Katram savs maratona izaicinājums. Noslēgums.

Emmy
Emmy 24. marts 2015 07:38
1045

Mēnesis nav ilgs laiks, lai panāktu krasas vizuālas pārmaiņas savā ķermenī, ja vien tās nav drastiskas diētas vai plastiskās operācijas. Mēnesis ir laiks, kad pārmaiņas sāk redzēt pārmaiņu veicējs, tā tad, nav tālu, kad arī apkārtējie, bet ne jau citu dēļ tas tiek darīts, vismaz tā tam vajadzētu būt... Tas ir jādara sevis, savas labsajūtas dēļ.

1. Mēnesi sākot, mans galvenai mērķis bija samazināt kafijas daudzuma patēriņu dienā ( tas bija vismaz 4 krūzītes dienā ) un palielināt uzņemto ūdens daudzumu dienā ( tā bija vidēji viena glāzi, 200ml ). Šobrīd kafiju nelietoju vispār jau visu mēnesi, protams, kafija nav slikta, bet samērīgos daudzumos un ja var iztikt bez tās, tad es iztieku. Ikdienā uzņemtais ūdens daudzums, šobrīd tie ir vismaz 3l dienā, sākumā tie bija vidēji 2l, bet šobrīd esmu atradusi sev ideālo veido kā uzņemt nepieciešamo daudzumu, nepiepūloties un nemokot sevi.

20150324071641-38097.jpg

2. Pareizs, atbilstoši man, manai ikdienai, vielmaiņai, treniņu grafikam, izveidota uzturu programma. To arī varu likt čupiņā pie izdarītajiem darbiem. Varu tikai teikt, dārgs prieks... Šobrīd 100% neēdu pēc šī plāna, jo - pēkšņas un tik krasas ēšanas pārmaiņas var nenākt par labu. kā arī, vajag laiku, lai pierastu pie tik lielu porciju ēšanas.

20150324071827-30226.jpg

3. Brokastis. Ar tam bieži krāpos, reti ēdu. Šobrīd tā ir neatņemama rīta sastāvdaļa. Standartā tās ir auzu pārslas ( graudaugu ) ar ūdeni un banānu, tiem kam tas liekas par pliekanu var piebērt kanēli vai pievienot nedaudz medus. Piena Spēks/ un vai dažādi dārzeņu/augļu kokteiļi. 20150324071333-57516.jpg

4. Treniņa plāna izveida. Arī ar to esmu tikusi galā un sporta zālē jūtos kā zivs. Nestaigāju apkārt ar nesaprātīgu acu skatu - ko lai dara ar šo, kā strādā šis, cik reizes man vajag, kā vajag un vai vajag. Tagad man viss ir skaidrs, beidzot. Ir speciāls sadalījums pa dienām, katrai muskuļu grupai.

5. Speciāla diena ( Svētdiena ), kad ir tikai Cardio + vēdera prese. Mans mērķis bija 1000 kcal. Rezultāts, 1100 kcal un 50 km - velobike. Lepojos ar sevi. Tā kā arī Svētdienas būs man aizpildītas.

6. Mans mērķis nebija kilogramu, gramu zaudēšana, nesaktoties uz to -4kg ir stabili zuduši. Toties pārmaiņas, nelielas, bet ir manāmas ķermeņa aprisēs, muskuļotākas kājas, rokas, mugura, parādījies dibens!!!

20150324072803-71347.jpg

7. Liels vēlme bija sākt veikt pietupienus ar stieni. Arī tas tiek darīt un prieks, ka ar katru reizi var palielināt svaru, šobrīd tie ir 40kg + stieņa svars.

Pēdējā laikā esmu saskārusies ar daudzu cilvēku negatīvismu - sievietei sporta zālē neesot vieta! Es gan tam negribētu piekrist, protams, nevajag pārvērsties par 2015.gada kultūristi, bet tvirts, muskuļots augums noteikti neizskatās slikti. Zālē, protams, dominē vīrišķie hormoni, bet mani tas netraucē un liekas viņus arī ne, ir taču forši paskatīties kā meitene veic pietupienus...( ko labi var redzēt spoguļos, kas ir visapkārt ).

Lielākais sasniegums ir tas, ka arī mans dzīvesbiedrs ir sarosījies, ar nākamo mēnesi sāks apmeklēt kopīgi ar mani zāli, jo nevar pieļaut to, ka man ir atlētiskāks augums nekā viņam. Prieks, vismaz būs kāds, kas paturēs stieni.

Par ko vēl man ir prieks... Krāpšanās maltīte šajā mēnesī ir bijusi tikai VIENA. Pēc kuras mani mocīja vainas apziņa, nepatīkama sajūta, tāpēc ceru, ka tādas krāpšanās nebūs biežas, jo tas īsais baudas mirklis nav tā vērts.

Kopsavilkumā varu teikt - pozitīvs, pārmaiņu un sasniegumu pilns pirmais, bet ne pēdējais, mēnesis!


MARTA MARATONS: Finiša taisne

 

20150324160136-63072.jpg

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
Nikte 24. marts 2015 20:42

(Y)