6 padomi, kā no krīzes iznākt stiprākiem un veselīgākiem

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 18. maijs 2020 13:15
127

Šajā saspīlētajā un neziņas pilnajā situācijā ikvienam jāaizdomājas – vai pēc ierobežojumu atcelšanas būsim kļuvuši par labāku sevis versiju, vai tieši pretēji.  Ikdienas ritms ir izmainījies, un arvien vairāk jūtamies ierobežoti, norūpējušies un satraukti par nākotni. Tāpēc tieši patlaban ir īpaši būtiski parūpēties par savu ķermeni un izvairīties no nevēlamām sekām ilgtermiņā. “Artistry” skaistuma eksperts Andžejs Savickis apkopojis 6 ieteikumus, kas nodrošinās veselāku ķermeni un, iespējams, pārvērtīs šo par sevis pilnveidošanas laiku.

1.   Paēdis cilvēks ir laimīgs cilvēks - vismaz piecas svaigu augļu un dārzeņu porcijas ik dienu

Daudzveidīgu pārtikas produktu uzņemšana spēcinās imūnsistēmu, kā arī samazinās infekcijas slimību risku. Ieteicams maltītes biežāk gatavot pašam un neaizstāt tās ar ātri pagatavojami pusfabrikātiem un neveselīgiem našķiem ar augstu cukura, tauku un sāls daudzumu. Katru dienu būtu lietderīgi uzņemt vismaz piecas svaigu augļu un dārzeņu porcijas. Tās ķermenim nodrošinās tik ļoti nepieciešamos vitamīnus un minerālvielas - īpaši A, C un E, kā arī cinku, kuriem ir liela nozīme stipras imūnsistēmas uzturēšanā.

2.   Darbs ir kā smiltis, kas vienmēr spēs aizpildīt brīvo laiku – paredzi laiku atpūtai

Strādājot attālināti, barjera starp darba un atpūtas laiku pamazām izzūd. Uzdevumu plūsma ir kā smiltis, kuras, ieberot glāzē, aizpilda visu brīvo vietu. Tā ir viegli aizmirst par primārajām vajadzībām, tādēļ būtiski novilkt skaidras robežas. Dienu veltīt produktīvam darbam, bet pēc tam ļauties prāta atslodzei. Lai nodrošinātu enerģiju nākamajai dienai, vitāli svarīgs ir arī kvalitatīvs miegs. Noteikts gulētiešanas un celšanās grafiks ilgtermiņā uzlabos miega kvalitāti.

3.   Ķermenis ir tavs templis – uzturi to labā formā

Patlaban visbiežāk kājām noietais maršruts ir pārdesmit soļi virzienā no guļamistabas uz virtuvi. Ikdienas dzīvesveids kļuvis mazaktīvāks, taču to pašu nevarētu teikt par uzņemto kaloriju daudzumu. Ķermenis jācenšas nodarbināt kā minimums tikpat aktīvi, kā iepriekš. Laiku, kas iepriekš pavadīts, nokļūstot no punkta A līdz punktam B, varam izmantot rīta rosmes veikšanai. Savukārt iemīļotās TV pārraides skatīšanos iespējams apvienot ar kādu tiešsaistes sporta nodarbību.

4.   Lai labo emociju glāze vienmēr puspilna, nevis pustukša

Uzturēt optimistisku dzīves skatījumu krīzes laikā var būt grūti, taču tas ir ļoti svarīgi garīgajai veselībai. Šobrīd viegli sastapties ar satraukuma sajūtu, nedrošību un bailēm, ko radījušas negatīvas ziņas vai neziņa par nākotni. Taču laimes sajūtas radīšana cilvēka vispārējam noskaņojumam sniedz vairāk ieguvumus nekā negatīvo ziņu plūsma. Ļaujies piešķirt nedalītu uzmanību situācijām, kuras sagādā gandarījumu, piemēram, kopābūšanas mirkļiem ar ģimeni, maltīšu ieturēšanai vai grāmatu lasīšanai. Reizi dienā apstājies, ieelpo un piedomā par 3 lietām, kuras izraisījušas pateicības sajūtu. Iedrošini arī citus rīkoties tāpat, jo dažreiz mazās lietas dzīvē var izraisīt lielas korekcijas un pozitīvs skats uz dzīvi var kļūt par vērtīgu ieradumu. 

