Dienvidu pludmales diēta (South Beach Diet) - populārākā starp zvaigznēm

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 28. maijs 2010 13:10
10788

Dienvidu pludmales diēta ir populāra visā pasaulē. To sevišķi iecienījušas dažādas Holivudas slavenības, jo tā patiešām sniedz redzamus rezultātus un neliek "mirt badā". To sauc arī par olbaltumvielu diētu, jo ogļidrātu patēriņš tiek samazināts līdz minimumam. Tā arī darbosies ilgstoši, jo nesolīs brīnumus piecu dienu laikā, kas ir liels un neveselīgs trieciens organismam, bet gan iemācīs tevi veselīgi ēst visa atlikušā mūža garumā. Kā tad darbojas šī diēta?

 

 

Šī diēta patiešām domāta tiem, kuri nav gatavi sadzīvot ar bada sajūtu. Tā ir gan praktiska, gan pielāgojama dažādiem apstākļiem, gan arī samērā viegli ievērojama.


Diēta pavisam dalās 3 fāzēs.



Pirmā fāze ilgst  2 nedēļas, tā jāievēro visatbildīgāk, jo "iekustina" visu procesu.  Šī fāze arī ir visīsākā, tās mēŗķis ir samazināt cukura līmeni organismā, tāpēc tā sevišķi derēs cilvēkiem ar paaugstinātu cukura diabēta risku, kā arī tiem, kam būs jānomet sevišķi liels svars. Šajā posmā notiek arī attīrīšanās no šlakvielām.


1.fāzes ēdienkarte:



(+ )Drīkst ēst :

1. liesu gaļu un zivis;
2. liesos sierus;
3. riekstus;
4. olas;
5. tofu;
6. artišokus, pupas;
7. brokoļus un ziedkāpostus, selerijas, gurķus, kabačus, salātus, sēnes, spinātus, tomātus, olīveļļu.



 
( - ) Nedrīkst ēst:
 
1. treknu gaļu;
2. treknos sierus;
3. bietes, burkānus, kukurūzu, kartupeļus;
4. augļus un augļu sulas;
5. maizi, rīsus, auzu pārslas, makaronus, cepumus;
6. piena produktus, jogurtu, saldējumu;
7. alkoholu, arī vīnu un alu.

 

2.fāze ilgst tik ilgi, kamēr tiek sasniegts vēlamais svars. Paliek spēkā 1.posma ēdienkarte, bet atļautajiem produktiem pievienojas:

1. augļi: āboli, mellenes,greipfrūti,vīnogas, apelsīni, mango, persiki, plūmes, zemenes.
2. vājpiens,  dabīgie jogurti;
3. pilngraudu maize, auzu pārslas, makaroni, brūnie rīsi;
4. rūgtā šokolāde.



Vēl joprojām nē:

1. kviešu maizei, cepumiem, baltajiem rīsiem, brokastu pārslām;
2. bietēm, burkāniem, kartupeļiem, kukurūzai;
3. banāniem, konservētiem augļiem, augļu sulām, ananāsiem, rozīnēm, arbūziem;
4. medum, saldējumam, ievārījumam.



Trešais posms jau ilgs visu mūžu, jo visticamāk jau būsi pieradusi pie šiem ēšanas paradumiem. Šeit gan ir ļauts viss, tikai vairākumam dažādi našķi vairs nešķiet nepieciešami. Tā kā šai diētai pasaulē ir ļoti daudz piekritēju, tiek piedāvātas arī dažādas tieši šai diētai piemērotas receptes.





Kādas diētas esi ieturējusi Tu? Vai vēlies uzzināt sīkāk par kādu konkrētu diētu?

