Problēmas ar lieko svaru

frezija20 11. marts 2011 15:08

Meitenes, palīdziet. Tuvojas jau vasara, bet nekā nevaru tikt galā ar lieko svaru. Mēģināju neēst, visādas diētas, sportot...bet nekas nepalīz...esmu 163 cm augsta, bet sveru 87 kg, tas ir traki pa daudz. Ko darīt? Vai kāda ir kaut ko citu mēģinājusi? Padalieties lūdzu ar savu pieredzi

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
sandrulish 17. maijs 2011 19:54

paldies intasanta- Jūsu padomi noderēs arī man!")

16. maijs 2011 14:14

Es jau uzreiz varu pateikt ko es vēlos - dabūt darbu un pelnīt godīgi strādājot, un atgūt izskatu. Kaut gan , ja būs darbs, tad pēc ķēdes reakcijas arī visu pārējo lēnām varēs atļauties. Sportot es cenšos cik varu. Mūsu ģimene ir aktīvi riteņbraucēji, tikai ne sliktā laikā, par mazo baidos. Katru dienu daudzus kilometrus izskraidu meklējot darbu, tā ka vakarā atvelkos mājās galīgi piekususi.

intasanta 16. maijs 2011 14:04

Hei, Deina!
Tu minēji, ka sapņo par svara nomešanu....un par to, ka Tev pietrūkst tam līdzekļu. Pirmkārt noformulē ko tieši Tu vēlies- savus kg, jaunu darbu, daudz naudas..... Tad precizē cik kg, kādu darbu, cik naudas...
Un tad paskaties, ko jau šodien vari izdarīt, lai tuvotos tam ko vēlies.
Pamēģināšu Tev palīdzēt ar "ķīniešu ēdienkarti"- t.i. izvēļu piedāvājums, kas raisa fantāziju. Labi- sporta klubs un individuāls treneris Tev nav pa kabatai. Bet nūjošana, skriešana, vingrošana, vērojot Youtube vingrojumus.. ...Padomā, ko vari darīt. Kas Tev vairāk iet pie sirds. Un tad sāc. Jau šodien.
Veiksmes, Tev!

16. maijs 2011 13:57

Meitenes, es arī sapņoju par svara nomešanu un savas figūras atgūšanu pēc otrā bērniņa piedzimšanas. Mans augums bija 60-90-60. Nu protams, uz tādu vairs cerēt nevaru un arī nevajag, bet tā kā augums ir 1,75, es negribu staigāt ar dibenu kā "divriņķu plītiņu". Svars agrāk bija 66-70 kg, bet tagad 82 kg un zemāk nekādīgi nevaru dabūt. Jau veselu gadu katru rītu griežu riņķi ar tām bumbiņām, bet vairs izmaiņu nav nekādu. Sākumā pāris centimetri viduklī pazuda, un ar to arī bija viss. Esmu dziļā depresijā. Darbu arī nevaru atrast. Atpakaļ pēc mazuļa piedzimšanas mani vairs nepieņēma. Profesionālos kursus nespēju sagaidīt, jo tur viņiem pašiem problēmas ar valsts dotācijām un atļaujām. Rindas mežonīgas. Arī jau gandrīz gadu gaidu. Līdz ar to visu laiku jāturas uz izdzīvošanas pamata. Es tā sapņoju par labu fitnesa klubu ar treneriem un personīgu programmu. Taču, diemžēl, nevar atļauties. Un tā tie gadi paiet. Pati jau sev sāku nepatikt. Un tas ir pats ļaunākais. Vajadzētu pie psihologa aiziet, bet arī tas nav iespējams, jo jau viens seanss maksā šausmīgo naudu. Un ko tas dos - viens seanss. Tur tad jāgatavojas uz pilnu kursu. Uz Sieviešu kluba tikšanās reizēm arī tik sen neesmu bijusi, vienkārši nevaru atļauties. Ļoti, nu ļoti žēl! Dodiet varbūt kādu padomu lūdzu?

