Latvijas mīlētāko zīmolu tops

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 24. septembris 2015 14:00
1880

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ierindojies zīmols "Google", trešdien tika paziņots kompāniju "DDB Consulting", "Gfk Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un "Kapitāls" kopīgi veidotajā "Mīlētāko zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā.

Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir "Inbox", bet trešais - "Swedbank". "Top10" ceturto vietu ieņem "Youtube", piekto - "Rimi", sestajā vietā ierindojas "Facebook", septītajā - "Lattelecom", astotajā vietā ir "Skype", devītajā vietā "Maxima", bet "Top10" noslēdz "Depo".

Par 2015.gada unikālāko zīmolu atzīts "Rīgas Melnais balzams", kvalitatīvākā zīmola statusā ir "Nike", savukārt kā izdevīgākais zīmols ir noteikts "Supernetto".

Žurnāla "Kapitāls" īpašā balva - "Straujāk augošākais zīmols" - tika piešķirta "Statoil", pētījumu aģentūras "GfK" speciālbalvu - "Zīmols ar potenciālu" - ieguva Latvijas Televīzijas 1.kanāls, bet "PHD Latvija" drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts "Amoralle".

Lai noskaidrotu mīlētākos zīmolus, šogad aplūkoti 590 zīmoli 52 kategorijās. Lai noteiktu labāko zīmolu, ar interneta starpniecību aptaujāti vairāk nekā 2836 Baltijas valstu iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja notikusi šī gada vasarā.

Šogad tika apbalvoti arī ietekmīgākie zīmoli sociālajos medijos, pamatojoties uz zīmolu spēju iesaistīt auditoriju Latvijā populārākajos sociālajos tīklos - "Draugiem.lv", "Facebook", "Twitter" un "Instagram". Par ietekmīgāko zīmolu sociālajos medijos tika atzīta Liepājas pilsēta. Savukārt par ietekmīgāko mediju zīmolu sociālajos medijos tika atzīts "Delfi". Pasākumā tika prezentēts arī Latvijas vaimanu tops.

"Mainās zīmoli, mainās tehnoloģijas un arī tops mainās. Zīmols nav ne produkts, ne nosaukums, ne sauklis, ne solījums. Zīmols ir visu šo lietu summa. Summa ar pieredzēm, kuru cilvēks ar jūsu zīmolu iegūst. Tās faktiski ir attiecības. Lai veidotu attiecības, vērā jāņem daudzi faktori. Šī gada topā 50% visu aptaujāto zīmolu mīlētāju skaits ir pieaudzis, bet 50% - krities. Šī gada veiksmīgākie zīmoli ir darījuši daudz, lai veidotu un stiprinātu šīs attiecības. Tas nav vienkārši, jo cilvēki mainās, vērtības mainās un arī vajadzības mainās. Trīs lietas, kuras šogad novērojām visspilgtāk, salīdzinot ar pagājušo gadu. Pirmā - ienākumi aug, bet cilvēki joprojām tērē prātīgi. Otrkārt, Latvijas iedzīvotāji solidarizējušies bērnu radīšanā, vienlaikus palicis mazāk laika dažādām izklaidēm, sportam. Treškārt, ir vēl vairāk interneta, vēl vairāk iespēju. Internets pieejams visur, līdz ar to cilvēki kļuvuši nepacietīgāki, vairs nav gatavi gaidīt," pasākumā sacīja "DDB Latvia" izpilddirektors Andris Rubīns

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido "DDB Latvia" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "Gfk Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un žurnālu "Kapitāls".

Avots:

20150924142810-83397.jpg

Attēls: www.zimolutops.lv

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
Nikte 24. septembris 2015 21:39 Catwoman

(Y):D

rasas 24. septembris 2015 18:17 Marta Marta

Esmu inbox lietotājs

Marta Marta 24. septembris 2015 16:10

Vai tiešām tik daudzi lieto inbox? Man liekas ka visiem jau ir gmail.com :D

Linduchy 24. septembris 2015 15:37 Nymph

Gan jau aptaujāja daudz vairāk cilvēku, bet "derīgi" rezultāti bija tikai 2836 :D
Kā mans vīrs jautāja - kāpēc mūs nekad neviens neaptaujā? :D

Nymph 24. septembris 2015 14:46

Man reāli patīk šis teksts: "ar interneta starpniecību aptaujāti vairāk nekā 2836 Baltijas valstu iedzīvotāji". Tad cik - 2837? :D