Kā no rītiem visātrāk iegūt enerģiju!

coachv
coachv 19. marts 2010 00:00
1447

Vispirms jāsāk ar to, ka, lai Tavs ķermenis sasniegtu optimālo fizisko formu, Tev ir jaguļ vismaz 7-8 stundas diennaktī.


Pirms gulētiešanas uzstādi vienu svarīgu aktivitāti sev pašā rītā, kad pamosties, lai prāts sāktu darboties spāka režīmā nevis režīmā, kas saka- jāiet un jāpaguļ vēl 10 minūtes.

 

Aktivitāte- pēc iespējas ar fizisku raksturu, piemēram, sakārtot kādu dzīvokļa istabu vai nomazgāt traukus.

 

Fiziska aktivitāte dos ķermenim signālu, ka jāsāk darboties un gremošanas orgāni, metabolisms tiks iedarbināti visai dienai. Ja mēs ar sportu nodarbojamies tikai vakarā vai vispār to nedarām, tad procesi ķermenī nav darbojušies ar pilnu aktivitāti visas dienas garumā tādājādi ķermenī uzkrājas tauki, jo tam ir nosūtīti signāli, ka jātaupa energija un jāglabā tauki organismam  nebaltām dienām nevis tie jāšķeļ.

{smallpic:1}

{smallpic:2}

No rīta fiziskas aktivitātes kā- pietupieni, piepumpēšanās un vēdera preses trenēšana ir nepieciešami, lai diena iesāktos ar masīvu energijas pieplūdi organismam, jo esam ieslēguši aktivitātes signālus ķermenī. Neaizmirsti pierakstīt aktivitātes sporta kladē!!

 

Numur 1 aktivitāte no rītiem ir skriešana vai peldēšana, jo tās ieslēdz visus orgānus ķermenī un esat gatavi panākumu pilnai dienai!

 

Nākošajā nedēļā vairāk par pareizas elpošanas nozīmi ķermenim un vairāk par staipīšanos un sporta diētām.

 

Ceru, ka esat atvēruši pierakstu kladi un veikuši pirmo ierakstu ar sporta aktivitātēm! Bet, ja vēl nē- tad dariet tūlīt. Progress nav rītdienā, vai pēc nedēļas, progress sākas šobrīd, tieši tagad!

 

Pirmdien tiks paziņotas tās 4 sievietes, kurām es bušu personīgais treneris. Šobrīd trenēju basketbolistes Holandē un veidoju viņām treniņprogrammas ar labiem sasniegumiem, laiks parādīt sasniegumus ar Latvijas iedzīvotājām : )

 

Vēlot  ar aktivitātēm un veselīga dzīvesveida pildītu nedēļas nogali,

Treneris Valdis


Uzzini vairāk par iespēju iegūt personīgo treneri šeit!

 

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
ambera 20. marts 2010 12:43

Jā presīti varētu , bet piepumpēties gan nevaru!

lakrica83 19. marts 2010 21:52

Uh...man dzinulis noteikti ir......
Neesmu apalīte, bet kājiņas varētu būs ne tik mīkstas un vidukli pēc bērniņa gribās atkal šmauganu...ā un rokas, jā rokas.
Mans draugs uz 3 mēnešiem aizbrauca reisā, tad nu vēlos viņam pārsteigumu sagādāt.
Pagaidām sāku ar atslodzes dienām.......
Noteikti sekošu līdzi un apzinīgi visu pildīšu...
PĀLDIES......! :)

coachv 19. marts 2010 15:22

Par merkjiem un to sasniegsanu nakosnedelj! Jasak ar velmi progreset un tad soli pa solim tiks rezultats sasniegts. Ja nav velmes un kaa viesis saka, esi apmierinats ar savu shi brizha situaciju, tad jau jalasa citi raksti, nevis kaa iegut sportisko formu : )

Viens veids ka sakt ir skriet no ritiem vai vakara. Aizskriet lidz tuvakajam kokam vai elektribas stabam un atpakalj, nakoshreiz lidz 2. tuvakajam elektribas stabam un tad ik pa reizei talak! Rezultati bus lieliski!
Sandija, tapec jau individuali programmas tiek sastaditas!! Jasak ar vienkarshako, ko vari iedomaties un tad ik pa laikam palielinat slodzi!

19. marts 2010 14:29

Visam treninjprocesam ir vajadziigs kaads meerkjis vai dzinulis, kas bez maz vai piespiezh katru riitu piecelties un vingrot. Ja nav meerkja un cilveeku pilniibaa apmierina vinja esoshaa fiziskaa kondiicija vai esoshais svars, rezultaatu nebuus. Atceros, ka man viens staastiija par viirieti amerikaa, kursh noliidzis snaiperi, lai tikliidz kaa vinjsh vinju no riita neredz skrienam, nekaveejoties noshauj :). Varbuut tas taads vairaak teelains gadiijums, jo shaubos, ka taa tas notika, bet tomeer - cilvēks sevi motivēja pamatīgi un vienkaarshi nevareeja neskriet no riitiem :). Un nevajag tikai saakt to dariit, to vajag ieprogrammeet savaas smadzenees - liidziigi kaa make-up no riita vai zobu tiiriishanu, kas abos gadiijumos +- arii nav visai patiikams process, tomeer mees kaut kaa to dzinuli sevii atrodam. Esmu pati saakusi no riita vingrot tieshi ietekmeejoties no Sievieshu kluba trenera padomiem. Mans meerkjis uz kuru eju ir bikses, kuras man tik ljoti patiik, bet veel nevaru tajaas ieliist. Neapstaashos liidz to nebuushu izdariijusi :)

sandija 19. marts 2010 14:06

TRENIŅPROGRAMMA noteikti ir laba un vajadzīga, bet es nespēju sevi iedomāties no rīta ar pievilkšanos pie grīdas:D nu nekā:D

kika 19. marts 2010 14:05

Treneri, Valdi!!!!!!
Ko Tu gribi ar mums darīt?
Man jau šīs 2 bildes iedveš bailes !!!!
:)