Keep calm and build muscles.

Emmy
Emmy 1. maijs 2015 18:59
2689

Ar straujiem soļiem tuvojas vasara, šis ir laiks, kad ne tikai mostas daba, bet arī, sievietes - steidz ievērot pēdējā brīža diētas, lai, nokrītot biezajām ziemas drēbēm, par sevi justos droši un pārliecinoši. Šis būs mans "diētas" stāsts, kas varbūt kādu iedvesmos, kādai liks šausmās notrīcēt, kādai liks skriet revidēt ledusskapi, vai varbūt kādai, cerams, doties uz sporta zāli.

Pavisam atklāti -

Vecums - 26 gadi.

Augums - 1.70 cm

Svars - 68kg ( mainīgs cipars ).

Sporta aktivitātes - 5/6x nedēļā sporta zāle, 1x nedēļā cardio trenoņš, + ikdienas garās pastaigas.

20150501175707-46436.jpg20150501175717-45873.jpg

Mērķis - Muskuļu masas audzēšana, tā tad, nekāda sevis spīdzināšana ar neēšanu, tieši pretēji!

Pēdējo divi mēneši ir pagājuši zem ļoti aktīvas zīmes, kā rezultātā, arī ir redzamas vizuālas pārmaiņas, kas dod stimulu neapstāties veikalā pie cepumu plaukta.

Tieši pareiza ēšana ir pati grūtākā, sporta zāle ar to ir nieks. Saprotot, ka pati galā netikšu, pieaicināju treneri, kas atbilstoši man, sastādīja ēšanas grafiku. Sākumā likās Neiespējamā Misija, es to NEKAD nespēšu apēst, šobrīd apēdu un paprasu vēl! Ikdienā man ir jauzņem nepilnas 2000kcal, kā zināms, lai augtu muskuļu masa, nepieciešamas kalorijas, tāpēc, NEKAD nejauciet spēka treniņus ar cardio vai fat burning treniņiem.

Manā muskuļu audzēšanas diētas plānā ietilpst šādi produkti -

Vistas, liellopa vai tītara fileja, liesa zivs. Griķi, rīsi, pilngraudu makaroni. Augļi. Vājpiena biezpiens. Jeb kuri dārzeņi, bet vēlams - spināti, brokoļi, sparģeļi vai puķkāposti pamatā. Pilngraudu auzu pārslas. Piena spēks, olas, mandeles.

Nav liela daudzveidība, bieži sanāk, ka vairākas dienas pēc kārtas ēdu vienu un to pašu ēdienu.

Neliels ieskats pusdienu/vakariņu/launagu šķīvī.

20150501181601-15896.jpg

20150501181840-72445.jpg

20150501181916-78259.jpg

Bet es sevi mēdzu iepriecināt ar gardajiem veselības dzērieniem/ēdieniem.

20150501181631-91758.jpg

Pārsvarā dominē spināti un banāns.

20150501181643-89773.jpg

20150501181657-20199.jpg

Šādi izskatās manas brokastis ( + 1 ola, kura no bildes izripoja ).

Katrs produkts ir noteiktā svarā. Tāpēc man ir izveidojušās labas attiecības ar virtuves svariem un matemātiku, jo visu laiku sanāk sekot līdzi apēstajam daudzumam, kaloriju skaitam utt.

Uz sporta zāli eju vidēji 5-6x nedēļā, viena no tām ir tīrs cardio treniņš + abs ( vēdera prese ).

Katru muskuļu grupu trenēju atsevišķi. Protams, treniņi kājām ir mīļākie, jo, kā jau visiem, kājas ir visspēcīgākās. Divas dienas pēc tam gan ir sajūta kā tikko dzimušam teļam, kas mācās staigāt.

Šī brīža mazie sasniegumi - pietupieni ar stieni max - 80kg un leg press - 120 kg.

20150501182312-78899.jpg

Pēc katra treniņa VIENMĒR veicu vēdera preses vingrojumus, jo gribas taču stingru un spēcīgu puncīti. 

