“Food Union” iegulda 90 tūkstošus eiro zīmola “Valmiera” attīstībā un rada divas jaunas piena produktu apakškategorijas

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 26. februāris 2021 13:44
98

 Lai piešķirtu mūsdienīgu garšu piena produktu patēriņa kultūrai Latvijā, “Food Union” grupa turpina attīstīt zīmola “Valmiera” inovatīvo piedāvājumu. Rezultātā, ieguldot ap 90 tūkstošiem eiro, “Food Union” svaigo piena produktu Izcilības centrā ir radītas divas pavisam jaunas piena produktu apakškategorijas – gaisīgi “Valmieras” jogurta kokteiļi “Shake Me Up” un sabalansēti “Valmieras” bifido jogurti ar biezpienu un dažādām piedevām. Sākotnēji jaunumi būs pieejami tikai Latvijas tirgū.  

Kvalitatīvie “Valmieras” produkti ir stabila vērtība iedzīvotāju pirkumu groziņos. Tagad šo tradicionālo produktu sortimentu papildinām ar veseliem astoņiem inovatīviem jaunumiem, kas veikalu plauktos ir jau pieejami. Šie produkti radīti, sapludinot robežas starp radniecīgām piena ēdienu un dzērienu kategorijām,” uzsver Juliāna Juškeviča, “Food Union” mārketinga vadītāja Latvijā.  

Uzņēmuma piena produktu zīmolu vadītāja Ilona Jaroša papildina: Rezultātā iegūtas garšas un lietošanas ziņā nebijušas gatavās maltītes – jogurta kokteiļi un bifido jogurti ar biezpienu. Tās ir pavisam jaunas receptes, kurās apvienots Latvijas zemnieku kvalitatīvais piens, “Valmieras piens” skābpiena produktu ražošanas tradīcijas un inovatīvas ražošanas tehnoloģijas”. 

Pieci jogurta kokteiļi, kas nestāv uz vietas

Inovatīva un garšīga dzeramā uzkoda, kuru ērti paņemt pa ceļam vai turēt mājas ledusskapī – tā ir zīmola “Valmiera” jogurta kokteiļu sērija “Shake Me Up”. Produktiem ir raksturīga bagātīga tekstūra, maigs aromāts un gaisīgas putas, kas rodas, produktu sakratot vien 15 sekundes. Lai apmierinātu dažādās patērētāju gaumes, radīti pieci jogurta kokteiļu veidi. Ekstravagantie ananāsu-kokosriekstu “Pina Colada” un košļājamās gumijas “Bubble Gum” garšu dzērieni paredzēti progresīvākajiem patērētājiem. Savukārt pārbaudītu vērtību cienītājiem patiks augļainie “Shake Me Up” ar zaļo ābolu, persiku un plūmi.  

Trīs bifido jogurti ar biezpienu veselīgiem rītiem

Tradicionālais un novērtētais biezpiens “Valmiera” pieejams jaunā izpildījumā – ar bifido jogurtu un augļu-ogu piedevu. Šie jauninājumi radīti ar mērķi apmierināt to patērētāju vajadzības, kuri vēlas ēst gatavas un uztura ziņā pilnvērtīgas rīta maltītes. Produkts satur daudz olbaltumvielu (5,8 g), par 30% mazāk cukurā nekā citos radniecīgos produktos, bet to apakšā – melleņu, dzērveņu vai cidoniju-dzeltenās plūmes ievārījums. 

Visi astoņi “Valmieras” jaunumi tiek fasēti iepakojumos, kas nodrošina pilnīgu produktu aizsardzību no ārējās vides ietekmes. Turklāt jogurta kokteiļi tiek pildīti pilnībā pārstrādājamās, videi draudzīgās 220 g PET pudelēs un bifido jogurts ar biezpienu tiek servēts pārstrādājamos 150 g polipropilēnā trauciņos. Ņemot vērā, ka produktu sastāvā ir dabīgs Latvijā ražots piens un ieraugs, svaiguma nodrošināšanai tie jāuzglabā temperatūrā no +2 līdz +6 C.  

Jaunumi jau ir nopērkami “Food Union” internetveikalā www.pienaveikals.lv, kā arī Mego, Elvi, Aibe, Lats, Beta, Narvesen, Circle K, Stockmann, Elkor, Depo un citviet. Veikalu tīklos Rimi un Maxima pārdošana sāksies martā.  

PAR “FOOD UNION” GRUPU:

“Food Union” ir lielākais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā, kā arī vadošais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs. “Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas Piensaimnieks” (pievienots “RĪGAS PIENA KOMBINĀTS” 2020. gada februārī), lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia” un “Premia” Lietuvā, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is” un saldējuma piegādes servisa uzņēmumu “Hjem Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is” un saldējuma piegādes servisa uzņēmumu “Den Norske Isbilen”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux”, saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream” un Krievijā “Hladokombinat No.1”. 2018. gadā “Food Union” atvēra divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. 2019. gadā “Food Union” grupa Eiropā sasniedza EUR 277 miljonu apgrozījumu. “Food Union” grupā nodarbināti vairāk nekā 3100 cilvēku.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies