Mana dienasgrāmata - Reklāmas
Reklāmas – tās ir visur. Bet tā vien šķiet, ka to izdomātāji šobrīd sacenšas stulbumā viens ar otru.
RIMI reklāma , kas sākas ar tekstu „Kaimiņ, pa kuru laiku paspējāt uz laukiem...” beidzas ar .... uzminiet nu- ar Italpasta makaroniem! Es laikam ne tur augusi, bet cik nu man zināms, Latvijas laukos makaronus īsti neaudzē, bet, no otras puses, mūsdienās arī Itālijas lauki ir pāris stundu attālumā .... ar personīgo lidaparātu. Vienīgi aizmirsuši manā daudzstāvu mājas pagalmā lidlauku personīgajām lidmašīnām uzbūvēt!
Paturpinot – RIMI olas – hmmm, kopš kura laika RIMI dēj olas? Bet varbūt tās ražo no kartona iepakojuma kastēm no citiem produktiem?
Trīs vai netrīs – Tarifs 3 Zelta zivtiņai – ak kādi smuki jauni vīrieši – gluži vai mans sapnis, runā par trīcēšanu maigā balstiņā un apsiekalo garāmbraucošo meiču, tā vien gribas celties no dīvāna un rikšot šo brīnišķo produktu iepirkt, cerams, to dod kopā ar šiem smukuļiem? Varbūt var pat izvēlēties, kuru man vairāk gribētos?
„Luksus, ko vari atļauties! „ – skan daudzsološi, tik kāda suņa pēc man būtu vajadzīgs kripatiņas no kaut kā Luksusa? Un vai žurnāls ir Luksuss. Var jau būt, ka drīz tos varēs atļauties iegādāties tikai bagātnieki....
Kā šādas reklāmas jūs pamudina pirkt konkrēto produktu/pakalpojumu?
Bilde no http://uwadbyfk.blogspot.com/
starp citu mani šokēja manas meitas ietekme no reklāmas, laikam reklāma bija par to double pīrāgu kur jaunieši lēca pa logiem ārā, lai visi kopā satiktos un uzēstu to "gardumu", un mana meita (nu jau 4 gadi) prasīja: mammu nopērc man ar to bulciņu tad es ar varēšu lekt pa logu ārā!!!!!!!!!!! Mani tas ļoti nošokēja, jo bērns samācās no šāda veida fantastikas reklāmām un domā ka tas arī tā dzīvē reāli notiek un darbojas (jo tās jau nav multenes!) !!!
Ai, tā pēdējā reklāma ar "Māti dabu" patiešām stulba, lai neteiktu vairāk.
Bet saprast jau var - kaut kā jau jāreklamē tas savs produkts.
Es uzreiz pateikšu, kura reklāma man tiešdām patīk, jo ir uzrunājoša - tā ir Melnās kafijas reklāma , kur visis auto uz diviem riteņiem braukā... Un es, varbūt, tiešām nopirkšu šo kafiju
Par higiēnas līdzekļiem vispār nav ko runāt, banāls un muļķīgas. Un gaļas produkti, ko reklamē paši produkta avoti....
Absolūti kretinē visas reklāmu - supermammas, superģimenes, supervīrenes
Apzināti, reklāmas vadīta neiepērkos, pērku to, ko man vajag un nekrītu izmisumā, ja kāds pierasts produkts ir janomaina uz ko mazzināmu.
Vēl par reklāmu, savulaik gāja Tampax reklāmas, kurās to nabaga tamponu piesūcināja ra zilu šķidrumu... Manas draudzenes puika (5 g.v.) atradis vienu mammas tamponu iepakojumu nikns brēc - un kur ir tas zilais šķidrumiņš????
Es gan neatceros, kurai tējai bija šī reklāma, jo esmu to redzējusi tikai vienu reizi, bet sižets bija tāds - divas draudzenes dzer tēju un tēja ir tik fantastiski supergaršīga (kas tur bija par garšām - ogu pudiņš, vai?), ka viņas ēd arī pašu krūzi. Zemteksts nepārprotams - 'visas' sievietes 'sēž uz diētām', tāpēc 'garšīgas' lietas nevar atļauties ēst, līdz ar to jāiztiek vien ar tēju, kas it kā garšo pēc tās x 'garšīgās' lietas. Nu sviests! Senāk (un es domāju, ka gan jau arī tagad) bija jogurtu bums - jogurti ar dažnedažādākajām garšām, jo 'sievietes taču labprātāk ēstu 'veselīgo' jogurtiņu, nekā apgrūtinātu sevi ar tā saucamajiem 'sliktajiem ēdieniem''. Taču tad tas vismaz bija kaut kas ēdams
.
.
