Kā es Litus meklēt gāju jeb stāsts par apkalpošanu SEB bankā!

Autors: pece, 2014. gada 20. februāris, 22:56:21
Kā es Litus meklēt gāju jeb stāsts par apkalpošanu SEB bankā!

Tā nu bij sanācis, ka mans meitēntiņš dodas uz sacensībām uz Leišu zemi un līdzi vajag Litus. Parasti skaidrā neko nedodu, jo norēķini ar karti ir ērtāki, bet nu šoreiz dodas uz mazpilsētu un nav pārliecības, ka tur vietējā ēstuvē kartes ņems pretī.

Pusdienslaikā izmetos pa sava ofisa durvīm un noskatu virzienu. Ak tavu laimi, atceros, ka nepilna kvartāla attālumā atrodas banka un skat, skatlogā milzu burtiem izlikti dažu valūtu kursi, starp kuriem ir arī Liti. Urāaaa! Mana sirds uzgavilē - tas būs ātri un gatavs!

Kā kārtīgs pilsonis, ieeju bankā, nosvārstos pie pogu aparātu, jo nespēju ar sevi vienoties vai man vajag "apkalpošanu privātpersonām" vai "skaidras naudas norēķinus". Izlemju par labu pēdējam variantam - galu galā man vajag īstus Litus un pretī došu īstus eiro, nevis kaut kādu elektronisku štrunta karti.

Lai arī priekšā vien daži cilvēki, uz priekšu virzās lēni. Pēc 20 minūtēm rindā, apceru iespēju aiziet bez nekā, bet nu laime tik tuvu, ka nolemju - nākamais numuriņš ir manējais. Pacietību, tikai pacietību!

Ir! Tieku pie sava lūgumu izteikšanas. Meitene mani uzklausa un sāk izmisīgi zvanīties - neatbild. Atvainojas un aizdodas. Pēc ilgākas pauzes atgriežas! Nevarot noskaidrot - vai Liti ir uz vietas vai nav.

Esmu samulsusi, jo gaiši elektroniski krāšņais tablo, tak teica, ka IR!

- Tas ir tikai informācijai!

- Kādai informācijai, ja Jums to Litu nav ko pārdod?

- Tas, ka tur ir informācija, nenozīmē, ka mēs šo pakalpojumu sniedzam!

-???!!!?? Kā tad ar patērētāju maldināšanu un maldinošu reklāmu?!?

Esot jāgaida, kad kolēģe varēšot to noskaidrot ir tie Liti vai nav. Prasu - cik daudz laika tas varētu aizņemt. Meitene rausta plecus - varbūt minūtes 15, varbūt vairāk. Gaidīsiet?

Te izmet, vajadzēja pasūtīt, tad būtu!

- Vai es varu pasūtīt Litus uz pl. 17 šodien?

- Vai Jums ir Litu konts mūsu bankā?

-???!!!???

- Pasūtīt var tikai tad, ja Jums ir Litu konts, tad mēs speciāli priekš Jums pasūtītu Litus uz konkrētu laiku.

Jāziņ, es tak miljonu Eiro negrasījos mainīt, lai šitā izpildītos!

Atzīstos - nenoturējos, pateicu, ka negaidīšu, jo mans laiks ir vērtīgāks par viņu nekonezinu un nekonevaru. Pieminēju, ka ir nekorekti ielikt maldinošu informāciju skatlogā.

Ceru, ka līdz rītam, manas emocijas nebūs izplēnējušas, jo par patērētāju maldināšanu vēlos uzjautāt Patērētāju Tiesību Aizsardzības centram - ceru, ka viņiem būs ko teikt!