Mans darbības plāns

nosiguldas
nosiguldas 16. marts 2015 12:39
951

Tā nu ir sanācis, ka es maratonam eju nedaudz pa priekšu. Bet pats galvenais, ka man ir kompānija un tā ir vieglāk sasniegt uzstādītos mērķus.

Šoreiz neveidoju kolāžu, jo vizualizācija ir man katru dienu priekšā,  atverot skapi.

Es sagatavoju savu plānu, kas ir pulksteņa formā, tas ir sadalīts pa nedēļām. Katrā nedēļā ir paredzēts svara kritums un blakus tiek ierakstīts , kas ir sasniegts. Ja es no plāna nenovirzīšos, tad uz mīļmeitiņas izlaidumu izskatīšos pat ļoti labi.

Ko es daru.

  • Dzeru ūdeni
  • gatavoju savus zaļos kokteiļus
  • cenšos ēst pavisam maz vakarā
  • ierobežoju cukuru un sāli
  • maksimāli atsakos no baltmaizes, kūcuņām un kartupeļiem. ( Reizēm, gan nedaudz pagrēkoju )
Fiziskās aktivitātes
  • Apmeklēju trenažieru zāli 
  • Katru rītu cītīgi izpildu treneres ieteiktos vingrojumus
  • Paldies dievam, beidzot ir sākušīes dārza darbi
  • Biežāk dodos darba darīšanās kājām.

Savu plānu turu dienasgrāmatā. Attiecīgi katrs rīts man sākās ar ieskatīšanos manā plānā....

 

MARTA MARATONS: Trešā distance

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
nosiguldas 17. marts 2015 10:19 VIT@

:)

Ciao 16. marts 2015 20:50

Malacis uz priekšu!!! (party)