Šis ir viens no iemesliem, kāpēc manās mājās nav TV. Otrs iemesls ir vispār TV raidījumu kā tādu lielais piedāvājums, kas daudzus vienkārši iesūc TV pasaulē vairākas stundas dienā. Arī internetā raidījumus neskatos. Tad nu sanāk, ka, ieejot veikalā, esmu mazāk 'sakurināta' ar reklāmām. Bet no tām pilnībā gan neizbēgt... nedzīvoju jau vakuumā
Pretīgākā un manuprāt stulbākā reklāma ir par tamponiem un "māti dabu"
Īpaši neietekmējos no reklāmām,jo to laikā eju taisīt tēju vai šiverēju pa ledusskapi
Tomēr ir viena reklāma,kuras ietekmē nopirku matu balzāmu..un patiešām tas mani nepievīla 
Principā lielāko daļu (99 %) ietekmē reklāma...var ar putām uz lūpām strīdēties pretī, ka ''es'' esmu savādāka, es pērku, nevis mārketinga produktu, bet analītiski izvērtētu preci - muļķības, lielākā daļa nopērk to, kas ir skaļāk (vairāk) reklamēts, nopērk to,kas ir draugiem, pērk lietas, kuras slēptā veidā reklamē TV seriālos un filmās...ak, sarakstu var turpināt bezgalīgi
Nu godīgi - kura no jums velta entās stundas, lai internetā salīdzinātu tāda un šitāda produkta parametrus utt? Minēšu vienu piemēru - veikalā tiek piedāvāti 2 TV - Samsung un jums nezināma firma X. 99% nopirks Samsung, jo pakļausies reklāmai...un Samsungam ir nevājas mārketinga iespējas
Bet X firmas TV nepirks, jo nav dzirdēts, nav reklamēts utt, bet tas jau nenozīmē, ka tas TV ir slikts...vienkārši firma X netērē milzīgas naudas mārketingam 
Jā, Evian reklāma man arī patīk

Ne velti saka, ka bērnus un dzīvniekus izmantot ir risks - vai nu uzvara, vai zaudējums
Es Tv visbiežāk skatos arhīvā, līdz ar to reklāmas tiek pārtītas!!!
http://www.youtube.com/watch?v=PqeDIaG6Kck
šāda tipa reklāmas gan patīk
neuzbāzīgas bet humora pilnas
Starp citu, Coca-Colai ir ļoti labas reklāmas (kā nekā - var jau arī atļauties). Es kopš skolas laikiem atceros to lipīgo meldiņu no reklāmas, kur pilsētā iebrauc lielā Coca-Cola fūre
un mums ar brāli pat uz Z-svētkiem šis video parasti tiek uzlikts kā zvana signāls

nemaz jau nerunājot par visādiem urbjiem un supergriezējiem
/par laimi, nav nopircis neko.
arī pārtiku pērku tādu, ko reklamē. Tad jau sanāk, ka esmu reklāmas upuris tomēr 
Titulbildes reklāma ir viena no stulbākajām. Klausoties šo reklāmu, tā vien gribas papildināt ar: "Vai jūs zināt, ka es esmu stulbenis?"
Naivas, taču neizskaidrojami iedarbīgas ir visas TopShop reklāmas. Mans vīrs vienmēr smejas, ka pat viņam radusies vēlme nopirkt AirBra
...
Kādu brīdi domāju - kura reklāma tad mani ir iespaidojusi? Nevar tā viennozīmīgi pateikt - vai nu daudzas, vai neviens īsti. Protams, ka pērku zināmus veļas mazgāšanas līdzekļus, lietoju kosmētiku, šad tad izmantoju reklamētās alkoholu akcijas
Bet vēl kāda nianse - manuprāt, mārketinga cilvēkiem šodien ir briesmīgi grūti izdomāt kaut ko jaunu un nebijušu! Ir jau ieviestas visdažādākās reklāmas! Kur nu vēl ko lai izdomā? Kādās dimensijās lai attēlo lielisko tualetes papīru un tīrītāju? Kādā krāsā ražot pulveri? Starp citu, tik tālu jau aizgājis, ka pulveris jāreklamē kailām sievietēm (un dažiem vīriešiem)
Bet tā ir milzīgi lielas naudas nozare! Par to naudu, kas ik gadu tiek ieguldīta reklāmā - varētu varot Āfrikas bērnus ar restorāna ēdieniem cauru gadu!
Bērni cīsiņi, zemnieku gaļa.....
...vislabākās jau ir ... "zemnieku olas!"
vispār riebjas reklāmas, tapēc kad tās sākas, noslēdzu TV klusumu
un tapēc traki neiedziļinos tajā tukšajā muldēšanā
tas vnk ir menedžmenta triks ar cilvēka psihi piesaistīt patērētāju uzmanību ...tā kā man nepatīk ka mani "apčakarē", tad arī neuzķeros šiem "zelta kalnu vilinājumiem" 
man labi atmiņā gan palikusi pirms pāris gadiem reklamētā Coca-cola reklāma...tad man meitiņa vēl bij maza (kādi 9 mēneši), un ja mazā bija tikko iemigusi pusdienlaikā un pēkšņi pa TV sākās šī Colas reklāma, tad mazā momentā piemodās ...kā apmāta bija uz šo reklāmas skaņu!