Pumpinjas uz sejas

baibba
baibba 19. marts 2012 11:50

Ludzu palidziet kaut vai ar padomu ko man darit. uz sejas metas pumpinas( pinnes) un nu jau sak izraisit debresiju man. kagad lietoju Rauga tabletes itka paliek labak,un tad atkal uznak vilnis un metas. esmu pijusi pie dermataloga vina izraksta kaukadas kormonalas,bet negribu neko tadu lietot. parbaudiju hormona limeni tie it labi,viss ir normas. varbut problema ar kungi( zarnam) nezinu ko darit. doma ir palietot nakts sveces ellas tabletes. varbut kada ir jau tadas lietojusi.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
baibba 20. marts 2012 19:35

partnerus nemainu,esmu precejusies un neko asu neédu,piparotus un stipri ceptu arii nee.

anita052 20. marts 2012 17:41

baibba!
Varbūt mainiji sejas kopšanas līdzekļus? Savādākus ēdienus ēd - asus, stipri ceptus, piparotus. Saitīts arī var būt ar lieliem pārdzīvojumiem- stresu Citām sievietēm tas arī ir saistīts ar dzimumdzīvi (ir neregulāra vai arī bieži maina partnerus)Padomā par tādām lietām arī.
Hormunālas tabletes nelieto nekāda gadījumā, es lietoju un manas paziņas arī - dabūjām tikai praktiski neārstējamas slimības- tas ir šausmīgi tici man.

baibba 20. marts 2012 12:09

26.lietoju garnier sejas kremu,un ari mazgasanas lidzekli,un meibeline tonalo. bet es saku domat ka japarbauda kungis.

anita052 19. marts 2012 21:59

baibba!
cik tev ir gadu? kādu kosmētiku lieto?

baibba 19. marts 2012 11:50

Ludzu palidziet kaut vai ar padomu ko man darit. uz sejas metas pumpinas( pinnes) un nu jau sak izraisit debresiju man. kagad lietoju Rauga tabletes itka paliek labak,un tad atkal uznak vilnis un metas. esmu pijusi pie dermataloga vina izraksta kaukadas kormonalas,bet negribu neko tadu lietot. parbaudiju hormona limeni tie it labi,viss ir normas. varbut problema ar kungi( zarnam) nezinu ko darit. doma ir palietot nakts sveces ellas tabletes. varbut kada ir jau tadas lietojusi.