Kā es Litus meklēt gāju jeb stāsts par apkalpošanu SEB bankā!

pece
pece 20. februāris 2014 22:56
1431

Tā nu bij sanācis, ka mans meitēntiņš dodas uz sacensībām uz Leišu zemi un līdzi vajag Litus. Parasti skaidrā neko nedodu, jo norēķini ar karti ir ērtāki, bet nu šoreiz dodas uz mazpilsētu un nav pārliecības, ka tur vietējā ēstuvē kartes ņems pretī.

Pusdienslaikā izmetos pa sava ofisa durvīm un noskatu virzienu. Ak tavu laimi, atceros, ka nepilna kvartāla attālumā atrodas banka un skat, skatlogā milzu burtiem izlikti dažu valūtu kursi, starp kuriem ir arī Liti. Urāaaa! Mana sirds uzgavilē - tas būs ātri un gatavs!

Kā kārtīgs pilsonis, ieeju bankā, nosvārstos pie pogu aparātu, jo nespēju ar sevi vienoties vai man vajag "apkalpošanu privātpersonām" vai "skaidras naudas norēķinus". Izlemju par labu pēdējam variantam - galu galā man vajag īstus Litus un pretī došu īstus eiro, nevis kaut kādu elektronisku štrunta karti.

Lai arī priekšā vien daži cilvēki, uz priekšu virzās lēni. Pēc 20 minūtēm rindā, apceru iespēju aiziet bez nekā, bet nu laime tik tuvu, ka nolemju - nākamais numuriņš ir manējais. Pacietību, tikai pacietību!

Ir! Tieku pie sava lūgumu izteikšanas. Meitene mani uzklausa un sāk izmisīgi zvanīties - neatbild. Atvainojas un aizdodas. Pēc ilgākas pauzes atgriežas! Nevarot noskaidrot - vai Liti ir uz vietas vai nav.

Esmu samulsusi, jo gaiši elektroniski krāšņais tablo, tak teica, ka IR!

- Tas ir tikai informācijai!

- Kādai informācijai, ja Jums to Litu nav ko pārdod?

- Tas, ka tur ir informācija, nenozīmē, ka mēs šo pakalpojumu sniedzam!

-???!!!?? Kā tad ar patērētāju maldināšanu un maldinošu reklāmu?!?

Esot jāgaida, kad kolēģe varēšot to noskaidrot ir tie Liti vai nav. Prasu - cik daudz laika tas varētu aizņemt. Meitene rausta plecus - varbūt minūtes 15, varbūt vairāk. Gaidīsiet?

Te izmet, vajadzēja pasūtīt, tad būtu!

- Vai es varu pasūtīt Litus uz pl. 17 šodien?

- Vai Jums ir Litu konts mūsu bankā?

-???!!!???

- Pasūtīt var tikai tad, ja Jums ir Litu konts, tad mēs speciāli priekš Jums pasūtītu Litus uz konkrētu laiku.

Jāziņ, es tak miljonu Eiro negrasījos mainīt, lai šitā izpildītos!

Atzīstos - nenoturējos, pateicu, ka negaidīšu, jo mans laiks ir vērtīgāks par viņu nekonezinu un nekonevaru. Pieminēju, ka ir nekorekti ielikt maldinošu informāciju skatlogā.

Ceru, ka līdz rītam, manas emocijas nebūs izplēnējušas, jo par patērētāju maldināšanu vēlos uzjautāt Patērētāju Tiesību Aizsardzības centram - ceru, ka viņiem būs ko teikt!

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Sieviešu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
hiperkeri 21. februāris 2014 09:45

akjel. nu skumji,ka Tavu laiku un pacietību tā čakarē. Es parasti tādas lietas neņemos ar bankām bet konkrētiem valutas maiņas punktiem.

Noelle 21. februāris 2014 09:10 pece

Es rakstīju: "Proti, es varu aiziet arī uz banku (ja man, teiksim, nav internetbankas vai nav pieejams dators) un pateikt, ka gribu, lai uz tādu un tādu kontu no mana konta pārskaita tādu un tādu valūtu un bankā ir jābūt šim valūtas maiņas tablo, lai es zinu aptuveno summu, cik tad no mana konta EUR norakstīs."

Ir vienkārši prasības, kas nosaka, ka šādam informatīvam materiālam ar valūtu kursiem ir jābūt (turklāt, nav jau jābūt arī tablo, tas var būt arī uz papīra lapas uzdrukāts). Turklāt, valūtas kursi, kas uzrādās uz tablo, var atšķirties no tiem, kas faktiski ir spēkā attiecīgajā brīdī, kad veic darījumu - priekš tam veicot konkrēto darījumu info tiek precizēta.

Es gan neko nevaru komentēt par klientu apkalpošanas speciālista darbu - pret šo gan es izturos kā "klients vulgaris". Mans komentārs attiecas tikai uz tablo esamību un tajā atspoguļoto info. :)

pece 21. februāris 2014 09:03 Noelle

Es gribētu mazliet oponēt, ka diez vai TABLO Bankas logā, kurš ir vērsts uz ielas, būtu traktējams kā informācija tiem, kuri norēķinus veic elektroniski. Nē, nu var jau būt, ka ir daudz klientu, kas pirms bezskaidras naudas darījumiem, aizskrien līdz bankai - fiziski paskatās info skatlogā un nesas uz mājām veikt šos bezskaidras naudas darījumus, bet man domāt, ka tādu gadījumu varētu būt īpaši maz.

Noelle 21. februāris 2014 08:52

Valūtas kursa tablo bankā nav paredzēts ekskluzīvi tikai tiem, kas iet mainīt "reālu" naudu. Tam patiešām ir informatīvs raksturs, jo tas ir spēkā arī attiecībā uz tiem, kas veic norēķinus elektroniski, ne tikai nāk nopirkt attiecīgo valūtu skaidrā naudā. Tas tā - "informācijai no virtuves". Proti, es varu aiziet arī uz banku (ja man, teiksim, nav internetbankas vai nav pieejams dators) un pateikt, ka gribu, lai uz tādu un tādu kontu no mana konta pārskaita tādu un tādu valūtu un bankā ir jābūt šim valūtas maiņas tablo, lai es zinu aptuveno summu, cik tad no mana konta EUR norakstīs, lai es nopirktu un pārskaitītu tik un tik konkrēto valūtu. Tam nav īsti sakara ar to, kādas valūtas fiziski ir pieejamas filiālē, bet gan drīzāk ar to, ar kādām korespondentbankām bankai ir sadarbība.

mazaa raganina 21. februāris 2014 08:38

Mēs vienmēr iepriekš pasūtam litus un zlotus Jēkabpilī Citadelē jau laicīgi un nekādu problēmu!

pece 21. februāris 2014 08:30 Kerstyna

Ja? Tad man vakar paveicās, jo tieši Citadelē es dabūju visu ko vajadzēja, i kā bankas klientam samainīja valūtu bez komisijas naudas.

Kerstyna 21. februāris 2014 08:22

Ne jau SEB vien ar to slimo, Citadele arī, diemžēl....