Salamander apavu bode – klientiem prieks!

Autors: pece, 2016. gada 16. februāris, 13:28:21
Salamander apavu bode – klientiem prieks!

Šoreiz gribas paslavēt apavu veikalu Salamander Dominā par korektu un foršu attieksmi pret klientiem.

2014.gada nogalē nopirku meitai Rieker firmas ziemas zābaciņus. Ērti bez gala, jauniešu stilā, labs pirkums! Tomēr šogad tie ņēma un saplīsa – izdilušo oderi varētu norakstīt kā nolietojumu, bet saplīsušo šuvi gan ne.

Pārroku čeku kaudzīti un tik ar otro piegājienu izdodas atrast īsto čeku, kas starp citu, nav pat pabalējis, atšķirībā no daudziem citiem. Un  sev nosolu, ka nākamreiz uz čekiem rakstīšu virsū veikala nosaukumu, jo SIA XX neko daudz neizsaka.

Tā nu devos uz bodi ar zābakiem padusē un patērētāju tiesību likumu galvā. Un nesen redzēto sižetu Bez tabu par piedāvājuma labot mēnesi valkātus zābakus, nevis atgriezt naudu, svaigā atmiņā.

Pirmais teikums pēc zābaku apskates – visu naudu atgriezt nevarēsim, jo tomēr laiks pagājis kopš iegādes.

Te nu man nav ko iebilst – pusotra sezona aiz muguras.

Nākamais solis –diņģēšanās par nolietojuma %. Man mēģina skaidrot, ka ziemas (!) zābakiem sezona ir 3 mēneši rudenī un 3 pavasarī. Pastāstīju, ka,manuprāt, ziema Latvijā 6 mēnešus gadā tomēr nav. Negribīgi, bet tomēr pārdevēja manai loģikai piekrīt. Vienojamies par nolietojumu 60% t.i. atgriezt varot pusi no sākotnējās summas. Piekrītu.

Nākamais piedāvājums summu tūlīt izmantot kā atlaidi pirkumam, dāvanu karte par minēto summu vai skaidrā, bet pēc 2 nedēļām.

Aplaižu skatu kolekcijai, saprotu, ka ziemas zābakus jau izpārdevuši. Ieraugu sev piemērotus rudens zābaciņus un saprotu, ka šoteiz jauni zābaki būs man.

Tas gan neatrisina meitas zābaku jautājumu, bet tos meklēsim citā bodē.

Katrā ziņā ar piedāvāto risinājumu un attieksmi esmu apmierināta. Man nav bail iegādāt apavus šajā bodē, jo zinu, ka kā klientu mani novērtē.