Izdota Latvijas uzņēmēju augsti vērtētā grāmata „Kolektīvais ģēnijs”

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 7. novembris 2014 13:14
2322

 Rīgas Biržas, uzņēmuma Mailigen un inkubatora TechHub Riga vadītāji atzinuši, ka grāmata "Kolektīvais ģēnijs", ko ar Lattelecom atbalstu 6. novembrī izdeva "Lauku Avīze", ir mūsdienu biznesa literatūra, kas šobrīd aktuāla visiem Latvijas uzņēmējiem vai organizāciju pārmaiņu vadītājiem. Arī tādi starptautiskie mediji kā The Business InsiderThe Washington PostInc Magazine u.c. šogad to atzinuši par vienu no izcilākajām grāmatām biznesa jomā.

 

Mākslas muzeja Rīgas Birža vadītāja Daiga Upeniece par grāmatu saka: „Tā ir vērtīga lasāmviela katram, kurš vēlas sava uzņēmuma izaugsmi. Īpaši tiem, kuri nolēmuši sākt jaunu biznesu vai nobrieduši pārmaiņām stabilā un nedaudz rutīnas pārņemtā organizācijā. Grāmata „Kolektīvais ģēnijs" ir kā eksperimentu virkne, kas liek nonākt pie pārsteidzošiem secinājumiem. Lasot radās vēlme dalīties iespaidos ar mūsu mākslas muzeja pieredzi, kļūdām un jauno projektu apjoma pārdrošumu. Tāds laikam arī ir grāmatas mērķis – atrast un nesaudzīgi novērtēt sevi, lai pāraugtu jaunā kvalitātē, vai arī saprast, ka ceļš, ko ejam, tik tiešām ir pareizs."

 

„Īpaši aktuāla un vērtīga ir grāmatas praktiskā pieeja, ar konkrētiem piemēriem demonstrējot inovāciju iedzīvināšanas procesu, tostarp komandas motivēšanu pieņemt lēmumus par inovācijām ierobežota budžeta, saspringtu termiņu un nedefinētas uzņēmuma struktūras apstākļos," par grāmatu stāsta Juris Gulbis, Lattelecom valdes priekšsēdētājs.

 

„Lasot grāmatu, man prātā nāca salīdzinājums, ka patiess līderis ir kā hokeja čempionāta organizators, komandas galvenais treneris un tiesnesis vienlaicīgi. Organizatoram jārada apstākļi un vieta, kur spēlēt, trenerim ir jārūpējas, lai komanda grib un var uzvarēt, un tiesnesim jāsvilpj, kad notiek pārmetiens vai ir nomesti cimdi un sākas kautiņš," saka Jānis Rozenblats, uzņēmuma Mailigen, vadošā e-pasta mārketinga pakalpojuma sniedzēja Latvijā, vadītājs. „Pamatā spēlē piedalās komanda, ar kuru notiek sadursmes un stratēģiska saspēle, lai virzītos pretī kopējam mērķim. Tas tad arī ir tas kolektīvais sasniegums, ģenialitāte un inovācija."

 

Alise Lezdiņa, informācijas tehnoloģiju inkubatora TechHub Riga vadītāja, papildina: „Viens no maniem mērķiem ikdienā ir radīt atvērtu un komunikācijām bagātu vidi, lai iesācējuzņēmumi (startups) būtu motivēti savstarpēji sadarboties. Prieks redzēt, ka šāda veida metodes tiek atspoguļotas arī biznesa literatūrā. Grāmatā „Kolektīvais ģēnijs" minētās metodes var palīdzēt jebkuram vadītājam uzlabot savas komandas radošo potenciālu un sasniegt veiksmīgus rezultātus."

 

Grāmatas centrā ir modernās vadības principi. „Kolektīvais ģēnijs" stāsta par inovāciju vadības veiksmes priekšnosacījumiem mūsdienu pasaulē, kas strauji mainās. Grāmata apskata vairākus spilgtu līderu darbības piemērus. eBayGooglePixar Animation StudiosVolkswagen, Pfizer atklāj vadītāju stratēģisko domāšanu inovāciju ieviešanā. 

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies