Kā es cīnos ar slinkumu?

nosiguldas
nosiguldas 24. februāris 2012 00:00
599

Tā ir pagājusi vēl viena nedēļa un man nav pa rokai svaru, pateikt, cik kilogramu ir mazāk nevaru un vai vispār tas ir galvenais?

 Es jau sen esmu sapratusi, ka sevis spīdzināšana ne pie kā laba nenoved, daži kilogrami pazūd, tad iestājas "krīze"un kilogrami ir atpakaļ pat plusā. Tapēc es izmantoju šo tievēšanas akciju kā jauna sākumu, tas ir ,es kopā ar pārējām dāmām izlasu katru nedēļas uzdevumu un ar to arī strādāju. Tā kā pēc otrā uzdevuma tuvojās brīvdienas un tā kā es maksimāli cenšos tās dienas būt mājā, tās arī ir kritiskas, jo nedēļu tu ēd maz tad brīvdienas neizsakāms spēks laiku pa laikam velk pie ledusskapja.

Pēc trīs dienu novērojumiem secināju, ka problēma ar neregulāru ēšanu ir un paliek, es nenašķojos ar saldumiem, bet arī neliedzu tos sev, kad gribās, jo manā gadījumā jau esmu saskārusies ar to, ka vienā brīdī var kilogramu konfekšu apēst. Nevaru sevi piespiest papildus dzert šķidrumu, tēju dzeru, ūdeni nevaru, saprotu ka vajag, bet kāds spēks tur mani pie rakstāmgalda un viss beidzas ar to, ka visas darbības atliekas uz vēlāku laiku.

Nu ko esam klāt trešās nedēļas uzdevumam "SLINKUMAM" un kā ar to cīnīties. Pirmais risinājums, lai pēc ūdens nav jāiet katru stundu , pieleju pudeli un turu pie galda. Vēl gan neesmu izdomājusi, ko viņam pievienot, lai gribētos dzert ar baudu.

Fiziskās aktivitātes manā dzīvē ir atliku likām, katru dienu vismaz divi kilometri, nav variantu, jo līdz vilcienam jātiek un atpakaļ arī. Aizvakar sasniga sniegs un pusvakaru pavadīju ar lāpstu rokā un nonācu pie kāda secinājuma. SLINKUMS ĀRSTĒJAMS AR LIETĀM KAS DARĀMAS BRĪVPRĀTĪGI BET TOMĒR PIESPIEDU KĀRTĀ.

Ja nebūtu sasnidzis sniegs, mani no mājas ārā nedabūtu.

Ja nevajadzētu iet uz vilcienu noteikti dienā nenoietu vairākus kilometrus u.t.t.

Un vēl slinkuma terapijai palīdz jauka kompānija, es labprāt skrietu vai vingrotu, ja manas draudzenes man pievienotos, bet vienai, parasti vienmēr atrodas atrunas.

Ar visām dienām un nedienām uzvilku bikses, kas no rudens netika vilktas un ar gandarījumu secināju, ka tās kļuvušas brīvākas. Nu lūk, arī es eju uz nosprausto mērķi.

 


Ja arī tu vēlies dalīties pieredzē, kā tievējot nezaudēt mērķi un vienlaikus tikt pie vērtīgām balvām, izpildi
 Tievēšanas akcijas 3. uzdevumu!

Kāds tas ir, uzzini šeit!

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
spaara 24. februāris 2012 13:48

Labāk dzer ūdeni ar citronu - gan aknām un kuņģim patiks, gan sārmaināka vide būs organismā. Es nekādas diētas neievēroju, tas nav priekš manis, bet katru dienu piedomāju, cik daudz sārmainu/skābu produktu apēdu (ideālā proporcija 80/20). Katru dienu jāēd svaigi augļi, dārzeņi, zāļu teju var dzert (arī zaļo tēju var), jādzer ūdens, vislabāk ar citronu (citrons esot viens no vissārmainākajiem produktiem). Sārmaina vide organismā ir viens no priekšnoteikumiem, lai organisms būtu aizsargāts no nelabvēlīgajām baktērijam, būtu labāka imunitāte un neveidotos liekais svars.

pece 24. februāris 2012 11:15

Piem. Mangaļi vita fruit sērijā vsiiem ūdeņiem klāt ir cukurs!

pece 24. februāris 2012 11:14

Es skatītos lai nav klāt saldinātāji, ja nav, tad ja garšo varētu lietot.

nosiguldas 24. februāris 2012 10:43

vakar radās jautājums man garšo mangaļu minerālūdens ar citronu un laimu, vai tas ir dzerams, jeb tomēr no ūdeņiem ar piedevām ir jāizvairās.

pece 24. februāris 2012 09:22

Tā turpināt!

Kad sevi radināju pie ūdens dzeršanas, tad ūdenim liku klāt citronu, reizēm mazliet kādu sulu. Un daļu aizvietoju ar tēju. Varbūt tev noder idejām.

Kā sev labāko esmu atradusi modeli 3 kārtīgas ēdienreizes + uzkodas 2 reizes, pie tā strādāju apzināti, jo man ir tā, jo lielāka pauze starp ēdienreizēm, jo lielāks risks uzrauties uz našķiem un kārumiem. ;) un vēl turu pa rokai žāvētos augļus - gana saldi, lai pēc tam nestieptos roka pēc končām. ;)