Lindex informē par nozīmīgu apgrozījuma pieaugumu un visu laiku labāko trešā ceturkšņa rezultātu

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 29. oktobris 2021 12:09
404

Šodien Lindex iepazīstina ar starpposma pārskatu par trešo ceturksni un pirmajiem deviņiem gada mēnešiem. Modes uzņēmumam ir ievērojams apgrozījuma pieaugums visos tirgos un uzņēmējdarbības jomās, kā arī visu laiku labākais trešā ceturkšņa rezultāts.

Lindex darbības rezultāts* 2021. gada trešajā ceturksnī ir palielinājies par 90 miljoniem Zviedrijas kronu un sasniedzis 301 miljonus Zviedrijas kronu, kas ir par 43 procentiem vairāk nekā šajā pašā periodā pagājušajā gadā un par 145 procentiem vairāk nekā 2019. gadā (211 miljoni Zviedrijas kronu 2020. gadā, 123 miljoni Zviedrijas kronu 2019. gadā). Lindex darbības rezultāts pirmajos deviņos šī gada mēnešos ir 463 miljoni Zviedrijas kronu, kas ir vairāk nekā divas reizes lielāks salīdzinājumā gan ar iepriekšējo gadu, gan 2019. gadu (199 miljoni kronu 2020. gadā, 188 miljoni kronu 2019. gadā).
“Ļoti lepojos, paziņojot to, ka Lindex ir sasniedzis visu laiku labākos trešā ceturkšņa rezultātus. Turpinās spēcīga izaugsme digitālajā jomā, un kopā ar labāku peļņu un labu izmaksu pārvaldību uzņēmums ir guvis fantastisku rezultātu gan trešajā ceturksnī, gan pirmajos deviņos gada mēnešos,” stāsta izpilddirektore Suzanne Enboge (Susanne Ehnbåge).
Lindex kopējais apgrozījums trešajā ceturksnī vietējās valūtās palielinājās par 13,5 procentiem un Zviedrijas kronās — par 13,3 procentiem. Salīdzinājumā ar to pašu periodu 2019. gadā apgrozījums ir pieaudzis par 12,4 procentiem vietējās valūtās un par 9,7 procentiem Zviedrijas kronās. Gada laikā modes uzņēmums palielināja savu tirgus daļu visos Ziemeļvalstu tirgos. 
Trešajā ceturksnī Lindex apgrozījums veikalos palielinājās par 7,4 procentiem salīdzinājumā ar to pašu periodu pērn un bija vienāds ar 2019. gada trešā ceturkšņa apgrozījumu. Stabili turpinājās Lindex izaugsme tiešsaistes tirdzniecībā, ceturkšņa apgrozījumam pieaugot par 54,5 procentiem. Kopumā tiešsaistes tirdzniecības apgrozījums trešajā ceturksnī sasniedza 17,9 procentus no Lindex apgrozījuma salīdzinājumā ar 13,2 procentiem tajā pašā periodā pagājušajā gadā.
“Ir patīkami, ka pārdošanas apjoms veikalos tagad ir atjaunojies un trešajā ceturksnī esam atgriezušies 2019. gada līmenī. Uzņēmums ir palielinājis apgrozījumu visos tirgos un visās uzņēmējdarbības jomās. Lielākā izaugsme tika novērota apakšveļas tirdzniecībā, apgrozījumam pieaugot par 18 procentiem. Mūsu stabilā izaugsme kopā ar tirgus daļas palielināšanos ir skaidrs pierādījums tam, ka mūsu klienti novērtē mūsu piedāvājumu un centienus,” stāsta Suzanne Enboge.
Modes uzņēmums pastāvīgi attīsta piedāvājumu, pamatojoties uz klientu vajadzībām, un turpina attīstīt panākumus guvušās un paplašinātās tiešsaistes kolekcijas. Lindex ar pilnu jaudu turpina stratēģiskos ieguldījumus digitālajā attīstībā, pārdošanas kanālu integrēšanu un veikalu piedāvājumu optimizēšanu, kā arī jaunievedumus un ilgtspējīgu darbību.
“Mēs turpinām pārveidot uzņēmuma darbību, lai tā būtu ilgtspējīgāka, un gūstam panākumus saistībā ar apņemšanos pildīt solījumus attiecībā uz ilgtspēju. Viena no mūsu darbības jomām ir iespēju piedāvāšana sievietēm, un mēs priecājamies, ka esam iecēluši amatā globālo sieviešu iespēju vadītāju uzņēmumā Lindex. Svarīgs uzdevums ir paātrināt un vadīt taisnīgu un vienādu iespēju darba vietu izveidi mūsu piegādes ķēdē. Domājot par aprites principu un vēloties pagarināt apģērba kalpošanas laiku, dažos atlasītos veikalos Zviedrijā piedāvājam Lindex lietotos apģērbus. Tas mums sniedz vērtīgus ieskatus par to, kā varam paplašināt biznesa modeli un attīstīt ilgāk kalpojošu apģērbu izgatavošanu, tādējādi strādājot pie tā, lai līdz 2025. gadam sasniegtu mērķi — visi mūsu piedāvātie apģērbi kalpos ilgāk un atbildīs aprites principam. Mēs esam transformācijas procesā, un mums ir lieli mērķi turpināt strādāt, lai kļūtu par globālu, zīmola vadītu un ilgtspējīgi strādājošu uzņēmumu. Es palieku piesardzīga attiecībā uz nākotni, taču, pateicoties visu Lindex darbinieku patiesajai apņēmībai un fantastiskajam veikumam ikdienā, mēs esam gatavāki nākotnei nekā jebkad iepriekš,” stāsta Suzanne Enboge.

* Lindex darbības rezultātu pārskats ir sagatavots, izslēdzot IFRS16 nomas līgumus.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies

Skaistumkopšanas saloniņš Sieviešu klubā pašā Rīgas centrā

Nodarbības, individuālās konsultācijas un procedūras