Šī gada pirmais pašmāju iecienītais "Diz.aina tirgus" notiks industriālajā kvartālā “Sporta2”!

Sieviešuklubs.lv
Sieviešuklubs.lv 8. februāris 2018 14:06
180

Jau šo sestdien, 10. februārī, Mākslas un tehnoloģiju radošajā kvartālā «Sporta 2» bijušās Laimas zefīru rūpnīcas teritorijā notiks šogad pirmais pašmāju iecienītais "Diz.aina tirgus", kurā vairāk kā 120 dizaineri no Baltijas valstīm piedāvās unikālus dizaina apģērbu un interjera piederumus.

Dizaina tirgus, kas jau divus gadus notiek katra mēneša otrajā sestdienā, ir platforma, kur pircējam satikt apģērbu un interjera zīmolu radītājus vienuviet - satikt dizaineri uz vietas un uzzināt produkta izcelsmes stāstu, veidot sadarbību un noformēt individuālu pasūtījumu, kā arī iegādāties izstrādājumu uz vietas. Turklāt pasākuma organizatoru komanda ikreiz rūpējas par apmeklētāju iespēju iepazīt dažādas oriģinālas vietas Rīgas pilsētā  – tirdziņš ticis rīkots gan VEF kvartālā un Fon Stricka villā, gan jaunatklātajās ZUZEUM, bijušās Sapņu fabrikas telpās.

Pasākuma organizatore Māra Narcise pauž prieku par Lietuvas, Igaunijas un Krievijas  zīmoliem, kuri vairākkārt piedalās dizaina tirgū. Savukārt līdzās atpazīstamību jau ieguvušiem zīmoliem būs iespējams iegādāties arī debitantu -  sevi nesen pieteikušu zīmolu izstrādājumus.  Atšķirībā no iepriekšējām sezonām, šoreiz organizatori parūpējušies par iespēju atpūsties, paēst un lieliski pavadīt laiku īpaši iekārtotā atpūtas zonā. Dizaina tirgus pārstāv Slow fashion filosofiju jeb «lēnās modes» ideju  – laikā,  kad plaša patēriņa preču pārstāvji veicina pirkt, patērēt vairāk un atbrīvoties no apnikušās lietas, “lēnās modes” domāšanas virziens aicina patērēt mazāk, bet ieguldīt jēgpilnā un kvalitatīvā produktā. Tādēļ  Diz.aina tirgus ir  platforma, kurā pašmāju un Baltijas dizaineri prezentē savu produktu par izdevīgākām cenām, apgāžot pastāvošo mītu, ka kvalitatīvs dizains maksā dārgi, savukārt apmeklētāji var iepazīties ar jaunumiem Baltijas valstu dizaina piedāvājumā. ”Diz.aina tirgus ataino vienu no svarīgākajiem mūsdienīga dizaina uzdevumiem - radīt estētisku, funkcionālu un kvalitatīvu dizainu lietām, ko izmantojam ikdienā, pielāgojot mūsdienu cilvēka dzīves ritmam un vajadzībām.”  Uzsver organizatore.

Līdzīgi kā iepriekšējās sezonās, arī šī gada pirmajā tirdziņā dizaineru sortiments ir sadalīts vairākās kategorijās – apģērbi, aksesuāri un rotas, dizains bērniem, kā arī produktu un interjera dizains.  Dalību pieteikuši vairāk nekā 120 zīmoli no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Krievijas, un apmeklētājiem būs iespēja iegādāties jaunākās kolekcijas no jau iecienītiem modes zīmoliem kā apvienība M50,  Baiba Ripa, Qooo Qooo un Soulstones by Agnese Zeltiņa, savukārt kā īpašs pārsteigums  / jaunums ir lietuviešu zīmols “Freaky Fox” ar rotaslietām no porcelāna un Latvijā radītās “Batikō” kleitas. Tirdziņa ietvaros tāpat nav aizmirsts arī par mazākajiem – savu produkciju piedāvās arī nesen ieviestie  modes zīmoli Pik-pak un Rock n Mouse. Sekojot pieprasījumam, šogad neiztrūkstoši ar plašu piedāvājumu pircējus iepriecinās mājlietu tirgotāji, sākot ar interjera un telpu noformējuma priekšmetiem, traukiem un  beidzot ar mākslas, grafiskā dizaina  un papīra izstrādājumiem. No interjera iekārtojuma zīmoliem organizatori īpaši izceļ Oltes un Šmita lampas, savukārt no drukas darbiem – aizraujošo Joyful Couple erotisko spēli pāriem. Ar dizaineru sarakstu var iepazīties tirdziņa Facebook lapā: www.facebook.com/diz.aina.TIRGUS/ Pasākums notiks pl.11:00 – 16:00, un apmeklētājiem ieeja ir bez maksas.

Pirmoreiz Diz.aina tirgus savus apmeklētājus iepazīt nesen atvērto mākslas un tehnoloģiju kvartālu “Sporta 2” Skanstes rajona apkaimē bijušās Laimas zefīru rūpnīcas teritorijā. Radošais kvartāla pamatideja ir veidot attiecības starp mākslu un biznesu, un tieši tādēļ tas tika izraudzīts par pasākuma norises vietu. Kvartāla «Sporta 2» zināmākie iemītnieki ir Laikmetīgās mākslas centrs kim? un Tech Hub, kas Latvijā ir viena no vadošajām kopā strādāšanas vietām biznesa uzsācējiem IT jomā. Apvienojot šos abus konceptus «zem viena jumta», tiek atainota ideja par mākslas un biznesa sinerģiju. 

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies