Vairāk nekā trešdaļa iedzīvotāju par labu apkalpošanu gatavi maksāt vairāk

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 1. oktobris 2019 09:19
38

Vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” aptauja liecina, ka 36% Latvijas iedzīvotāju būtu gatavi maksāt vairāk par precēm vai pakalpojumiem, ja tirgotājs nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Turklāt pēc pozitīvas komunikācijas pieredzes ar uzņēmumu, 56% iedzīvotāju šī uzņēmuma preces vai pakalpojumus ieteiktu saviem draugiem un paziņām.

Labs serviss ir viens no būtiskākajiem uzņēmējdarbības veiksmes faktoriem, tādēļ ir svarīgi, lai visi uzņēmuma komunikācijas kanāli darbotos vienlīdz augstā līmenī. Aptaujas dati rāda, ka līdz šim visefektīvākā saziņa klientiem ar uzņēmumiem bijusi pa tālruni un e-pastu, bet mazāk efektīva ar sociālo tīklu un tiešsaistes čatu palīdzību. Ja klients vēlas iegūt ātru atbildi uz sev interesējošo jautājumu vai saņemt speciālista konsultāciju, tad visbiežāk šādiem nolūkiem tiek izmantots telefons. 

“Kā atzīst aptaujātie, tad viņiem ļoti būtiski ir saņemt ātru atbildi uz savu jautājumu. Mūsdienu dzīves ritmā neviens nav gatavs ilgi gaidīt pie telefona vai rakstisku atbildi uz e-pastu pēc vairākām dienām. Tāpat ir svarīgi, vai uzņēmums spēj nodrošināt to, ka klientiem nav jāzvana uz neskaitāmiem tālruņa numuriem, lai nokļūtu pie vajadzīgā speciālista, un uzņēmums spētu atzvanīt, ja konkrētajā brīdī nav varējis atbildēt,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts 

Interesanti, ka negatīva saziņas pieredze ar pakalpojumu sniedzēju mudina cilvēkus būt par 20% aktīvākiem un izlēmīgākiem savā rīcībā.  

“Aptuveni puse aptaujāto visticamāk pārtrauks sadarbību un aizies pie konkurentiem, ja viņu komunikācijas pieredze ar uzņēmumu būs negatīva. Savukārt, ja saziņa būs pozitīva, tad trešdaļa apsvērs iespēju pasūtīt vairāk preču vai pakalpojumu pie šī uzņēmuma. Kā redzams, tad neveiksmīga komunikācija ar klientu var radīt cilvēkiem vēlmi būt aktīvākiem, proti, divi no trim aptaujātajiem savu negatīvo pieredzi vēlētos izstāstīt saviem draugiem un paziņām,” saka R. Rosts. 

“Tele2” aptauja veikta kopā ar Snapshots. Kopumā laika posmā no 8. līdz 14. jūlijam tika aptaujāti 710 respondenti.                                                                         

Par “Tele2” 

“Tele2” ir mobilo sakaru līderis Latvijā – uzņēmuma klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju. Uzbūvējot Baltijā modernāko sakaru tīklu, “Tele2” nodrošina vidēji ātrāko mobilo internetu Latvijā un 4G tīkla pārklājumu, kas ir pieejams 99% iedzīvotāju. “Tele2” ir daļa no Tele2 AB grupas un ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies