Luksofora jeb trīs krāsu diēta

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 28. novembris 2018 09:41
3863

Zaļa, dzeltena un sarkana – trīs krāsas tavai diētai. Sākumā gan var likties, ka luksofora jeb trīs krāsu diēta nozīmē konkrētas krāsas produktu lietošanu uzturā, bet tā nemaz nav. Šīs diētas pamatā ir visu pārtikas produktu sadalīšana trīs krāsu grupās:

  • Zaļās krāsas produktu grupa – Uz priekšu! Ēd droši.
  • Dzeltenās krāsas produktu grupa – Piebremzē! Vari ēst, bet uzmanīgi izvērtē daudzumu un biežumu.
  • Sarkanās krāsas produktu grupa – Apstājies! Šīs grupas produktus labāk minimizēt vai izslēgt no savas ēdienkartes.
20150531204609-18377.jpg

Zaļās krāsas produktu grupa

Šīs grupas pamatā esošie produkti ir izaudzēti – augļi, ogas, dārzeņi, pākšaugi, rieksti un pilngraudu produkti. Tos var ēst katru dienu, īpaši neierobežojot sevi, jo satur salīdzinoši maz kaloriju, bet daudz vitamīnu, minerālvielu un šķiedrvielu.

Dzeltenās krāsas produktu grupa

Šīs grupas produktus var iekļaut ikdienas ēdienkartē, bet jāizvērtē to daudzums, jo kaloriju ziņā tie ir bagātāki – kartupeļi, pastas, maize, piens un piena produkti, gaļa un gaļas produkti, cepti dārzeņi.

Sarkanās krāsas produktu grupa

Šīs grupas produktu lietošanu uzturā vajadzētu minimizēt – ātri pagatavojamie ēdieni (pelmeņi, cīsiņi, ātrās zupas, biezeņi u.c. līdzīgi produkti paciņās), našķi un uzkodas (sāļie riekstiņi, čipši, popkorns, cepumi utt.), trekni deserti, kūkas un saldējums.

Luksofora diēta nav paredzēta ātrai svara zaudēšanai iespējami īsā laika posmā, bet gan ēšanas paradumu maiņai pakāpeniski un ilgtermiņā, veidojot savu maltīti pamatā ar zaļās krāsas grupas produktiem.

 Tievējam veselīgi un pakāpeniski!

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
vecsprofils 2. jūnijs 2015 15:09 Kerstyna

Ja, tāpēc turpinu ēst kā parasti, ja godīgi mani tās kalorijas neietekmē, nekad arī tās neskaitu, pat tad, kad ieturu diētas ;) Vairāk skatos pēc apēstā daudzuma.

Kerstyna 2. jūnijs 2015 14:25 Shalako

Bet tie ir pareizie tauki :)

vecsprofils 2. jūnijs 2015 13:13

Man ļoti garšo avokado, katru dienu apēdu pusi vai veselu, liels man bija izbrīns, kad māsa pateica, ka tas ir treknākais auglis :D

-Scarlett- 2. jūnijs 2015 10:21 Catwoman

nu redz, bet to nevar salīdzināt tie kas sāk pāriet uz veselīgu dzīves veidu kā pirmo atmet fast food ēdienus, kuru skaitā ir visi jau pārstrādātie produkti arī cīsiņi un saldētie frī... nav tāds mazāks ļaunums (es tā domāju), izkopjot savu ēdienkarti mēs primāri mācāmies par ēdienu arī kur tas ir audzis, kādu labumu tas sniedz veselībai utt.. ok ok es zinu aizrāvos :D un saprotu vienā blogā to nav iespējams aptvert.

Linduchy 2. jūnijs 2015 10:15 VIT@

Bet, ja salīdzina augļu ēšanu ar lētiem cīsiņiem un eļļainiem fri kartupeļiem, tad augļi ar visu cukuru ir mazāks ļaunums :)

-Scarlett- 2. jūnijs 2015 10:09 Catwoman

viss kārtība, es par augļu cukuru ļoti daudz lasu pēdēja laikā, tāpēc man tas bija pirmais ko gribējās piebilst. Jo augļi ir ierobežots daudzums, īpaši cukuru saturošie. No vienas puses ļoti labi ir ēst augļus, bet no otras jādomā atkal cik daudz :)

Linduchy 2. jūnijs 2015 09:54 VIT@

Tāpēc jau ir beigās piebilde, ka šī nav diēta ātrai svara zaudēšanai, bet gan plāns ēšanas paradumu maiņai :)

-Scarlett- 2. jūnijs 2015 09:30

nu tomēr būtu padziļinātāk jāizvērtē ... , piemēram, ar augļiem, kuri satur daudz cukuru nedrīkst aizrauties. Tas ir, ja katru dienu dzers svaigi spiestu apelsīna sulu un mērķis ir zaudēt svaru, to nezaudēs..nav viss tik vienkārši ;)