20150501182535-96132.jpg

Planks noteikti ir viens no maniem mīļākajiem vingrinājumiem. Vienmēr uzņemu laiku un cenšos pārspēt iepriekšējās dienas laiku - kaut vai par vienu/divām sekundēm. Mans lielākais konkurents esmu es pati! Ir patīkami pārlikt lielāku svaru, izdarīt vairāk, izdarīt ilgāk. To ko sākumā darīju kā maksimumu, tagad daru kā iesildīšanos.

Reizi nedēļā ir tīrs cardio treniņš, kad tiek trenēta izturība un sirds ( daudzi to izlaiž, bet tas arī ir svarīgs posms treniņa programmā ). Siltākam laikam, to labāk veicu svaigā gaisā.

20150501182821-39154.jpg

Priekšroku dodu velobraukšanai, jo nekad neesmu bijusi skrējēja ( kā arī, skriešana dedzina muskuļu masu ) un uzskatu, nav jādara tas, kas sagādā mokas vai nepatiku. Tad nav bauda no treniņa un drīz vien atrodas 101 iemesls, lai to neveiktu.

Šobrīd esmu pieņēmusi 21 dienu izaicinājumu - NO CHEAT MEAL. Pirms tam, reizi nedēļā palutināju sevi ar kādu cepumu. 

Un tuvāko dienu laikā iegādāšos savu pirmo proteīna bundžu.

Bieži dzirdu - man nav laiks sportam... Ja mans draugs, kurš strādā trīs darba vietās, spēj atrast laiku, tad es neticu tādām muļķībām. Laiku var atrast, ja GRIB. Var trenēties mājās un ēst veselīgi/ pareizi, tam nevajag laiku. Jā, protams, ir patīkamāk atnākt no darba un atpūsties, nevis tā vietā doties uz treniņu, pārnākt mājās pēc 22 vakarā un vēl gatavot ēst nākamajai dienai...

Kāds ir mans mērķis kuru vēlos sasniegt? Nav, man nav acu vai ledusskapja priekšā bilde, kurai vēlos līdzināties. Vēlos izskatīties un justies labi ilgstoši, ne tikai vasaras sezonā... Un tiklīdz sāc redzēt pārmaiņas atpakaļceļa vairs nav... Tā ir kā atkarība, narkotikas, kas maina mani pozitīvā ziņā.

Pēc mēneša noteikti mani varēs atrast vēl ar vien sporta zāle.

 
Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
hiperkeri 5. maijs 2015 11:26

Tu mani reāli parauj uz šito visu:) Prieks skatīt Tavus instagramus un šos blogus,tie mani sāk izvilkt no ziemas guļas:D:D

Emmy 1. maijs 2015 20:35 Nikte

Man šī slimība nedraud :D un ir vairākas zināmas, kam tas netraucē:)

Kerstyna 1. maijs 2015 20:35

8-|
Labi, ka mans Slinkums guļ... Ir gan Tev ellīgs gribasspēks. es, labākajā gadījumā parakstos uz ūdens aerobiku. Par ēšanu - ar manu darba režīmu ir grūti turēties vispār pie kaut kāda režīma - ja pirmā ēdienreize ir ap 6 rītā un otrā kaut kad, kad sanāks, reizēm pusnaktī vai jau uz otru rīta pusi, reizēm normālā laikā...
Bet forši ir tas, ka Tev sanāk un Tev tas patīk, ko Tu dari (F)

Nikte 1. maijs 2015 20:02

Malacis,bet kad ir bērni "grafiki" mainās! 8-| Esmu redzējusi kā daudzi pamet novārtā savus hobijus (sports arī ir hobijs),jo vienkārsi ir darbs,bērni,mājas,gulta,darbs... :X
Ja nebūtu tik tālu,pieteiktos ar tevi uz zāli iet (emo)

Linduchy 1. maijs 2015 19:30

Mana mazā varone :) (Y)(Y)(Y)