Mana dienasgrāmata - Reklāmas

Autors: pece, 2013. gada 26. septembris, 08:56:56
Mana dienasgrāmata - Reklāmas

Reklāmas – tās ir visur. Bet tā vien šķiet, ka to izdomātāji šobrīd sacenšas stulbumā viens ar otru.

RIMI reklāma , kas sākas ar tekstu „Kaimiņ, pa kuru laiku paspējāt uz laukiem...” beidzas ar .... uzminiet nu- ar Italpasta makaroniem! Es laikam ne tur augusi, bet cik nu man zināms, Latvijas laukos makaronus īsti neaudzē, bet, no otras puses, mūsdienās arī Itālijas lauki ir pāris stundu attālumā .... ar personīgo lidaparātu. Vienīgi aizmirsuši manā daudzstāvu mājas pagalmā lidlauku personīgajām lidmašīnām  uzbūvēt!

Paturpinot – RIMI olas – hmmm, kopš kura laika RIMI dēj olas? Bet varbūt tās ražo no kartona iepakojuma kastēm no citiem produktiem?

Trīs vai netrīs – Tarifs 3 Zelta zivtiņai – ak kādi smuki jauni vīrieši – gluži vai mans sapnis, runā par trīcēšanu maigā balstiņā un apsiekalo garāmbraucošo meiču, tā vien gribas celties no dīvāna un rikšot šo brīnišķo produktu iepirkt, cerams, to dod kopā ar šiem smukuļiem? Varbūt var pat izvēlēties, kuru man vairāk gribētos?

„Luksus, ko vari atļauties! „ – skan daudzsološi, tik kāda suņa pēc man būtu vajadzīgs kripatiņas no kaut kā Luksusa? Un vai žurnāls ir Luksuss. Var jau būt, ka drīz tos varēs atļauties iegādāties tikai bagātnieki....

Kā šādas reklāmas jūs pamudina pirkt konkrēto produktu/pakalpojumu?

Bilde no http://uwadbyfk.blogspot.com/

 

Blogo Sieviešu klubā un laimē Sebamed dāvanu komplektu