Remonta sāga

Linduchy
Linduchy 18. maijs 2016 16:38
1515

Remonts ir diezgan nejauka padarīšana. Tas sagādā neērtības, prasa nervus, laiku, finanses un pārbauda attiecību izturību.

Pārcelšanos mēs pārdzīvojām, tad nu pienāca kārta remontam – vannas istabā. Gadiem kalpojušais ūdens caurplūdes sildītājs devās pelnītā atpūtā. Nolēmām, ka, ņemot vērā ūdens spiediena problēmas daudzdzīvokļu mājā, šoreiz jāliek boileris. Ilgi un dikti pētījām santehnikas tirgū pieejamos ūdens sildītājus. Ja reiz dzīvojam 21. gadsimtā un domājam par enerģijas taupīšanu, tad pievērsām uzmanību „taupīgajiem“ boileriem ar programmējamu ECO funkciju un visādām modernām fīčām – nanomix tehnoloģiju, anti-legionellu funkciju u.c.

Kad izvēle bija skaidra, meklēju santehniķi. Izrādījās, ka Jelgavā santehniķi ir milzīgs retums – gandrīz izmiruši kā suga. Dienas laikā pat ar uguni nevar atrast :D Izložņāju forumus un sludinājumus, beidzot atradu un sarunāju, lai brauc skatīties, kas mūsu vannas istabai būtu nepieciešams.

Atbrauca salīdzinoši jauns vīrietis, bet ne kaut kāds zaļknābis-students. Pēc nostāstiem tādi Jelgavā aktīvi uzdarbojas – uztaisa pamatīgu „čakaru“ un galvassāpes. Meistars apskatījās vannas istabu, pierakstīja visu, kas būtu nepieciešams, un tad nu devāmies uz tuvāko būvmateriālu veikalu, kur nopirkām manu tehnoloģiju brīnumu :D

Atvedām mājās. Ar divu vīriešu spēku smagais milzenis tika nogādāts līdz vannas istabai un piekārts pie sienas. Santehniķis pamatīgi noņēmās, bet es tik nespēju beigt priecāties par jauno (un tā starp citu, diezgan padārgo) pirkumu. Paralēli jau tika sarunāts elektriķis, lai tehnoloģiju brīnumu varētu pieslēgt pie strāvas bez draudiem dzīvībai. Bet nebija ilgs mans prieks. Santehniķis, pabeidzis visus stellēšanas darbus, sāka laist ūdeni boilerī. Dārgajam pirkumam no apakšas pa caurumiņu sāka pilēt ūdens. Santehniķis neizpratnē, es šokā – nē, es biju jau tuvu histērijai. Pētījām instrukcijas bildes, nonācām pie slēdziena, ka tā tam nav jābūt, jo pilēšana notiek no vietas, kur atrodas boilera elektriskā daļa. Kaut instrukcijā (starp citu, nebija latviešu valodā) bija rakstīts, ka neliela pilēšana ūdens uzsilšanas procesā ir pieļaujama, ja ir pārāk liels spiediens. Taču nebija arī precizēts, no kuras vietas tieši tad tā pilēšana notiek. Kaut kā jokaini, ja jātur bļodiņa zem boilera :D

Santehniķa gala slēdziens – rūpnieciskais brāķis. Veikals, protams, jau ciet. Nolēmām, ka no rīta zvanīšu uz garantijas lapā norādīto tel.numuru.

