Lindex ieiet globālajā tirgū kopā ar ASOS

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 19. septembris 2018 13:55
210

Zviedru modes apģērbu mazumtirgotājs Lindex turpina attīstīt savu tiešsaistes piedāvājumu. Šoreiz uzņēmums sadarbojas ar starptautisko modes preču uzņēmumu ASOS, kas daļu Lindex apakšveļas un naktsveļas kolekcijas piedāvā klientiem visā pasaulē.

Lai nodrošinātu konkurētspēju un stiprinātu savas pozīcijas kā multikanālu uzņēmums, Lindex nesen ir sācis sadarboties ar ārējiem tiešsaistes partneriem. Sākot ar septembri, Lindex pievienojies ASOS starptautisko zīmolu klāstam, padarot savu zīmolu pieejamu vairāk nekā 200 valstīs.  

"Uzņēmumā Lindex mēs galvenokārt koncentrējamies uz klientu. Mēs vēlamies saviem klientiem nodrošināt vislabāko iepirkšanās pieredzi, tāpēc mums ir jāspēj viņus satikt tur, kur viņi vēlas ar mums satikties. Mēs priecājamies par izdevību paplašināt savu uzņēmējdarbību kopā ar ASOS un sastapt savus sekotājus neatkarīgi no viņu atrašanās vietas", stāsta Henriks Sērstets (Henrik Sörstedt), Lindex klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs.

ASOS ir starptautisks modes apģērbu un stila galamērķis, kas lieliski papildina Lindex veikalus, interneta veikalus un citus tiešsaistes partnerus. Šovasar Lindex apakšveļas kolekcija kļuva pieejama arī veikalā Nelly.com.  

"Lindex" ir viens no vadošajiem modes preču tīkliem Eiropā ar aptuveni 480 veikaliem 17 valstīs. "Lindex"  biznesa koncepcija ir piedāvāt iedvesmojošas modes preces par pieejamām cenām sievietēm, kuras interesējas par modi. "Lindex" veikalos plašā izvēlē pieejams sieviešu, bērnu apģērbu un apakšveļas sortiments. 42% no sortimenta ir izgatavoti no ilgtspējīgiem materiāliem. "Lindex" mērķis ir līdz 2020. gadam 80% apģērbu izgatavot no ilgtspējīgiem izejmateriāliem, apģērbu ražošanā izmantojot ilgtspējīgus procesus ar samazinātu ūdens, elektroenerģijas un ķīmisko vielu patēriņu. Lindex ir daļa no somu pārstāvētās Stockmann grupas. Papildinformācija ir pieejama lindex.com

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies