Apģērbu veikals River Island svin 1 gada jubileju ar krāšņu ballīti un piedāvā jauno 2018. gada pavasara-vasaras kolekciju

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 14. marts 2018 17:25
872

17. martā, apģērbu veikals River Island ielūdz uz 1 gada jubilejas svinībām, kas norisināsies no 12.00 līdz 16.00, t/c Spice, Lielirbes ielā 29. 

Veikala apmeklētāji varēs apskatīt jauno River Island 2018. gada pavasara/vasaras kolekciju, viņus priecēs dīdžejs Artūrs Pudāns ar jautru party mūziku, vitamīnu dzērieni, gardas kūkas, konfektes, momentfoto un citas izpriecas. Būs iespēja saņemt atlaides un laimēt dāvanu karti 200 eiro vērtībā. 

20180314172437-73982.jpg

Zīmola vadītāja Baltijas valstīs Marilina Tamsāre (Marilin Tamsaar) norāda, kaRiver Island kolekcijas aicina uzdrošināties, būt atšķirīgām, meklēt interesantas apģērbu detaļas un tādā veidā akcentēt savu personību. Ļauties savu garderobi atsvaidzināt ar krāsām, apģērbu apdrukām, atšķirīgiem piegriezumiem! Savukārt bērnu nodaļā pieejamas gan bērniem, gan pusaudžiem piemērotas apģērbu kolekcijas, kas atspoguļo šīs sezonas aktualitātes un ataino galvenās iezīmes no pieaugušo kolekcijas.
River Island 2018. gada pavasara-vasaras kolekcija piedāvā neparastu un unikālu skatījumu uz sezonas tendencēm. Galvenās kolekcijas ir 80'S GRAPHIC ar monohromu krāsu paleti un tā saukto power dressing 80. gadu noskaņās. Kolekcija pauž glamūru arī ikdienā ar oversized rotām, baltiem bikškostīmiem un jutekliskām krokām. Šoreiz centrā ir spilgti aksesuāri – somas ar logotipu un Parīzes stila beretes. 
BIG EASY sniedz vīrišķīguma sajūtu pieklusinātos toņos. Utilitāri apģērbi, kas spēlējas ar proporcijām un akcentē vidukli. LUXE ETHNIC ir mākslinieciskas ietekmes – mežģīnes, pušķīši, izšuvumi un maisveida somas. Krokoti topi tiek kombinēti ar kokvilnas biksēm un krekliem. Ar košu toņu kolāžu sevi piesaka PRINT CLASH – rūtis, kontrastējošas svītras un sarežģīta grafika. Likumi tiek ignorēti un viss piestāv visam.

20180314172457-69554.jpg

2018. gadā River Island svin 30 gadu jubileju, kurai par godu piedāvā pavasara-vasaras reklāmas kampaņu, kas patiesi slavina individualitāti. LABELS ARE FOR CLOTHES kampaņā piedalās unikālas un iedvesmojošas personības, kas parāda zīmola pircēju daudzveidību un unikālās atšķirības, joRiver Island nevēlas, lai cilvēki tiktu vērtēti pēc stereotipiem, piešķirot viņiem noteiktas birkas un ieliekot kādā kategorijā.

River Island klientu direktore Džosija Kārtridža (Josie Cartridge) norāda: "Šī ir zīmola līdz šim aizraujošākā reklāmas kampaņa. Pēdējos gados esam novērojuši pārmaiņas tirgos un pircēju attieksmēs – viņi vēlas izpausties un neiekļauties standartos. Ar kampaņu LABELS ARE FOR CLOTHES mēs atzīstam šo kustību. Mūsu mērķis ir nepārtraukti attīstīt zīmolu un nodrošināt, ka mūsu kampaņas ir vispatiesākais modernā River Island pircēja atspoguļojums."
Kampaņas fotogrāfs ir atzītais Ričards Bērbridžs (Richard Burbridge), bet kampaņas stilu veidojusi Ondīne Azoleja (Ondine Azoulay). Kampaņas ietvaros River Island piedāvā īpašu T-kreklu kolekciju LABELS ARE FOR CLOTHES. 

Par River Island

River Island ir dibināts Londonā un uzskatāms par vienu no Lielbritānijas pazīstamākajiem starptautiskajiem zīmoliem. Zīmolam ir vairāk nekā 350 veikali visā pasaulē, kas darbojas 12 valstīs. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 11 000 darbinieku, un, izmantojot vietni riverisland.com, preces tiek sūtītas uz 125 valstīm.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies

Skaistumkopšanas saloniņš Sieviešu klubā pašā Rīgas centrā

Nodarbības, individuālās konsultācijas un procedūras