tulpite 6. maijs 2011 18:06

Mīļās meitenes ! Svarīgi, lai uzturs būtu sabalansēts, respektīvi, saturētu visas mims vajadzīgās vielas un vitamīnus. Skaidrs, ka dienā neapēdam sauju dzērveņu un uzturā nelietojam tīru avota ūdeni ! Man patīk labāk to pasmelt no avota, nekā uzticēties pudelēs sapildītajam.Pavasarī, protams, jāēd daudz zaļumu, bet vai visiem rīdzeniekiem tie pieejami tīri, es domāju gārsas, nātres un pieneņu lapiņas. Cik vispār cilvēkam jāapēd zaļumu, dārzeņu un augļu, lai tiktu pie vitamīnu un minerālvielu minimuma? Daudz! Tad nu piedevām varētu lietot dabīgos, koncentrētos vitamīnus, lai būtu pārliecināti, ka mūsu organisms saņems visu vajadzīgo. Sintētiskie vitamīni ir galīgi garām, uzsūcas tikai puse vai viena trešdaļa, jo atšķirīgs molekulārais sastāvs, organisms nepieņem tādus. Lai visām veicas savas veselības saglabāšanā !

acisciet 20. aprīlis 2011 22:15

Piekrītu dāmām, kuras apgalvo, ka viss sākas galvā. Kad sakārto apziņu un ļauj zemapziņai strādāt savā labā, visas lietas sakārtojas. Man ļoti palīdzēja "Kā iemācīties mīlēt sevi" Siņeļņikovs V. Pēc rūpīgas grāmatas studēšanas un vingrinājumiem man gluži vienkārši organisms pārkārtojās, lai atrisinātu liekā svara poblēmu. Izklausās neticami, bet rezultātā man vairs nemaz negribās iecienītās bulkas,sviestmaizes ar desu un citas agrāk iemīļotas uzkodas, sāta sajūta rodas ātrāk un svars lēnām pazūd. Apmēram tā kā ieprogrammē sevi, ka vēlos atgūt normālu svaru un viss notiek pats no sevis. Organisms saka priekšā - to vajag, bet to nevajag un tu vienkāši nevar ieēst, jo ļoti gribās ūdeni ar citronu (piemēram).

kalliope 20. aprīlis 2011 11:02

nav labi, neēst visu dienu, tulpīte!
par selerijām - 'na ļubitjeļa', tā teikt - man viņas ož pēc suņuburkšķiem :D

vitaerina 20. aprīlis 2011 10:18

Frezija!
Man arii taada problema ir-bet tagad sanjemos un metu nost,jo ir gribas speks-veelos labi izskatities un sev patikt.
Es vienkaarshi daudz udentinja dzeru un maz eedu-bet brokastis obligaati eedu-tie vairaak ir darzenji ,pashtaisiiti salatinji(netrekni):D
un ljoti priecaajos par sevi ka nost jau ir 2,5kg uzreiz juutami pec drebem

tulpite 11. aprīlis 2011 16:24

Sveiki! Pašreiz lietoju "Baobablife" ar baobaba augļa mīkstumu, acerolas ķirši, dzērveni, konžaka glukomannānu (dabīga viela), inulīnu. Tas ir pulverveida, izšķīdina 2 tējkarotes glāzē ūdens un lieto no rītiem pirms brokastīm. Bagāts ar C vitamīnu un citiem vajadzīgajiem vitamīniem un minerālvielām. Lietoju jau otro nedēļu un esmu pamanījusi, ka vairs nav tik milzīga kāre pēc saldumiem un var iztikt bez ēšanas kaut vai visu dienu, vienkarsi negribas. Es ceru, ka tievēšanas jomā būs panākumi, ja vēl pielikšu fizisko aktivitāti.