5.   Katru dienu vismaz 1,5l ūdens 

Mūsu ķermenis sastāv apmēram no 70 procentiem ūdens. Tikai pietiekams šķidruma daudzums spēs nodrošināt ķermeņa funkciju efektīvu darbību. Pilnvērtīga šķidruma uzņemšana veicina svara zudumu, uztur veselīgu ādu un matus, kā arī stiprina imunitāti. Taču tas neattiecas uz dzērieniem ar augstu cukura līmeni. Tieši dzeramais ūdens palīdz šūnām piesaistīt skābekli. Ja ikdienā tiek uzņemts vismaz 1,5l ūdens, tad šūnas spēj darboties ar pilnu jaudu – ne tikai aizsargājot pret svešķermeņiem, bet arī nodrošinot veselīgu izskatu.

6.   Skaista un starojoša āda – pēc-izolācijas trends

Ādas veselība sākas dziļi zem virsējā slāņa. Katru dienu ārējie faktori, piemēram, saules gaismas iedarbība, stress, neveselīgs uzturs un smēķēšana, var radīt pārmērīgu daudzumu brīvo radikāļu. Tas paātrina ādas novecošanos un rada oksidatīvo stresu. Tikai ar uzturu nav iespējams uzņemt visas ķermenim nepieciešamās minerālvielas un vitamīnus, tādēļ ikdienas rutīnā vēlams iekļaut nutrikosmētikas produktus, kuri uzlabo ādas dziļākos slāņus. Piemēram, Truvivity by Nutrilite™ uztura bagātinātājs visas dienas garumā apgādā ķermeni ar varu un E vitamīnu, ilgstoši aizsargājot pret oksidatīvā stresa cēloņiem. Pēc ierobežojumu atcelšanas skaista un starojoša āda būs pamanāmākā lieta, tādēļ laiks pilnveidot sevi jau no šodienas. 

Amway piedāvā TRUVIVITY — NUTRILITE™ TruWithin™ sērijas uztura bagātinātāju un dzērienu dabiskā mirdzuma un iekšējā skaistuma iegūšanai

Skaistums ir patiesas iekšējās būtības individuāla izpausme. Lai gan ādas kopšana ir svarīga, ādas mirdzums ir iekšējās pārliecības, veselīga uztura un sabalansēta dzīvesveida rezultāts. Ādas veselība un skaistums slēpjas dziļāk nekā tās virsējais slānis. Slikts uzturs, miega trūkums, stress un ārēji faktori, piemēram, saules radiācijas un gaisa piesārņojuma iedarbība, arī var bojāt ādu. 

Izvēlieties atbilstošus produktus, kuru sastāvā ir iekļautas dabiskas izcelsmes izejvielas, un veidojiet aizsargslāni pret brīvajiem radikāļiem, lai iegūtu mirdzošu un dabiski skaistu ādu, kas atspoguļo jūsu iekšējo pārliecību.

Lielāks dabiskais mirdzums un iekšējais skaistums

TRUVIVITY™ TruWithin™ ir uztura bagātinātājs, kas piedāvā holistisku un efektīvu risinājumu mirdzošai ādai. Tā sastāvā esošās ādas uzturvielas* un augu izcelsmes sastāvdaļas* aizsargā pret oksidatīvo stresu. Tas var mazināt šūnu un audu bojājumus, kam ir nozīmīga loma ādas novecošanā.

TRUVIVITY™ kvalitāte

Šis efektīvais risinājums ir cieši saistīts ar NUTRILITE™ uztura bagātinātāju zīmolu un ARTISTRY™ ādas kopšanas līdzekļu sēriju, kuru radītāji ir uzkrājuši profesionālo pieredzi 145 gadu garumā. Šie divi zīmoli piedāvā iespaidīgu zināšanu kombināciju un ir lieliski palīgi mirdzošas ādas iegūšanā.

