Vingrošana iesācējam

Ivetta
Ivetta 10. janvāris 2011 12:02

Man ir klipi ar vingrošanas programmām un ir tā kā apņēmība regulāri vingrot. Ko gribēju gan pajautāt - par biežumu. Cik tad tādam ritīgam iesācējam bieži vajadzētu vingrot? Ar domu, ka nav pārcensts. Katru dienu tas būtu drīzāk tāda mocīšana un pārdegšana. Tas vairs nebūtu liels prieks un entuziasms turpināt iesākto. Cik tad reizes nedēļā vēlams tā stundu vingrot? Tā ka jūti, ka esi fiziski sevi nodarbinājis līdz patīkamam, možam gurdumam. Saprotu, ka katru dienu drīkst vieglus stiepšanās vingrojumus taisīt, lai iejūtas līdz nākamajai kārtīgai slodzītei. Kā tad būtu pareizi pakāpeniski slodzi uzņemt biežuma ziņā? Varbūt var blogu ar speciālista padomu ielikt pamācību vingrošana iesācējiem!

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
hiperkeri 10. janvāris 2011 22:36

es vēl arvien vingroju 2x nedēļā 40 minūtes.
vienkārši atbrīvo sev to laiciņu,bet sāc ar zemākas grūtības vingrojumiem,tad atbilstoši iespējām kāpini skillu:)

Ivetta 10. janvāris 2011 22:19

Man, cik novēroju uz sevi, efektīvāk, ja pie video pavadījuma, kur rāda priekšā vingrojumus, vingroju. Tad jūtu slodzīti, ir savādāk nekā kad pats kaut ko izdomā vingrot. Tā kārtība kā kustību veikt pareizi laikam izpildās. Pēc vingrošanas tad izdejojos pēc sirds patikas pie vienas dziesmas. Tā vismaz šodien darīju.

hopste 10. janvāris 2011 21:39

Man ir tā,ja izdomāju vingrot viena mājās,tad to daru pakāpeniski katru dienu. No rīta apdarot visus darbiņus,kad palieku viena,ieslēdzu skaļu muziku un uz priekšu...staipos,tupjos,lēkāju kādas 10 min. Uzlieku sev tīkamās kādas 5-6 dziesmas un tai laikā burzos pa grīdu..
Esmu pamanijusi,ka ar laiku dziesmu skaits palielinās in līdz ar to arī vingrošanas ilgums.

Ivetta 10. janvāris 2011 20:57

paldies

kintijasieviesuklubslv 10. janvāris 2011 20:13

ivetta, sāc ar vingrošanu reizi līdz divas nedēļā pa stundai (vai vismaz 30 - 40 minuuteem). tad pakaapeniski sevi pieradini liidz taadai slodzei, kaadai pashai gribas

Ivetta 10. janvāris 2011 12:02

Man ir klipi ar vingrošanas programmām un ir tā kā apņēmība regulāri vingrot. Ko gribēju gan pajautāt - par biežumu. Cik tad tādam ritīgam iesācējam bieži vajadzētu vingrot? Ar domu, ka nav pārcensts. Katru dienu tas būtu drīzāk tāda mocīšana un pārdegšana. Tas vairs nebūtu liels prieks un entuziasms turpināt iesākto. Cik tad reizes nedēļā vēlams tā stundu vingrot? Tā ka jūti, ka esi fiziski sevi nodarbinājis līdz patīkamam, možam gurdumam. Saprotu, ka katru dienu drīkst vieglus stiepšanās vingrojumus taisīt, lai iejūtas līdz nākamajai kārtīgai slodzītei. Kā tad būtu pareizi pakāpeniski slodzi uzņemt biežuma ziņā?
Varbūt var blogu ar speciālista padomu ielikt pamācību vingrošana iesācējiem!