Neticiet visam, ko sola, jeb mani piedzīvojumi ar davanuserviss.lv!

pece
pece 2. februāris 2016 21:56
1093

Cilvēks ir sliņķis pēc dabas. Arī es neesmu izņēmums. Vajag dāvanu – izpētu piedāvājumu netā un grasos to grābt ciet.

Ir pāris varianti, bet izvēlos, manuprāt, uzticamāko un zināmāko – nolemju dāvanu iegādāt davanuserviss.lv. Piedāvājums izcils tādiem sliņķiem kā man. Nolūko, liec grozā, samaksā ar karti un 1 minūtes laikā nopirktā dāvana e-pastā! Atliek spiest pogu drukāt un gatavs!

Tā – dāvana nolūkota, žvikts grozā iekšā, e-dāvana, maksāt ar karti. Savadām kartes cipariņus, kaut kas procesē, procesē un te, nevaru saprast darījums ir noticis vai nav – esmu pie savas izvēlētās dāvanas izvēles atpakaļ.

Ja jau reiz lapā saprast nevar, štrunc, lūkošu, ka savā e-pastā. Atveru – skatos, jā IR! E-pasts ar virsrakstu “Pasūtījuma apstiprinājums”. Nopriecājos – tātad viss izdevies.

Pētu, pētu, lasu, lasu – jābūt pielikumam, bet nav! Zvanu pakalpojuma sniedzējam. Šis e-pasts neesot pareizais, esot jāgaida vēl viens ar nosaukumu “maksājuma apstiprinājums”, kuram pielikumā tad būšot izvēlētā dāvanu karte.

Prasu – cik tad ilgi man gaidīt?

Un te nu sākas interesantākais – man pūlas ieskaidrot, ka tikai pēc tam, kad mana banka būs ieskaitījusi viņiem naudu, es saņemšu savu dāvanu karti un tas attiecoties arī uz maksājumiem ar karti!

Sūta mani lūkot pēc izraksta no manas internetbankas. Iemetu skatu Ineta bankā un  saprotu, ka darījums nav noticis. Prasu skaidrot kā man saprast epastu ar nosaukumu “pasūtījuma apstiprinājums”, ja jau reiz darījums nav noticis. Uz ko saņemu plašu atbildi, no kuras man ir jāsaprot, ka:

Neskatoties uz to, ka nekur nav parādījies tas, ka maksājums ir bijis neveiksmīgs – nedz web lapā, nedz informatīvā e-pastā, bet ko es nojaušu pēc sava bankas konta apskates, darījums ir spēkā (!). Un ja es neveikšu apmaksu pēc rēķina, tikai tad šis darījums tika anulēts pēc 7 dienām. Tas nekas, ka šādu opciju es neesmu izvēlējusies.

Sarakste ar šo firmu visa vienos vārtos ar zemtekstu – pats ēzelis, ka nespēj visu paredzēt un izzīlēt kafijas biezumos.

Ceru, ka vismaz e-pastā iezīmēto solījumu par darījumu atcelšanu, firma veiks bez tielēšanās.

Skaidrs ir viens – gribi ātri un bez problēmām, nepaslinko un aizej līdz kādai vietai, kur šie tirgo savus pakalpojumus un nemēģini izmantot piedāvātos e-pakalpojumus, lai cik vilinoši tas neliktos iesākumā, jo vari palikt gribot. Laika patēriņš beigās var izrādīties identisks abos gadījumos.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies