Katram savs maratona izaicinājums.

Emmy
Emmy 5. marts 2015 07:33
1363

Kā jau daudzas sievietes, es, siltam laikam parādoties, pamostos no ziemas miega, pieeju pie spoguļa un konstatēju, frī kartupeļi un desiņas nekur nav pazudiši, te pat vien ir, uz mana vēdera. Ar labu prom neaizrunāt, skaidrs, jākļūst fiziski aktīvākai un mazāk jāēd/ jāpārēdās.

Man nav konkrēts mērķis, zaudēt -5 vai -10kg, jo ne jau tas ir svarīgi, vismaz ne man. Mani apmierina fiziski spēcīgs un izteikts augums, un tā kā muskuļi ir smagāki par taukiem, negaidu lielu kg kritumu ( šobrīd gan tie ir -3kg ).

Kā pie tāda tikt?

Apmeklēju sporta zāli 3x nedēļa 2.5 stundas ( ~40minūtes cardio treniņš, skriešana, pēc tam svari, nobeigumā 30minūtes cardio treniņš, velotrenažiesi).     1x nedēļā apmeklēju TRX ( 1.5 stunda ).  Brīvdienu rītos dodos skriet, lai cik tas nebūtu dīvaini, man sporta zālē skriet uz vietas patīk vairāk nekā svaigā gaisā, ar velotrenažieri ir tieši otrādi. Tā kā pērkot sporta zāles abonomentu bonusā nāk 50% atlaide peldbaseina apmeklējumiem, izmantošu arī to, reizi nedēļā došos peldēt. Un tad ,visbeidzot, BodyPump, šobrīd gaidu brīvu vietu, bet ceru, ka nedēļas nogalē tikšu uz pirmo nodarbību ( 2 stundas, spēks un izturība ).  Ikdienā  daudz sanāk staigāt, ne mazāk kā 10 km. Braucu ar veslosipēdu, jo gaišāks un siltāks paliek, jo vairāk sanāk izkustēties. Ja galīgi "niez" nagi, tad pavingroju mājās. Iegādājos speciālās  smaguma aproces, lai treniņš ir efektīvāks. 

Ēšana/dzeršama;

Ja ar sportu vienmēr esmu bijusi uz TU, tad ar pareizu, sabalansētu ēšanu esmu bijusi uz JŪS.

Lielākā apņemšanās bija izdzer noteikto ūdens daudzumu ik dienas un atmest kafijas dzeršanu ( vidēji 5 krūzītes!! dienā ). Man tas šobrīd ir izdevies, kafiju reizēm dzeru tikai no rītiem un arī ar ūdeni esmu sadraudzējusies, pirmais šoka mirklis ir pārvarēts. Izmantoju, pagaidām, aplikāciju, kas sareķina uzņemto daudzumu vai tas ir pietiekošs. Nav nepieciešams atgādināt - padzeries, jo organisms pats ziņo, esmu bieži izslāpusi. Agrāk varēju visu dienu nepadzerties. Sažuvu kā veca vīnoga.

Brokastis - arī ar tām ir gājis visādi, neesmu gluži brokastu cienītāja, bet esmu iemācījusies arī tās ēst un pēc tam nedomāt, kur lai izvemjas no tā smaguma sajūtas. Brokastis šobrīd ir diezgan vienveidīgas, 100g auzu pārslas ( aplietas ar karstu ūdeni ) un viens banāns. Glāze ūdens. Vasarā, tie ir dažādi augļu, dārzeņu smūtiji.

Pusdienas - tajās variēju, ir gan augļi, gan dārzeņi. Salāti, pēc iespējas dažādāk.

Vakariņas - esmu pasākusi vārīt dažādas zupas. Augļi, dārzeņi. Pēc iespējas "vieglāka" pārtika.

Starp ēdienreizēm dzeru paniņas.

Apsveru domu izveidot speciālu treniņa un ēšanas programmu pie specializēta trenera, ja man tas izdosies, noteikti dalīšos informācijā, ja tas kādai būs aktuāli. Negribas iet uz zāli un bakstīties, gribu rezultātus.

Kā arī, iesaku nebaidīties sievietēm doties uz sporta zāli, nav gluži tā ka tā ir vīriešu teritorija, jā, tur 90% ir vīrieši, bet kādi - tur ir oo un wow...pamielo acis un tad sāci trenēties. Uz zāli nevajag doties ar labāko draudzeni, jo tā pat, tā nav vieta kur aprunāt dienas gaitas, protams, pirmajās reizēs, lai mulsums nav tik liels, var aiziet kopā ar kādu, bet ar laiku tas var sākt traucēt. Katram ir savs trenēšanās stils, ātrums, izturība.

Tā tad, kopsavilkumā - muskuļi, ūdens, ēdiens.

                         

 

 

Viens, divi, trīs... LAI SĀKAS MARTA MARATONS!

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
Ciao 5. marts 2015 16:49

(Y)

Nikte 5. marts 2015 14:57 Catwoman

Pie manis arī viņa nedrīkstēs braukt,savādāk mana rozā "mafinu" ballīte tiks izjaukta :D

Linduchy 5. marts 2015 13:36 Ema

aga, es zinu...un lepojos ar to ROFLROFLROFL

Emmy 5. marts 2015 13:33 Catwoman

Tu tiešām esi ļauna :D

Linduchy 5. marts 2015 13:32 Ema

Tu pārprati manas mafinu diētas pamatprincips ir šāds - mafinus ēdīšu es, a tu drīkstēsi tikai skatīties un tecināt siekaliņu :D

Emmy 5. marts 2015 13:27 Catwoman

Tad pie Tevis NEKAD nebraukšu, Tu tikai samaitā ar saviem zefiriem :D neļauj cilvēkam normāli pamocit sevi :D

Linduchy 5. marts 2015 13:24

Ja tu uztaisīsi tādu presīti kā bildē, brauksi pie manis uz mafinu diētas kūri :P :D
Es zinu, ka esmu riebekle :D
Bet patiesībā tu esi malace, strādā un sasniedz kāroto, veiksmi! Un man prieks, ka kafijas ierobežošana un ūdens patēriņa palielināšana tev ir izdevusies ;) (Y) (F)

rasas 5. marts 2015 13:07

Tu esi dzīvs cilvēks? Tevi var arī aptaustīt? :^) :D laikam jāsāk stresot par savu fizisko izskatu.. :D

Emmy 5. marts 2015 11:23 Nikte

Tieši tā, katram savs.:)

Nikte 5. marts 2015 11:20

Prieks par tevi,prieks par mani :D Malacis,bet katram savs! ;)

hiperkeri 5. marts 2015 08:43

nu re,kur cilvēks,kurš jau režīmā ir ieripojis(jo tādu augumu nevar dabūt ar slinkumu). Prieks par Tevi!
Priekš manis tas nav- man nav2,5 stundas brīva laika 3x nedēļā- diemžēl man ir arī jāstrādā 2 darbos,lai pietiktu mājas un iztikas segšanai,un 2x nedēļā darbdienās varu iekļaut kardio,no rītiem tagad esmu pasākusi stiept ķermeni un vismaz squatus uztaisīt-sākumam tie ir 25,tad jau būvēšu tālāk. Nupat tik kaut ko sāku darīt. Ilga pauze bija- kādi 3-4 mēneši,kad pieradu pie jaunā darba režīma un izdevās saprast,kad kam būs laiks. Brīvdienas man ir suņu staidzināšanai(reāls kardio) un peldēšanai:)