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
29. maijs 2010 20:53

Es pēc pirmā bērna ar šo diētu 3 mēnešos nometu 16 kg. Biju ne tikai paēdusi, bet pat likās, ka par daudz ēdu, jo šajā diētā svarīgi ēst vismaz 5 ēdienreizes, lai organisms nejūt izsalkumu. Tagad pēc otrā bērna arī taisos ķerties klāt pie lieko kg likvidēšanas, jo ir sākusies salātu un zaļumu sezona, bet grūtniecības laikā dikti ļāvos našķiem un izlaidos.

aranza 28. maijs 2010 23:55

pece
Brēmanis saka, ka alkohols ir tukšās kalorijas un tās neskaita iekšā. Tā es te lasīju. Tas tikai uzlabo apetīti ;)

aranza 28. maijs 2010 23:54

es ēdu pilnīgi visu, ko vēlos, skaitu kalorijas un tievēju uz urrā :)) Ierobežojums ir tikai kaloriju skaits un apjoms. Nevaru iedomāties, ka nedrīkst kaut ko ēst...

28. maijs 2010 19:19

Kafiju var?

28. maijs 2010 15:11

alkoholu- tikai vīnu! alus vispār esot pats kaitīgākais, tad labāk dzert atšķaidītu kādu stipro dzērienu ar sulu;)

pece 28. maijs 2010 15:09

( - ) Nedrīkst ēst:
7. alkoholu, arī vīnu un alu.

Alko jau vispār neiesaka nevienā diētā - daudz kalorijas un veicina apetīti.

emmucis 28. maijs 2010 14:58

Un kas ir ar alkoholu?

28. maijs 2010 14:06

Oooo!;)
Šī ir manējā - SK esmu jau to pieminējusi un vēlreiz atkārtošos- ŠĪ IR VISLABĀKĀ DIĒTA UZ PASAULES!!! Tas dakteris Arturs Agastons manu izpratni par ēdienu izmainīja pilnībā. Es to varu apgalvot tādēļ, ka savā dzīvē esmu daudz dažādu diētu izmēģinājusi un visādi sevi ierobežojusi, bet neviena diēta man tā nepatika kā šī. Sautbīčas diētas pamatprincipi ir mans dzīvesveids jau gandrīz gadu, bet tas nenozīmē, ka es jubilejās neapēdu kūkas vai kliņģera gabaliņu, ja ļoti garšīga, citreiz pat divus. Kartupeļus gan neēdu un maizi reti (tikai pilngraudu).
Pluss ir tāds, ka beidzot esmu iemācījusies ēst ar smadzenēm un ieklausīties savā ķermenī (nestumt iekšā visu, kas ir garšīgs un ko piedāvā), piedevām tagad esmu pārņemta ar uzturzinātni kā tādu un lēnām top apraksts par manu pieredzi un secinājumiem:)

pece 28. maijs 2010 13:58

Šitā laba diēta. Svars gan prom nemuka lēkšiem vien, tomēr bija forši blakusefekti, sakārtojās menstruālais cikls, beidzot iepazinu ko nozīmē, nemirt nost no sliktas pašsajūtas un sāpēm mr dienās.
Vienīgais mīnuss, šobrīd padārga, jāpagaida vairāk vietējo dārzeņu.

jeroma 28. maijs 2010 13:25

Teorētiski nekādi baigie ierobežojumi nav..diezgan var variēt ar ēdienkarti šajā diētā :)
Tā kā es esmu no tiem cilvēkiem kas diezgan ātri var nomest svaru un kurš ēd tikai tādēļ ka garšo nevis tādēļ ka gribās, tad nedēļu ēdu principā vienu reizi dienā, dzēru daudz tējas un rezultāts bija :) Un arī nedēļu ēdu tikai svaigus dārzeņus un augļus..bet tā kā tā diēta būtu jāiztur 40dienas pilnīgam rezultātam, tad tur nekāds baigais rezultāts nebija.. :D

atnas 28. maijs 2010 13:20

izklausas labi un ka tiesam nebutu bada sajuta...sava dzive neesmu ieverojusi dietas ....es ar svaru cinijos pirms 6 gadiem kad bija lieki 5kg pusaudzu gados ,tad saku stradat savada est un sportoju un ta ari bez dietas palidzibas tiku vala no lieka svara...esmu jauna mamina un ta pat nesudzos par savu augumu ....es sev patiku vizuali tada kada esmu