No rīta zvanu uz servisa numuru. Tur man jauns (spriežot pēc balss) puisis atbild, ka viņš nav licis, viņš nav bijis manā vannas istabā, neko nezina un vispār viņam veikals pilns ar cilvēkiem, lai es ejot uz veikalu, kur pirku. Interesanti gan :D Attieksme fascinējoša – kādam tad nolūkam tas numurs ir ierakstīts garantijas lapā? Labi, nebiju slinka, saģērbos un devos uz būvmateriālu veikalu, kur pirkām boileri. Nav jau tālu jāiet – pāri ceļam :D Veikalā atradu pārdevēju, kurš vakar iepakoju mūsu dārgo pirkumu, izstāstīju savu bēdu un atklāju, ka mūsdienu tehnoloģiju brīnumam apakšā ir maģisks caurums, pa kuru tecēja ūdens. Apskatījuši veikalā esošo eksemplāru, pārdevēji konstatēja, ka vajadzēs izglītojošu pasākumu ar ražotāju, lai saprastu, kas ir kas un kam tas ir nepieciešams. Bet vispār pārdevēji bija sašutuši, ka servisa uzturētāji tik nekrietni pasūtījuši mani ... „uz veikalu“. Nu neko, pasauca vadību. Cepuri nost, vadība aktīvi iesaistījās lietas noskaidrošanā un procesa virzīšanā. Pierakstīja manu numuru, solīja, ka meistars zvanīšot sarunāt laiku, kad braukt skatīt.

Devos mājās, īpaši priecīgs noskaņojums man nebija, jo bija kaut kāda nojausma, ka karstā ūdens sāga netiks atrisināta pāris dienu laikā. Un tas nozīmē veco laiku atcerēšanos – ar ūdens sildīšanu kastrolīšos. Viens labums – intīmāki brīži ar vīru vannas istabā :D

Pēc kāda laika piezvanīja man no Rīgas servisa sieviete ar akcentu. Noskaidrojusi, kāda man īsti ir problēma, negribīgi paziņoja, ka meistarus varēšot atsūtīt vien 26. maijā, jo uz Jelgavu tik „šausmīgi tālu jābrauc un pieraksts esot pilns“. Mnja, varētu domāt, ka Jelgava ir Austrālijā :D Pie reizes pabrīdināja, ka, ja izrādīsies, ka santehniķis ir nepareizi saslēdzis, man būšot jāmaksā meistariem par izbraukumu 25 eiro. Nu ok ... tik problēma tāda, ka, palasot sūdzības internetā, viņiem vienmēr klienti izrādās paši vainīgi muļķi, kas neko nejēdz. Tad nu es gatavojos aktīvai cīņai. Nojaušu, ka bez PTAC beigās neiztiksim. Tomēr ceru, ka iztiksim bez Bez Tabu, kaut Rasas dikti gaida manu uzstāšanos TV ekrānā :D

Foto: qualitymechanical.com

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
Linduchy 19. maijs 2016 10:43 pece

Paldies! Noderēs :)

pece 19. maijs 2016 08:26

Novēlu tev stiprus nervus un izturību!

Linduchy 18. maijs 2016 21:56 chika

:D kā sanāks, kā viss iegrozīsies

chika 18. maijs 2016 21:04 Kaķmeitene

uzdosi jautājumu inspektoram Špakam!!!! :D :D

Linduchy 18. maijs 2016 17:23 Kerstyna

aga, tad problēmas atrisinās ar skaņas un attēla translēšanas ātrumu :D

Kerstyna 18. maijs 2016 17:20

Nu jā... skarbi, skarbi, bet tomēr, ja iesaistās "maģiskais beztabu", tad parasti lietas atrisinās kosmiskā tempā .

-Scarlett- 18. maijs 2016 17:20

:( drausmas

Aggie 18. maijs 2016 17:18

oh, tas gan sāpīgi

Linduchy 18. maijs 2016 17:08 Nikte

Es ceru, ka tomēr iztiksim bez zvaigžņošanās TV :D

Linduchy 18. maijs 2016 17:07 rasas

ROFL

rasas 18. maijs 2016 17:05

(F)(F)(F) nu ja,ka gaidu.. lai var vēlāk autogrāfu prasīt! ;)

Nikte 18. maijs 2016 17:04

Tas ir viens liels pīīīīīīīīīī ,jo izskatās,ka būsi Tv zvaigzne (emo)