Mana dienasgrāmata - Pogas uz sabiedriskā transporta durvīm

Autors: pece, 2013. gada 9. oktobris, 09:10:35

Inovācijas visās jomās ir nepieciešamas, tomēr šobrīd realizētais Rīgas sabiedriskajā – Klienti (pasažieri) paši atver sev durvis, ir vienlaikus apsveicams un nesaprotams. Nenoliedzami, kā tas ir pierādīts, šādi tiek ekonomēts uz enerģiju, ko patērē atverot durvis un palīdz vienmērīgāk noturēt siltumu sabiedriskajā transportā.

Un tomēr, nemaz nebrīnos, ka cilvēki jūtas apmulsuši, ieraugot pienākot sabiedrisko, kurš never vaļā durvis. Ir nācies, garāmejot, atvērt durvis apmulsušiem pensionāriem. Tiesa, nu jau informēšanas kampaņa vēršas plašumā un dzīve piespiež iemācīties jaunas prasmes.

Tas, kas ir patiesi kaitinoši, vienam sabiedriskajam ir atvēršanas pogas smuki katrā pusē durvīm, ar gaismiņām, kas iedegas brīdī, kad poga darbojas un sabiedriskais ir apstājies. Citam ir pielāgotas līdzīgas pogas. Citiem, izrādās, pogas ir nez kāpēc noputējuši, pelēcīgi sarkanas. Citiem, tās atvēršanas pogas ir tikai durvju vienā pusē.

Katrā ziņā šāds izkārtojums neļauj iesūnot, jo nekad nezini kādā krāsā būs nospiežamā poga, ko reizēm nākas rūpīgi meklēt uz reklāmas fona un kurā pusē durvīm tā atradīsies! Pieiesim radoši!