Garšīgi un veselīgi! I daļa

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 25. jūnijs 2017 14:00
1502
Āboli veicina sirdsdarbību, novērš aizcietējumus, ārstē caureju, uzlabo plaušu veselību, samazina holesterīna līmeni, ārstē locītavu slimības. Satur vitamīnu A, B1, B2, B3, B5, B6, B9, C, kalciju, dzelzi, magniju.
Alveja aptur vēža šūnu veidošanos un audzēju augšanu, piesātina asinis ar skābekli, dziedē apdegumus, uztur organismā sārmaināku vidi, novērš aizcietējumus. Satur A, C un E vitamīnu, folijskābi, holīnu, B1, B2, B3, B6 un B12 vitamīnu, kalciju, magniju, cinku, hromu, selēnu, nātriju, dzelzi, kāliju, varu, mangānu u.c.
Apelsīni cīnās ar vēža šūnām, mazina sāpes, uzlabo sirds veselību, pazemina asinsspiedienu. Apelsīni satur C, E, B grupas vitamīnus, kalciju, magniju, kāliju.
Aprikozes cīnās ar vēža šūnām, kontrolē asinsspiedienu, palīdz saglabāt labu redzi, samazina risku saslimt ar Alcheimera slimību, palēnina organisma novecošanos. Satur A, C, B1, B2, B15, P, dzelzi, kāliju, magniju, fosforu, kalciju, nātriju.
Arbūzs palīdz pazemināt augstu asinsspiedienu, ārstē sirds saslimšanas, nodrošina organismam mitrināšanu, uzlabo imūnsistēmas darbību, attīra nieres. Satur C, A, B1, B2, PP, kāliju, magniju, kalciju, dzelzi, mangānu.
Artišoki uzlabo gremošanu, pazemina holesterīna līmeni, aizargā sirdi, normalizē cukura līmeni asinīs, aizsargā no aknu slimībām. Satur A, C, B1, B2, karotīnu, kāliju.
Avokado palīdz ārstēt diabētu, pazemina holesterīna līmeni, novērš insulta risku, kontrolē asinsspiedienu, uzlabo ādas stāvokli. Satur B1, B2, C, D, E, P, PP, K, A, kāliju, kalciju, fosforu, magniju.
Banāni aizsargā sirdi no saslimšanām, ārstē klepu, stiprina kaulus, kontrolē asinsspiedienu, novērš gremošanas traucējumus un smagumu kuņģī. Satur B1, B2, B6, PP, A, kāliju, nātriju, kalciju, magniju, fosforu un dzelzi.
Bietes kontrolē asinsspiedienu, cīnās ar vēža šūnām, stiprina kaulus, uzlabo sirds veselību, veicina svara samazināšanos. Satur B grupas vitamīnus, C, P, PP, kāliju, nātriju, kalciju, magniju, fosforu, mangānu, jodu, dzelzi.
Brokoļi stiprina kaulus, uzlabo redzi, cīnās ar vēža šūnām, uzlabo sirds veselību, kontrolē asinsspiedienu. Brokoļi ir labs C vitamīna, beta karotīna, folāta, E vitamīna, dzelzs, kālija avots.
Citroni kavē vēža šūnu attīstību, uzlabo mutes dobuma veselību, novērš nierakmeņu veidošanos, ārstē depresiju, ārstē vēdervīrusus. Citronu sastāvā ir A un B grupas vitamīni, C, D, Р vitamīni, kalcijs, magnijs, kālijs, dzelzs un fosfors.
Dateles palīdz ārstēt diabētu, aizsargā aknas un nieres, cīnās ar aptaukošanos un vēža šūnām. Sastāvā ir A un B grupas vitamīni, C vitamīns, dzelzs, varš, magnijs, cinks, mangāns, kālijs, fosfors, kalcijs, kobalts, kadmijs, alumīnijs, sērs, bors, arī fluors, selēns u.c
Gurķi uzlabo ādas un matu stāvokli, novērš audzēju rašanos, palīdz novērst niezi pēc moskītu kodumiem, kā arī palīdz pārciest paģiras. Gurķi satur C, B5, K vitamīnu, kāliju, kalciju, magniju, jodu u.c.
Kale kāposts novērš plaušu tūskas, attīra aknas un nieres, veicina vielmaiņu, novērš vēža šūnu vairošanos, palēnina organisma novecošanu. Kale kāpostos ir daudz dzelzs, kalcijs, K, A un C vitamīnu.
Kāposti palīdz cīnīties ar vēzi, novērš aizcietējumus, veicina svara samazināšanu, aizsargā sirdi, palīdz pārciest paģiras. Kāposti satur C, P vitamīnu, kāliju, kalciju, magniju, fosforu un dzelzi.
Kazenes novērš saslimšanu ar Parkinsona slimību, samazina sirdslēkmes risku, attīra zarnas, atjaunina organismu, novērš grumbas. Kazenes ir bagātas ar C, K un E vitamīnu, satur polifenolus un antociānus, mangānu.
Mango atbrīvo organismu no brīvajiem radikāļiem, uzlabo imūnsistēmas darbību, uzlabo atmiņu, palīdz saglabāt labu redzi un ārstēt acu saslimšanas, vairo sarkanos asinsķermenīšus. Satur daudz A, C, E vitamīna, kalciju, dzelzi, magniju un mangānu.
Melones palīdz saglabāt labu redzi, kontrolē asinsspiedienu, pazemina holesterīna līmeni, cīnās ar vēža šūnām, uzlabo imūnsistēmas darbību. Satur daudz C vitamīna, vitamīnus B1,B2,B6,B15, PP, folijskābi, A provitamīnu, daudz dzelzs, kā arī citus mikroelementus – magniju, mangānu, cinku, fosforu, sēru, hloru, fluoru.
Zaļās pākšupupiņas novērš aizcietējumus, novērš saslimšanu ar Parkinsona slimību, pazemina holesterīna līmeni, cīnās ar vēža šūnām, stabilizē cukura līmeni asinīs. Satur C un B grupas vitamīnus, karotīnus
Ananasi palīdz cīnīties ar vēzi, stiprina kaulus, palīdz ārstēt iekaisumus, uzlabo imūnsistēmas darbību, uzlabo gremošanas sistēmas darbību. Satur C vitamīnu un B grupas vitamīnus, kāliju, varu.

Iekļaujot savā ikdienas uzturā vairāk ogu, augļu un dārzeņu ir iespējams stiprināt savu veselību, uzlabot ārējo izskatu un garastāvokli, kā arī pasargāt savu maciņu no dārgu medikamentu iegādes un ārstēšanās procesa.

Dabas veltēs ir pietiekami daudz vitamīnu un minerālvielu, lai tev nebūtu jāiet uz aptieku iegādāties sintētiskās ripiņas. Ogas, augļi un dārzeņi tev palīdzēs gan ārstēt jau esošās saslimšanas, gan novērst visdažādākās kaites, gan būtiski samazināt saslimšanas risku ar grūti ārstējamām slimībām.

Sieviešu Klubs piedāvā jaunu rubrikas "Garšīgi un veselīgi" pirmo daļu, aicinot lasītājas dažādot sava ikdienas uztura sastāvu.

Lai garšīgi, krāsaini un veselīgi!

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies