Pareiza elpošana: līdzeklis Nr.1, kā novērst stresu un saņemt nepieciešamo enerģiju!

coachv
coachv 22. marts 2010 00:00
844

Par motivāciju kaut ko darīt, lai sasniegtu savus mērķus ķermeņa ziņā, rakstīšu trešdien. Šodien raksts par tēmu elpošana.

{smallpic:1}

Var būt tik motivācijas, cik vien vēlies, bet, ja ķermenī nav enerģijas, tad šī motivācija drīz noplaks un drīz vien pazudīs.

 

Veids, kā pārvarēt stresu un piesaistīt enerģiju ķermenim ir sekojošs. Lieliskus rezultātus esmu ieguvis pats un mana komanda Holandē no šīs vienkāršās elpošanas tehnikas.

 

  1. Ieelpa- nosūti skābekli saviem iekšējiem orgāniem.
  2. Turēt elpu, lai skābeklis izplatās pa ķermeni un nogādā to vajadzīgajās vietās.
  3. Izelpa- izvadīt no ķermeņa visas nevajadzīgās vielas.

 

Tātad Ieelpa 1x

 

Turēt elpu 4x

 

Izelpa 2x

 

Tas nozīmē, ka, ja veic ieelpu 5 sekundes caur degunu, tad turēsi elpu 20 sekundes un pēc tās 10 sekundes izelposi! Ja 7 sekundes ieelposi, tad noturēsi elpu 28 sekundes un izelposi 14 sekundes.

 

Lai iegūtu manāmus rezultātus, vajadzētu izpildīt šo elpošanas tehniku 5 reizes pēc kārtas no rīta, pusdienlaikā un vakarā. Laikos, kad visnepieciešamākā ir enerģija dažādām aktivitātēm.

 

Izmēģiniet un pārbaudiet šos rezultātus pašas! Ļoti daudz cilvēku izlasa, un domā, super, bet tad neko nedara, lai uzlabotu savu fizisko formu! Neesi viena no viņām!

 

Pārsteidz sevi un visus apkārt esošos cilvēkus!

                                                                         Novēlot panākumiem bagātu nedēļu,

                                                                                                   Treneris Valdis

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
7. septembris 2010 23:38

cik ilgi tādā veidā ir jāelpo?

paasma 23. marts 2010 19:21

es šo vingrinājumu apvienoju ar muguras iztaisnošanu un plecu atliekšanu:
uz ieelpu iztaisnoju muguru;
kamēr aizturu elpu, atliecu plecus uz aizmuguri
uz izelpu atbrīvojos