Daba un zinātne perfektā harmonijā

Jau 85 gadus Nutrilite zinātnieki izmanto zinātni un dabu, apvienojot augus ar vitamīniem un minerālvielām, lai radītu īpaši efektīvus uztura bagātinātājus. TRUVIVITY™ TruWithin™ uztura bagātinātājs skaistumam satur varu, kā arī PhytoWithin™ kompleksu, kas veidots no Nutrilite ilgtspējīgās saimniecībās iegūtām aronijām un salvijas. Savukārt TRUVIVITY™ TruWithin™ skaistuma dzēriens satur E vitamīnu un PhytoTruv™ kompleksu, kas veidots no kumelītes un upenēm.

*Varš un E vitamīns palīdz aizsargāt šūnas no oksidatīvā stresa. Varš arī palīdz nodrošināt normālu ādas pigmentāciju.

** Aronija palīdz aizsargāt šūnas no brīvo radikāļu oksidatīvā stresa nodarītā kaitējuma. Salvija un kumelīte satur dabiskus antioksidantus, kas palīdz pasargāt šūnas un audus no oksidācijas.

Ir arī svarīgi lietot daudzveidīgu un līdzsvarotu uzturu un ievērot veselīgu dzīvesveidu.

TruWithin™ uztura bagātinātājs skaistumam 

Viens blisteriepakojums no rīta palīdz visu dienu uzturēt aizsargslāni pret brīvajiem radikāļiem. Satur varu, kā arī aronijas un salvijas PhytoWithin™ kompleksu. Varš palīdz aizsargāt šūnas no oksidatīvā stresa un nodrošināt normālu ādas pigmentāciju. Salvija un kumelīte satur dabiskus antioksidantus, kas arī palīdz aizsargāt šūnas un audus no oksidācijas. Savukārt aronija palīdz pasargāt šūnas no brīvo radikāļu oksidatīvā stresa radītā kaitējuma.

20200518131357-67861.jpg

Uztura bagātinātājs 30 dienām. Lietot divas tabletes (vienu blisteriepakojumu) dienā. Ieņemt no rīta.

EUR 89,12

TruWithin™ Beauty Drink — pagatavojiet gardu aroniju dzērienu un lietojiet nozīmīgākās ēdienreizes laikā, lai palīdzētu aizsargāties pret oksidatīvo stresu. Satur E vitamīnu un PhytoTruv™ kompleksu, kas veidots no kumelītes un upenēm. E vitamīns palīdz pasargāt šūnas no oksidatīvā stresa. Kumelīte satur dabiskus savienojumus un elementus, kas palīdz aizsargāt šūnas un audus no oksidācijas.

20200518131430-96149.jpg

Dzēriens 2,73 g iepakojumā 30 dienām.  Baudiet vienu iepakojumu dienā. Sajaukt ar 150-250 ml ūdens un izdzert. Ieteicams lietot pirms maltītēm vai 1 stundu pēc pamata ēdienreizes.

EUR 48,89

Abu produktu komplekts: 124,20 EUR 


Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies

Kā pievienot rakstus Sieviešu Klubā?

PAMĀCĪBA: Kā pievienot rakstu/fotoblogu/video Sieviešu Klubā?

PAMĀCĪBA: Kā pievienot rakstu/fotoblogu/video Sieviešu Klubā?

Kādēļ sākt blogot Sieviešu Klubā?

Kādēļ sākt blogot Sieviešu Klubā?

Redaktores sleja

Pārmaiņas...

Pārmaiņas...

Kādi konkursi notiek Sieviešu klubā

Skaistumkopšanas balvas, kino un teātru biļetes, grāmatas

Horoskopi

Horoskopi: ko zvaigznes sola jūlijā

Horoskopi: ko zvaigznes sola jūlijā