg

Pirmajos mēnešos pēc šķiršanās, kurus pavadīju pie mammas, jūtami pieņēmos svarā. Mamma, protams, gribēja tikai to labāko man, bet intensīva barošana ar mājās gatavotām (kalorijām bagātām) maltītēm rezultējās ar iespaidīgu ciparu, kuru uzrādīja svari.  

Pamazām sakārtoju savu garīgo stāvokli, atkāpās arī mūžīgā bada sajūta un vēlme neveselīgi našķoties pēc katras asākas sarunas vai stresa situācijas.

Ar laiku iemācījos mierīgi pateikties mammai par pagatavoto maltīti un atteikties no tās. Sākumā bija milzīga neizpratne, pat apvainošanās, bet svarīgi ir tās lietas izrunāt un izskaidrot. Šobrīd mums ir lielisks kompromiss - katrai sava ēdienkarte.

Kā izskatās mana ēdienkarte?

Esmu atteikusies no cukura (īpašu uzmanību pievēršu rūpnieciski ražoto produktu sastāvam, ir grūti, bet tas nav neiespējami, atliek tikai gribēt atrast un izvēlēties produktus, kuru sastāvam nav pievienots cukurs). Atteikšanās no cukura nenozīmē, ka nepalutinu sevi ar kaut ko saldu (es tak esmu saldummīle). Man lieliski noder www.lowcarb.lv produkti - gardas šokolādes, kūku maisījumi un citi produkti, kuru lietošana neapdraud figūru un nepaaugstina cukura līmeni asinīs. Visi produkti satur tikai dabīgos saldinātājus (eritritolu, ksilītu, stēviju, tagatozi... ja ir vēlēšanās uzzināt par tiem sīkāk, droši vaicā komentāros). Kad nāk virsū kārdinājums, piemēram, tikko no Beļģijas atvesta ekskluzīva šokolāde, no tās neatsakos, jo tā nav ikdiena - tie ir svētki garšas kārpiņām, bauda, no kuras nevaru un arī negribu atteikties.

Vēl viena lieta, no kuras esmu atteikusies, tā ir maize un graudu miltu izstrādājumi. Brokastu sviestmaizes un grēcīgās kūciņas ikdienā ir palikušas pagātnē. Bez īpašām grūtībām svētku reizēs varu uzcept mājās lielisku mazkaloriju kūku ar zemu ogļhidrātu saturu. 

Manā ikdienas uzturā ir ļoti daudz zaļumu, īpaši iecienīti ir mikrozaļumi (redīsu, saulespuķu, cukurzirņu zaļumiņi), visdažādākie dārzeņi (izņemot kartupeļus), zivis, jūras veltes, piena produkti, pākšaugi, augļi un ogas, rieksti un sēklas. Neesmu atteikusies no gaļas produktu lietošanas, tomēr 1-2 dienas nedēļā ievēroju vegānisku ēdienkarti.

20200208162243-53172.jpg

Mans iecienītākais brokastu ēdiens ir graudainais biezpiens, kuru papildinu ar citiem produktiem pēc noskaņojuma: avokado, gurķi, tomātu, garnelēm, tunci, siļķi, mikrozaļumiem, kaviāru u.c. Nebeidzamas variācijas, tāpēc brokastis nekad nav garlaicīgas un vienveidīgas. 

Pusdienās labprāt ēdu zupas vai lapu salātus ar zivi/gaļu (bez kartupeļiem, rīsiem, griķiem...). Arī vakariņās izvairos no ogļhidrātu lietošanas. Badā neesmu. Un ēdiens sagādā ne tikai vizuālu baudu, bet arī prieku vēderam un sirdsapziņai.

20200208164006-28518.jpg

Limfodrenāžas masāžas

Ilgu laiku skatījos un domāju par Masāžas studiju 8 (Jelgavā). Janvārī beidzot uzsāku masāžu kursu. Trīs reizes nedēļā uz stundu pazūdu masāžas studijā. Beidzot laiks tikai sev. Iespēja palutināt sevi. Un nevienam nav jāatskaitās, kur es eju, kāpēc, cikos būšu atpakaļ un kāpēc tam visam ir vērts tērēt naudu.

Ruļļi kārtīgi izmasē visu ķermeni, infrasarkano staru siltums izkarsē un liek nedaudz pasvīst, paralēli notiek jautra čalošana ar pārējām dāmām. Lieliska atmosfēra un vēl lieliskāka pašsajūta, kad redzi rezultātu - tvirtāka un gludāka āda, mazākas ķermeņa aprises un pozitīvs noskaņojums.

Negaidi rezultātu pēc 1-2 apmeklējuma reizēm, bet pirmais kurss (10 reizes) garantē rezultātu. Un tas ir tikai sākums. Jārēķinās, ka otrajā reizē procedūra var izrādīties diezgan sāpīga, bet to visu var paciest mērķa labā... ja vien tev ir mērķis. Manas kājas pēc masāžas rotāja arī daži zilumi, bet tie ļoti ātri pazuda.

Noteikti izmanto abonementu, jo tas ir izdevīgāk, kā arī disciplinē neizlaist masāžas studijas apmeklējumus. 

Mēneša laikā ir pazudusi puse no tiem kilogramiem, kurus uzskatu par liekiem. Ir neliels trūkums tam visam - atkal ir jāiegulda nauda jaunas garderobes iegādei, bet tas ir arī patīkami. Un vēl patīkamāk ir vērot sevi spogulī un apzināties, ka esi pusceļā uz to augumu, kāds tev ir bijis vidusskolas gados.

20200208165807-65958.jpg

Tam visam klāt nāk 10 000 soļu programma, kuru cenšos pildīt pēc labākās sirdsapziņas. Ja kādu dienu nenostaigāju 10 tūkstošus soļu, trūkstošo kompensēju nākamajās dienās vai brīvdienās.

Katras dienas rīts sākas ar kārtīgu izstaipīšanos un jogas pozu pildīšanu. Stiepšanās un elpošana palīdz pamosties un noskaņoties darba cēlienam, kā arī palīdz izvairīties no muguras sāpēm.

Un, protams, dejas - trakas dejas naktsklubā vai deju nodarbības. Kā nu kuru reizi sanāk saskaņot ar darba grafiku, bet dejas tagad ir mana ikdiena. Galu galā, ja darbu grafiks ir absolūti traks, neviens nespēj aizliegt un atturēt no 15 minūšu intensīvas lēkāšanas deju ritmos arī mājās. Atliek tikai gribēt. ;)

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies