13 ēdieni, kuri ir bagāti ar antioksidantiem

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 28. februāris 2014 00:00
2856

Antioksidanti mūsu organismam ir ļoti nepieciešami, jo tie palīdz atbrīvoties no kaitīgajiem brīvajiem radikāļiem. Tie palēnina novecošanās procesus, stiprina imunitāti un palīdz zaudēt lieko svaru. Un lūk, produkti, kuros antioksidanti ir daudz...

Chia sēklas - to daudzie antioksidanti, palīdz tām saglabāties svaigām ilgāku laiku. Un arī ar jūsu organismu dara to pašu.

Kakao – šis ir viens no sarežģītākajiem un uzturvielām bagātākajiem produktiem uz zemes, un tas arī satur ļoti daudz antioksidantus.

Mellenes – šīs mazās odziņas ir ļoti vērtīgas tās uzlabo atmiņu, reakciju un arī redzi. Zinātnieki uzskata, ka tās samazina iekaisumu un veicina smadzeņu darbību.

Zemenes – tās ir pilnas ar antioksidantiem, kā arī satur vērtīgo C vitamīnu. Zemenes palīdz uzlabot atmiņu, jo satur favonoīdu fistīnu.

Godži ogas – tās satur beta karotīnu, kā arī luteīnu un zeaksantīnu, šo antioksidanti palīdz palēnināt novecošanās procesus un uzlabo redzi.

Bietes – Bietes satur antioksidantu balatainu, kurš palīdz novērst iekaisuma procesus organismā.

Lasis – satur astaksatīnu, spēcīgu cīnītāju ar brīvajiem radikāļiem.

Brazīlijas rieksti – Tajos ir selēna antioksidants, kurš iekustina jūsu organismā esošos dabīgos antioksidantus un dubultā cīnās ar kaitīgajiem brīvajiem radikāļiem.

Saulespuķu sēklas – Tās ir vienas no labākajiem E vitamīna avotiem, un ir pierādīts, ka tas palīdz sirds slimību gadījumā un stiprina imunitāti.

Acai ogas – lielisks antioksidantu avots

Sarkanvīns – ir bagāts ar ponifenolu . Tikai viena glāze dienā un vīnā esošie antioksidanti padarīs savu darbiņu.

Zaļā tēja – atšķirībā no melnās tējas tā satur vairāk antioksidantu.

Granātāboli – tajos esošie antioksidanti palīdz aizsargāt pret saules radīto kaitējumu, ārstē iekaisumu un kavē organisma novecošanos.

 

Vai tu izvēloties produktus, kurus ikdienā patērēt, piedomā par to cik daudz tajos ir antioksidanti?

 

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
Rebeka 28. februāris 2014 15:40

Zinu, ka antioksidanti ir ļoti svarīgi, un es tos uzņemu sarkanvīna un laša veidā, pārējo lietoju ļoti reti.