Dīvainākie ekskluzīvie interjera priekšmeti pasaulē!

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 31. oktobris 2017 13:29
278

Lai piesaistītu jaunu patērētāju uzmanību un veicinātu regulārā produkta atpazīstamību un pārdošanu, pasaulē un arī Latvijā zināmie zīmoli regulāri ievieš īpaša izlaiduma īstermiņa produktu līnijas ekskluzīvā iepakojumā un ierobežotā daudzumā. Bieži šo produktu mērķis ir iepriecināt kolekcionārus, kuru īpašumā ir ekskluzīvas interjera priekšmetu kolekcijas, tomēr lielākoties tas tiek izmantots kā mārketinga stimuls, lai uzrunātu auditoriju neordinārā un aizraujošā veidā. Apģērbs, automobiļi, smalks vīns, viskijs, ķermeņa kopšanas līdzekļi – starp citiem produktiem pievienojas arī interjera priekšmeti – mobilie telefoni ar dārgakmeņiem, ar kristāliem rotāta vanna, zelta tualetes papīrs. 

Evita Vilde - Onzule, interjera dekoratore, rotu dizainere un kafejnīcas – restorāna Mio īpašniece stāsta, ka stāsta, ka ekskluzīvu interjera priekšmetu iegūšana savā īpašumā ir labklājības stabilitātes demonstrēšanas simbols. “Ja savas mājas interjera dizainā ir iekļauts kāds dārgs, turklāt reti pieejams priekšmets, cilvēkam rodas priekštats, ka viņš pārstāv ekskluzīvu un stabilu vidi ar prestižu dzīves stilu. Lielāka vērtība dārgo priekšmetu iegādē ir tad, ja zīmols ir zināms  un tam ir arī funkcionāla vērtība.”

20171031132550-29159.jpg

Tam piekrīt arī Santa Meikulāne, LOLOT DESIGN interjera dizainere un «Amerikas Arhitektūras balva 2017” ieguvēja, uzsverot, ka šādu priekšmetu mērķis un loma ir radīt ilūziju, ka tos iegūstot savā īpašumā, cilvēks kļūst īpašs, tādējādi apliecinot savu statusu. “Neordināru un eksklzuīvu priekšmetu jēga un saturs ir tiem produktiem, kas atspoguļo tehnoloģijas un dizaina sintēzi un attīstību.”  No aizraujošiem produktiem Santa uzslavē vannas istabas produktu ražotāja Villeroy & Boch vannu modeļus Octagon un Squaro Prestige ar mirdzošajiem Swarovski kristāliem. “Patiesi pārsteidz un sajūsmina šīs kompānijas mārketinga komandas tiešām talantīgais koncepts pārvēst kristālu par visur izmantojamu preci! Kristāli uz vannas iespējams piestāv populāras mūzikas video klipam, taču reālā dzīvē tā būtu kiča interjera sastāvdaļa. Savukārt vairākus gadus atpakaļ Swarovski bija neparasts un gaumīgs kopdarbs sadarbībā ar BMW Mini Cooper. Šobrīd šī komanda strādā pie jauna dizaina priekšmetu kopuma Milānas "Salone del Mobili 2017." Dizainere piebilst. Abus neparastos vannas luksusa produktus ir radījis Āzijas zvaigžņotais dizaineris Stīvs Longs, un rezultāts ir elpu aizraujošs. Pjedestāla izlietne un brīvi stāvoša vanna, pārklāta ar neskaitāmiem kristāliem, dzirkstošais šarms un greznums, kāds nekad agrāk nav pieredzēts!

20171031132535-14766.jpg

Viens no pasaulē dārgākajiem skaņas iekārtu modeļiem ir Bang & Olufsen Serenata – no 45 000 līdz pusotram miljonam britu mārciņu vērtās ar dimantiem un 24 karātu zeltu rotātā ierīces, ko radījis angļu dizaineris Stjuarts Hjūgs. Jahtas, automobiļi, interjera priekšmeti un mēbeles, mobilie telefoni, pulksteņi un citas luksusa preces vairāku simtu tūkstošu britu mārciņu vērtībā ir tieši šī unikālā mākslinieka ekskluzīvie kopdarbi sadarbībā ar pasaulē zināmiem zīmoliem. “Attiecībā uz zelta krāsas un materiāla dominanci modē un interjera  dizainā, šobrīd telpā atgriezušies visi īstie materiāli - kapars, bronza, misiņš, līdz ar to industrijas dekoratīvo priekšmetu ražojošā daļa cenšas sekot līdzi tendencēm un radīt aksesuārus, atainojot īstos materiālos.” Zelta materiālu lomu komentē Santa. 

20171031132708-24402.jpg

Zelts kā materiāls iepatikās arī kādam Ķīnas ražotājam, kas radījis vairāk kā miljonu vērts zelta tualetes papīru.

20171031132744-36983.jpg

Vēl nesen bija iecienīti zelta tualetes sēdekļi, taču tas nobāl uz 2001. gadā Hang Fung Gold Technology Group izveidoto 24 karātu zelta tualetes papīra ruļļu vērtību fona.

20171031132806-96868.jpg

Savukārt dizainere Silvija Flērija no Nirnbergas veidojusi 15 tūkstošus vērtu zelta miskasti. Šīs ierobežotās izlaiduma atkritumu tvertnes ir izgatavotas no alvas un pārklātas ar zelta loksnēm, kas pievienotu papildu spīdumu un mirdzumu. Toreiz 2009.gadā radīto iniciatīvu ražotāji skaidroja ar to, ka patērētāji meklē luksusa devu ikvienā pirkumiem. Piešķirot prestižu ikdienas priekšmetiem, tas ir veids, kā piesaistīt vairāk pircēju un paturot prātā vēlmi pēc elites piederības sajūtas, lai piesaistītu vairāk klientu.  Šādas miskastes ir pieejamas tikai 25 eksemplāros.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies