Sliņķu un tievētāju kartupeļi Frī!

pece
pece 21. februāris 2012 16:02
2886
Viltotie Frī kartupeļi - derēs bērniem, sliņķiem un tievētājiem!
Sagriež kartupeļus salmiņos (var izmantot saldētos, ja ir pavisam slinkums uznācis).
Ieliek lielā traukā, pievieno 1-2 ēdamkarotes eļļas un mīļākās garšvielas, uzliek vāku un kārtīgi sakrata, tā lai eļļa apņem visus kartupeļus no visām pusēm.
Ber uz plāts, kurā izklāts cepampapīrs (var cept arī bez tā) un cep 220-250 grādos apmēram 25-30 minūtes, beigās uzliekot grila režīmu vai cepšanu tikai no augšas.
Te nu gatavi - smuki zeltaini brūni, smaržīgi un gardi!
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
minniite 22. februāris 2012 14:11

makvīns tāpēc tie ir ieteicami pusdienām, ne vakariņām.

mazaa raganina 22. februāris 2012 08:48

Es tikai atcerējos,ka Neimane seminārā teica,ka kartupelļos ir daudz cietes,kurai patīk nosēsties uz mūsu gurniem...Tas nu tā.

pece 21. februāris 2012 20:04

smukaa, a man patīk, ja cilvēki piekasās argumentēti ;)

smukaa 21. februāris 2012 20:02

Redzi,pie visa var piekasīties :D

pece 21. februāris 2012 19:54

Var jau diskutēt, kas nu kuram nozīmē tievēt, bet pa lielam es tomēr sliecos uz to, ka tievēt sevī ietver sabalansētu uzturu, atbilstoši uztura pamatprincipiem. Bet nu kam tīk, var jau dzīvot vien no tīra ūdens, nekas nav liegts!

Cerīte 21. februāris 2012 18:04

Tas tiešām ir tievētājiem,tiem kuri ir drosminieki-mani mīļākie ar rozmarīnu,uz palodzes aug man 2 podi.Paldies Pece par atgādinājumu,klāt likšu papīrā ceptu mencu-tā teikt ............fish und chips:)

smukaa 21. februāris 2012 17:32

Varbūt tievētājiem,bet ne tiem,kuri ievēro dalītā uztura principus;) Pārāk augsts glikēmiskais indekss:)

pece 21. februāris 2012 16:47

Par ko ne tievētājiem - kartupeļiem nav ne vainas un eļļa 1-2 ēdamkarotes uz 4 cilvēkiem paredzētu kartupeļu daudzumu nesanāk daudz. Kartupelī ir 75 kalorijas uz 100 gramiem, apēst pārsimts gramu šādi gatavotu kartupeļu ar kārtīgu kaudzi svaigu dārzeņu salātu būs labu labā ēdienreize ar normālu kaloritāti un pietiekamu šķiedrvielu daudzumu.

mazaa raganina 21. februāris 2012 16:43

Tiešām tievētājiem???

Kā pievienot rakstus Sieviešu Klubā?

PAMĀCĪBA: Kā pievienot rakstu/fotoblogu/video Sieviešu Klubā?

PAMĀCĪBA: Kā pievienot rakstu/fotoblogu/video Sieviešu Klubā?

Kādēļ sākt blogot Sieviešu Klubā?

Kādēļ sākt blogot Sieviešu Klubā?

Redaktores sleja

Pārmaiņas...

Pārmaiņas...

Kādi konkursi notiek Sieviešu klubā

Skaistumkopšanas balvas, kino un teātru biļetes, grāmatas

Horoskopi

Horoskopi: ko zvaigznes sola jūlijā

Horoskopi: ko zvaigznes sola jūlijā