Ķermenim ir vajadzīga izstaipīšanās! Kā to darīt?

coachv
coachv 26. marts 2010 00:00
724

Sporta pasaulē tiek daudz runāts par staipīšanos pirms un pēc fiziska rakstura nodarbībām.

 

Šeit iemesli, kāpēc to darīt:

 

#1 Staipīšanās paātrina ķermeņa progresu ideālas formas sasniegšanai, jo ļauj ķermenim darboties ar lielāku efektivitāti nekā tad, kad cilvēks nav izstaipījies.

 

#2 Samazina traumas iespēju treniņa laikā.

 

#3 Samazina muguras sāpes.

 

#4 Uzlabo stāju.

 

Un beigu beigās samazina stresu, kas uzkrājies ķermenī! Tātad, ja ir uztraukums vai stress dažādās situācijās, tad aktivitātes un staipīšanās samazinās uz ķermeni radīto stresu un uzlabos garastāvokli!

 

Staipīšanās būtu jāveic pēc nelielas ķermeņa iesildīšanas ar fiziskām aktivitātēm un pēc fizisku aktivitāšu izpildīšanas.

 

Nu, ko- pamēģinām?

{smallpic:1}

{smallpic:2}

{smallpic:3}

{smallpic:4}

{smallpic:5}

{smallpic:6}

Treneris Valdis

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
26. marts 2010 11:40

Staipīšanās tiešām ir fantastiska.. Tā, kā visu dienu pavadu pie datora, tad mugura sāka niķoties, bet regulara staipīšanās ļāva man beidzot naktī arī gulēt :)

Rekomendēju :)

Kā pievienot rakstus Sieviešu Klubā?

PAMĀCĪBA: Kā pievienot rakstu/fotoblogu/video Sieviešu Klubā?

PAMĀCĪBA: Kā pievienot rakstu/fotoblogu/video Sieviešu Klubā?

Kādēļ sākt blogot Sieviešu Klubā?

Kādēļ sākt blogot Sieviešu Klubā?

Redaktores sleja

Pārmaiņas...

Pārmaiņas...

Kādi konkursi notiek Sieviešu klubā

Skaistumkopšanas balvas, kino un teātru biļetes, grāmatas

Horoskopi

Horoskopi: ko zvaigznes sola jūlijā

Horoskopi: ko zvaigznes sola jūlijā