RIGA FASHION WEEK pop-up veikals: dizaineru kolekcijas pārdošanā uzreiz pēc skates

Autors: Sieviešuklubs.lv, 2016. gada 30. oktobris, 10:19:27
RIGA FASHION WEEK pop-up veikals: dizaineru kolekcijas pārdošanā uzreiz pēc skates

25. Rīgas modes nedēļas sesija, kura turpināsies līdz 2. novembrim, ir īpaša vairāku iemeslu dēļ, un viens no tiem – RFW pārstāvēto dizaineru zīmolu pop-up veikalu darbība
 
Pop-up store tipa veikali šobrīd visā pasaulē ir ļoti populāri un pieprasīti individuālo pircēju vidū. Apģērbu dizaineri pēdējā laikā aktīvi izmanto mārketinga līdzekli „Redzi un pērc uzreiz" jeb „See now, buy now", kura ideja ir tāda, ka pircējs var nopirkt iepatikušos izstrādājumu no dizaineru kolekcijām uzreiz pēc skates. Šis jaunievedums drīzāk ir patīkams izņēmums, nevis likums, jo saskaņā ar vispārpieņemtiem standartiem kolekcijas no mēles veikalu vitrīnās nonāk tikai pēc pusgada, kad tās kļūst aktuālas atbilstoši sezonai.
 
Šajā sezonā pirmo reizi RFW vēsturē Rīgas modes nedēļas organizatori ir ieviesuši jaunu praksi – pop-up veikalu jaunajām dizaineru kolekcijām. 1. un 2. novembrī konceptveikalā 8 ROOMS tirdzniecības centra Galleria Rīga 3. stāvā Rīgas iedzīvotājiem un viesiem būs iespēja iegādāties iepatikušās preces no Latvijas dizaineru 2017. gada pavasara-vasaras kolekcijām. Daži izstrādājumi no jaunajām kolekcijām būs pieejami arī citos dizaineru veikalos Rīgā: ANNA LED (Berga Bazārs, Dzirnavu iela 84), AMORALLE (Brīvības iela 33), BULICHEV (Z.A. Meierovica bulvāris 4), PAVILJONS (Tērbatas iela 55), NARCISS (Berga Bazārs, Marijas iela 13), NÓLÓ (t/c Spice, Lielirbes iela 29), ONE WOLF (Lāčplēša iela 10), QOOQOO (Martas iela 8), KATYA KATYA SHEHURINA (Rūpniecības iela 19 - 2в).