“Food Union” investē 70 tūkstošus eiro trīs jaunu “Lakto zaļā tēja” radīšanā

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 26. marts 2020 15:36
243

Pavasaris, bet jo īpaši šogad, ir laiks, kad cilvēki uzturā vēlas iekļaut aizvien vairāk veselīgus, imunitāti stiprinošus un enerģijas līmeni paaugstinošus produktus. Tāpēc Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmumu grupa “Food Union” ir radījusi pavisam jaunu produktu kategoriju – raudzēta piena dzērienus “Lakto” ar zaļās tējas ekstraktu trīs garšās. Kopējās investīcijas, kas ieguldītas jaunumu izstrādē un palaišanā tirgū, ir ap 70 tūkstoši eiro, un šis ir vēl viens attīstības solis svaigo piena produktu Izcilības centra izveidē uz AS “Rīgas piena kombināts” bāzes. 

Jauno jogurtu recepte ir izveidota, apvienojot nemainīgās “Lakto” vērtības ar inovatīvākajām pārtikas nozares tendencēm. Proti – “Lakto zaļā tēja” pamatā ir Latvijas zinātnieku izstrādātā unikālā formula, kurā augstākās kvalitātes pienam tiek pievienotas vērtīgās L.acidophilus LA un Bifidobacterium BB pienskābās baktērijas. Līdztekus produkts ir bagātināts ar dabīgām augļu un ogu piedevām, kā arī enerģijas pieplūdumu veicinošo B6 vitamīnu un tējas ekstraktu. 

Kopumā patērētājiem šobrīd raudzēta piena produkti  “Lakto zaļā tēja”  tiek piedāvāti ar trīs garšu kombinācijām, kas tapušas, iedvesmojoties no šobrīd pārtikas nozarē tik pieprasītām austrumnieciskām notīm – citrons un laims ar zaļo tēju, līčija ar zaļo un balto tēju, upenes ar zaļo tēju. 

Mēs vēlamies, lai ikviens cilvēks varētu pārliecinoši teikt: “Esmu uz strīpas!”, tāpēc nolēmām paplašināt mūsu veselīgākā zīmola “Lakto” klāstu ar laikam un pircēju vēlmēm atbilstošu piedāvājumu – jaunu “Lakto zaļā tēja” sēriju ar samazinātu cukura daudzumu un pienskābajām baktērijām, kas stiprina imunitāti un sniedz enerģiju. Zinām, ka patērētāji un arī ārsti atzinīgi vērtē “Lakto” pozitīvās īpašības, tāpēc esam pārliecināti, ka arī jaunie produkti patērētāju ledusskapjos būs sastopami itin bieži. Aicinām baudīt tos, kamēr esat mājās, vai ņemt līdzi, dodoties pastaigā pie dabas,“ saka Ilona Jaroša, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja Latvijā.

Visi jaunie “Lakto zaļā tēja” jogurti ir pieejami ērtos un videi draudzīgos, pilnībā pārstrādājamos PET iepakojumos ar tilpumu 270 grami. Jogurti ir jau nopērkami Latvijas lielākajos tirdzniecības tīklos Rimi, Stockmann, Aibe, Narvesen, Elvi, Mego, Beta, Top, Lats un internetveikalā www.rimi.lv, kā arī mazākos piemājas veikaliņos. Bet no 14. aprīļa būs pieejami arī Maxima veikalos. 

Plašāku informāciju par “Lakto” aicinām meklēt mājas lapā www.lakto.lv, kā arī zīmola sociālajos tīklos Facebook @laktolatvija un Instagram @lakto_latvija. 

Par Food Union Group:

Food Union ir lielākais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā, kā arī vadošais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs. Food Union grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia”, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītāju “Hjem Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”. 2018.gadā Food Union atvēra divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. 2018.gadā Food Union grupa Eiropā apgrozīja vairāk nekā EUR 280 miljonus, kas ir par 11% vairāk nekā iepriekšējā periodā, un strādāja ar vairāk nekā EUR 9,8 miljonu peļņu. Food Union grupā nodarbināti vairāk nekā 2500 cilvēku.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies