Iemesli, kāpēc ķiršus vajadzētu iekļaut savā ēdienkartē

Autors: Sieviešuklubs.lv, 2019. gada 11. jūlijs, 10:00:50
Iemesli, kāpēc ķiršus vajadzētu iekļaut savā ēdienkartē

Veikalu plaukti un tirdziņu letes piepildītas ar košiem, saldiem un sulīgiem ķiršiem. Saujiņu ķiršu dienā var un vajag apēst - skaistumam, veselībai un laimei.

Ķirši satur daudz vērtīgu vielu - A, C un PP vitamīnus, organiskās skābes, folijskābes, minerālvielas un mikroelementus (kalciju, dzelzi, fosforu, magniju, kāliju un varu). Un tie ir tik garšīgi!

Barības vielas un savienojumi, kas atrodami ķiršos, labvēlīgi ietekmē veselību:

Zinātnieki gan ir nonājuši pie slēdziena, ka skābajos ķiršos ir vairāk veselībai vērtīgo vielu.

Ķiršu sezonas laikā tos vislabāk lietot uzturā svaigā veidā. Lai ķiršus varētu iekļaut ikdienas ēdienkartē visa gada garumā, tos ieteicams sasaldēt vai izžāvēt. Vārot ievārījumus un kompotus, jārēķinās, ka daļa vērtīgo vielu ies zudumā.

Ja pēc svētkiem vēlies attīrīt savu organismu, uztaisi ķiršu+kefīra atslodzes dienu. Šīs atslodzes dienas laikā drīksti apēst līdz 2 kg ķiršu un izdzert 1.5l kefīra, neaizmirstot arī par tīra ūdens dzeršanu.

Ja vēlies ātri zaudēt pāris liekus kilogramus, tad šādu atslodzes dienu vari paturpināt 2-3 dienas, bet ne ilgāk!

Ķiršu iekļaušana ikdienas ēdienkartē uzlabos ne tikai Tavu veselību, fizisko un garīgo pašsajūtu, bet arī izskatu.

Esi vesela un skaista!