Kopā vieglāk

nosiguldas
nosiguldas 3. februāris 2012 10:56
583

Es piesakos būt aktīvais vērotājs un izpildīt uzdotos uzdevus. Bieži labam uzsākumam nepieciešams, lai kāds viegli no muguras pagrūž, tā ir par mani. Nekad neesmu īpaši uztraukusies par savu lieko svaru un visādas diētas un pastiprināti saasinātu uzmanību šajos jautājumos esmu uzskatījusi par muļķību. Kapēc, paskaidrošu.

 

 

Nav neiespējamu lietu, bet viss ir jādara ar mēru. Ir kritiski janovērtē sevi un savas iespējas, jo liela nozīme ir arī ģenētikai, ja ir nosliece uz korpulenci, tad tā tas ir un sieviete nekad nebūs tieva kā modele. vecumā pēc 35, mainās sievietes organisma funkcionēšanas īpatnības un te ir vienkārši pastiprināti jāpievērš uzmanība ko un cik ēst. Bet jaunajām mietenēm biežāk ir jāiet laukā, jāpiekopj aktīs dzīvesveids, nevis viss laiks jāpavada pie datora, labi ja vēl dienā, bet te jau neizpaliek arī naktis un tad mīļākie ēdieni ir čipši, cepumi, maizītes u.t.t.

 

Mums ir raksturīgi visam piiet ar fanātismu, šodien sākšu tievēt, tagad neēdīšu to un to, nedod dievs vēl badošos, vai pēkšņi tagad lietošu lielu daudzumu šķidruma.

 

Mērķa sasniegšana ir raksturīga ar to, ka lai to sasniegtu, nepieciešams ilgs sistemātisks un grūts darbs. Fanātisms novedīs tikai pie pretēja rezultāta. Ja sākam lietot šķirdumu tad pamazām palielinam daudzumu, mūsu nierēm nav saprotams, kapēc tām tagad jāsāk strādāt dubultā. Nav jāatsakās no ierastām un mīļām lietām, to daudzums ir jāsamazina uz pusi un našķi ir jāēd, bet labāk to daram līdz 14.00 dienā. Tāpat ir nopietni jāpiedomā vai patiesi es neēdīšu pēc 18.00 un ko par to teiks kuņģis, kas tagad badosies vismaz 12. stundas.

 

Vēl viena būtiska lieta ir nemelot sev un citiem, nav vērts ko uzsākt tikai tapēc ka citi tā dara. Tapēc, es noteikti zinu ko nedarīšu un ar ko sākšu.

 

Tad nu tā:

 

Rīts man sākas 6.00, īzdzeru vismaz pusglāzi šķidruma ( ūdeni dzēru ar piespiešanos), tagad lietoju tējas sēnes izvilkumu ( tas garšo, bet arī nemocīšu sevi ar veselu krūzi, ja nevarēšu izdzert). Obligāta tējas krūze un viena rupmaizes šķēlīte ar ko jauku, kas pakārdina garšas kārpiņas, siers, desa, gaļa. Uzreiz varu pateikt putras nevārīšu jo nav ne laika ne vēlēšanās to tik agri darīt.

 

7.00 izeju uz vilcienu 1.km-20 minūtes. 50 minūtes vilcienā, klausos savu iemīļoto mūziku un turpinu kā gadu atpakaļ uzsāku muskuļu sasprindzināšanas vingrinājumus, klāt ir nākuši elpošanas vingrinājumi. Pēc vilciena vēl viens km-20 minūtes pa svaigu gaisu un tālāk .... ir tas kas jāsakārto man.

 

Nav regulāru ēdienreižu, gulēt eju vēlu un no tā sekas, nekādi nevaru tikt galā ar laika trūkumu un pastāvīgu nogurumu. Svars stāv uz vietas, bet uz leju protams neiet un laiku pa laikam jūtu nepatīkamas sāpes kuņģī.

 

LŪK ARĪ IEZĪMĒJĀS MANS MĒRĶIS NĀKOŠĀM 9 NEDĒĻĀM


1.sakārtot atlikušo dienas daļu ( ēdienreizes)

 

2. Dienu beigt tā, lai 23.00 esmu gultā

 

Ja man tas izdosies, viss atnāks pats no sevis, tai skaitā svara samazinājums.

 

 

Piedalies Sieviešu Kluba lielajā pavasara tievēšanas kūrē arī tu! Pildi šīs nedēļas uzdevumu un virzies pretī mērķim! Vairāk par to lasi šeit>>

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
smukaa 3. februāris 2012 17:30

(F) (Y)

bizite 3. februāris 2012 13:59

Lai izdodas! :)

lana23 3. februāris 2012 13:38

Nu ko, vēlu veiksmi Tev:)