Jaunajā VIZIONETTE salonā unikāla latviešu zīmola saulesbriļļu kolekcija

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 20. jūnijs 2019 21:12
319

Baltijā lielākais redzes aprūpes uzņēmums OC VISION Latvijas tirgū ievieš jaunu optikas zīmolu - VIZIONETTE. Vakar t/c “Galerija Centrs” plašākai publikai durvis vēra jau otrais šī zīmola optikas veikals, savukārt, pirmais salona tika atklāts t/c “Domina Shopping” šī gada janvārī. Jaunā zīmola saloni aizstās “Pasaules Optika” briļļu salonus, tos pārveidojot par mūsdienīgu, inovatīvu un 21. gadsimtam atbilstošu optikas veikalu tīklu VIZIONETTE. To izveidē 3 gadu laikā OC VISION grupa plāno investēt vairāk nekā vienu miljonu eiro.  

Optikas salona VIZIONETTE izveidē t/c “Galerija Centrs” investēti 120 000 eiro. Tajā būs iespēja ne vien iegādāties jaunākajām pasaules briļļu modes tendencēm atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas.  

20190620210841-20453.jpg

Otrā VIZIONETTE salona atklāšanas pasākumā laikā bija iespējams ne vien apskatīt jaunākās 2019. gada vasaras sezonas kolekcijas brilles, pārbaudīt redzi, izmēģināt pašapkalpošanās sektoru un SPA zonu, bet arī vērot ekskluzīvu zīmola “One Wolf” saulesbriļļu un apģērbu modes skati un grupas “Carnival Youth” uzstāšanos. 

20190620210923-27685.jpg

Jānis Dzenis, OC VISION valdes priekšsēdētājs: “Kopš 1991. gada, kad tika atvērts pirmais Vision Express Latvijā, pagājis vairāk kā ceturtdaļgadsimts. Šo gadu laikā OC VISION ir pierādījis, ka vietējā kapitāla uzņēmums var veidot un attīstīt optometrijas nozari Latvijā. Bet pasaule nestāv uz vietas - tā nemitīgi modernizējas, un arī optikas nozarei to ir pienācis laiks darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts - VIZIONETTE, kas ietver sevī lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas. Mēs esam pārliecināti, ka ikviens šeit varēs atrast savas brilles, ar kurām lepoties, un kontaktlēcas, kas derēs kā uzlietas! Turklāt, esam optikas salonu iekārtojuši mājīgi, lai ikviens tajā justos komfortabli. OC VISION ik gadu novirza 700 000 – 800 000 eiro uzņēmuma attīstībai. Līdzekļi tiek investēti jaunāko mazumtirdzniecības konceptu un tehnoloģiju ieviešanā Baltijas redzes korekcijas nozarē. Plānojam, ka līdz 2021.gada vidum VIZIONETTE koncepta attīstīšanā investēsim vairāk kā vienu miljonu eiro. Papildu būtiskas investīcijas tiks veiktas tiešsaistes tirdzniecības platformā un tās integrācijā ar visiem grupas pārdošanas kanāliem, kā arī šīs platformas ieviešanā jaunos ģeogrāfiskos tirgos.”

20190620211017-76398.jpg

Marta Siliniece, OC VISION Tirdzniecības attīstības direktore:“Kā rāda mūsu veiktie pētījumi, lielākās barjeras, pērkot brilles, ir ilgais meklēšanas laiks, pārāk šaurs sortiments, augsta briļļu cena un bailes no redzes pārbaudes. Jaunā VIZIONETTE koncepta ietvaros iepirkšanās būs gan izklaidējoša, gan izglītojoša. Liels uzsvars optikā ir jaunākajiem dizaineru zīmoliem – Gucci, Andy Wolf, Chopard, Prada, Dolche&Gabbana, Nina Ricci, J.F. Ray, Hugo Boss, Michael Kors, Ray Banu.c. unikālā vismaz 20 modeļu sortimentā, kas nav pieejams nekur citur Baltijā. Tajā pašā laikā nemitīgi meklējam jaunus veidus, kā pārsteigt savus klientus – tāpēc arī esam sākuši sadarbību ar zīmolu One Wolf un izveidojuši kopīgu saulesbriļļu kolekciju par ļoti demokrātiskām cenām. Cita starpā, arī optikas veikala apģērbu dizainu veidojušas “One Wolf” dizaineres. Gan VIZIONETTE, gan “Pasaules Optika” salonos ir iespēja iegādāties unikālu abu  latviešu uzņēmumu kopdarbu – saulesbrilles un T-kreklu par īpaši pievilcīgu cenu.”

20190620211109-76632.jpg 

“Būtiski no mūsu puses, radot kopdarbu, bija, saglabāt saulesbrillēm “unisex” stilu un briļļu formas, kā arī domāt par netradicionālākiem krāsu un materiālu salikumiem, jo nelielas “nepareizības” un stilistiski kontrasti ir ļoti raksturīgi “One Wolf” dizainā. Tā, piemēram, formu ziņā jūtama atsauce uz deviņdesmito gadu stilistiku, kad modē spēcīgi sevi pieteica “Grange” un “Rave” subkultūras. Kolekcijā šobrīd paredzēti vairāk nekā desmit modeļi, kur apvienosies gan šauras, apaļas, gan apjomīgas formas saulesbrilles, sākot no tumši tonētām lēcām, siluetā viendabīgām brillēm, līdz ēteriski gaisīgu toņu salikumiem gan saulesbriļļu ietvaros, gan lēcās. Tāpat, kopīgiem spēkiem ir tapis piedāvājums iegādāties jebkuras “One Wolf” aktuālās pavasara/vasaras saulesbrilles kopā ar melnu vai baltu t-kreklu. Manuprāt, ļoti pozitīvi vērtējama divu un vairāku latviešu kapitāla uzņēmumu sadarbība, jo darot kopā, rezultāts ir ļoti profesionāls un cilvēkiem tīkams, kā arī pats sadarbības process vērtējams kā ļoti aizraujošs,”par kopīgi radīto saulesbriļļu kolekciju stāsta viena no “One Wolf” zīmola dibinātājām Sarmīte Mickeviča.

20190620211153-87288.jpg 

Acu atslodzei un relaksācijai pēc briļļu pirkuma, VIZIONETTE būs pieejama arī ekskluzīva acu SPA zona ar acu masāžas ierīci. Tāpat, optikas salonā būs pieejama briļļu pašapkalpošanās remontdarbnīca, kurā klienti ērti varēs paši saskrūvēt un notīrīt savas brilles. Veikalā būs pieejams vairākkārt uzpildāms briļļu tīrīšanas šķidrums, ko klienti pēc īpašas VIZIONETTE pudelītes iegādes, varēs paši uzpildīt bez maksas. 

20190620211239-58901.jpg 

Jaunais zīmols VIZIONETTE ir tapis sadarbībā ar reklāmas aģentūru Pagan Ogilvy, grafisko dizaineri Viesturu Staņislavski, bet telpu dizainu jaunajiem optikas veikaliem veidojusi aģentūra COLORART MEDIA.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies