Katrs 5. Latvijas iedzīvotājs atzīst “Hesburger” par iecienītāko ātrās ēdināšanas restorānu

AnnaZars
AnnaZars 3. decembris 2015 14:52
1536

Lielākā Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger”, ir veikusi ikgadējo Latvijas iedzīvotāju aptauju par ēšanas paradumiem un ātrās ēdināšanas nozares tendencēm. Aptaujā noskaidrots, ka katrs piektais Latvijas iedzīvotājs uzskata “Hesburger” par iecienītāko ātrās ēdināšanas restorānu tīklu Latvijā.

15% Latvijas iedzīvotāju regulāri apmeklē “Hesburger” restorānus

Pēc rudenī veiktās aptaujas noskaidrots, ka regulāri “Hesburger” restorānus apmeklē 15% Latvijas iedzīvotāju. Par “Hesburger” apmeklēšanas galvenajiem kritērijiem klienti atzīst ērtās restorānu atrašanās vietas, ēdiena kvalitāti, cenu, kā arī īso pasūtījumu gaidīšanas laiku.

Visbiežāk Latvijas iedzīvotāji izvēlas apmeklēt ātrās ēdināšanas restorānus pēkšņa izsalkuma apmierināšanai (64%), maltītes ieturēšanai ar ģimeni ārpus mājām (23%) un laika pavadīšanai ar draugiem (19%). Salīdzinot ar pērno gadu novērojama tendence, ka pieaug to klientu skaits, kas apmeklē ātrās ēdināšanas restorānus kopā ar ģimeni.

Turpina Ieva Salmela, „Hesburger” attīstības direktore Baltijas valstīs: “Ātrās ēdināšanas nozarē pastāv augsta konkurence. Tas nozīmē, ka mums ir rūpīgi jāieklausās mūsu klientu vēlmēs, jāanalizē nākotnes tendences un jāpilnveido mūsu darbība tā, lai klientiem piedāvātu arvien kvalitatīvāku servisu. Veicot ikgadējo klientu aptauju, mēs spējam izprast mūsu klientu vajadzības, kas tādējādi palīdz attīstīt mūsu darbību un pilnveidot darba kvalitāti, atbilstoši viņu vēlmēm. Mēs redzam, ka šobrīd klientiem ātrās ēdināšanas nozarē ir svarīgs tieši ātrums un pieejamība. Lai to nodrošinātu arī turpmāk, mēs turpināsim strādāt pie darbības efektivitātes palielināšanas un restorānu tīkla paplašināšanas Latvijā arī nākamgad, tajā pašā laikā saglabājot augstu kvalitāti un izdevīgumu.”

Kopumā par svarīgākajiem kritērijiem ātrās ēdināšanas restorānu izvēlē respondenti atzinuši to atrašanās vietu, izdevīgas cenas, ātru un kvalitatīvu apkalpošanu, īpašos piedāvājumus un izejvielu kvalitāti. Ir svarīgi atzīmēt, ka patērētājiem aizvien svarīgāka kļūst informācijas pieejamība par ēdienu sastāvdaļām.

Par pētījumu                                                                                                                  

Lai noskaidrotu šī brīža ātrās ēdināšanas nozares tendences un tās nākotnes attīstību, “Hesburger”, sadarbībā ar sociālo pētījumu centru “Socio Uuringukeskus” šī gada rudenī veica ikgadējo Latvijas iedzīvotāju aptauju. Šajā aptaujā piedalījās 1001 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 49 gadiem gan no Rīgas, gan reģioniem. 

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
pece 4. decembris 2015 08:32

Šie pētījumi, pārsvarā ir plika graša vērti, jo reti kurš taisa pētījumus kā pienākas - atlasot attiecīgi pēc visiem kritērijiem vecuma/dzimuma/ienākuma līmeņa/dzīvesvietas un taml..

Linduchy 3. decembris 2015 22:10

Jeiiii...nereāli fantastisks pētījums ROFLROFLROFL

Kerstyna 3. decembris 2015 16:31 Nymph

Labākajās ZPD tradīcijās. Var jau arī aptaujāt 10 un izvilkt procentus :D un attiecīgi interpretēt.

LosOjosVerdes 3. decembris 2015 16:31

Un vispār mans pusaudzis dėls teica, ka tikai 20.gs. cilvēki Hesburger sauc par Hesburger. Jaunie un modernie-par Hesīti:)

LosOjosVerdes 3. decembris 2015 16:30 Nymph

Pie tam, aptauju veicot Hesburger "restorāna" telpās:D

Nymph 3. decembris 2015 15:09

Kā man "patīk" šāda statistika - aptaujāja 1001 iedzīvotāju, no kā secināja, ka katrs 5 iedzīvotājs dara to un šito... (palmface).