frezija20 6. aprīlis 2011 12:38

ne velti atcerējsos:) Izrādās tai kompanijai Super Diet šogad 50 gadi, un šodien bigo.lv viņi piedāvā arī 50% atlaidi saviem produktiem: http://bigo.lv/akcija/superdiet :)))) IZdomāju, ka paņemšu šos produktus un vēl klāt sāku braukāt ar riteni un no nākamas nedēļas sākšu arī sportot :) tomēr vasara tuvojas

milestibaslidojums 1. aprīlis 2011 20:24

Izmēģini nodarbības pie uztura speciālistes Ksenijas Andrijanovas, kura ne tikai pastāstīs kā viegli un pareizi sabalansēt ikdienas uzturu, bet iepazīstinās ar psiholoģiskajiem aspektiem, kas traucē svara samazināšanas laikā, pastāstīs par emocionālo ēšanu, kā arī sniegs informāciju par ēšanas traucējumiem.
www.noslepums.lv

jutasdomas 1. aprīlis 2011 20:16

Sveiki!
Man ir pozitīva pieredze ar Tonalin. Uztura bagātinātājs, kurš palīdz notievēt, un turklāt uzlabo ādas stāvokli!!! Tiešām superīgs! Un vēl palīdz arī nostiprināt imunitāti (esmu nobriedusi šogad iztikt bez pavasara saaukstēšanās :) )!
Ražots Somijā!
Iespējams, vairāk var izlasīt www.tonalin.lv

peeka 1. aprīlis 2011 03:00

Visi darzeni satur kalorijas! :)
http://www.weightlossforall.com/calories-vegetable.htm
List of how many calories in Vegetables:

Vegetable Calories Carbs Water Content
Asparagus 26 1.5 g 90 %
Aubergine 15 2 g 90 %
Medium - -
Beetroot 38 9 g 82 %
Broccoli (100g) 32 1 g 90 %
1 average Broccoli floret 11g 3 cals - -
Brussels Sprouts 40 3.5 g 87 %
Cabbage average 24 2.4 g 93 %
Carrot 32 5 g 90 %
Cauliflower 32 2 g 91 %
Celery 8 1 g 95 %
Chicory 10 3 g 90 %
Courgette 20 2 g 93 %
Cucumber 10 1g 97 %
Fennel 13 1.5 g 95 %
Gherkins 15 2.5 g 93 %
Gourd 12 1 g 90 %
Leek 22 2.5 g 92 %
Lettuce (average) 13 1.5 g 95 %
Marrow 10 1.6 g 95 %
Mushroom 15 0.5 g 93 %
Okra 30 2.5 g 88 %
Onion 35 3 g 92 %
One average Red Onion 150g 49 cals 2.3 g 90 %
Onion Spring 23 2 g 88 %
Parsnip 60 10 g 78 %
Medium - -
Peppers red average 18 5 g 90 %
Potato Calories ( 100g ) low-med 15 g 80 %
Pumpkin 12 2 g 95 %
Radish 13 2 g 90 %
Spinach 23 1 g 92 %
One average sprout 10 grams 4 cals - 88 %
Sprouts 43 Calories 4 g 88 %
Swede 22 2 g 96 %
Sweet corn 24 12 g 40 %
Tomatoes 18 2.2 g 93 %
Tomatoes cherry 17 0.5 g 90 %
Turnip 21 2 g 90 %
Watercress 21 0.5 g 90 %
Yam 110 30 g 65 %
Values for vegetable calories correct at time of testing but may vary between different product types!
Calories in chocolate bars | Calories in potatoes | Calories in rice recipes | Calories in Pizza | Calories in wine | Calories in chicken | Calories in bacon | Calories in fish | Calories in nuts | Calories in Meat


Some values for the calories in vegetables may differ between each portion served as this will vary between people.

Most fruits and vegetables are alkaline-forming, which helps to retain bone density, while most are also rich in vitamin C, which helps with the absorption of important menopause minerals calcium and magnesium.

Most vegetables are high in fiber, low in fat and often a good source of vitamins and minerals. The vitamins can be important for health, vitality and even anti-aging. Carrots are an excellent source of vitamin A and Brussels sprouts are an excellent source of vitamin C, both vitamins are anti-oxidants and help "clear up" circulating free radicals in the blood. Excess free radicals have been shown to speed up aging as they attack cells.

Vegetable Facts:

If you chew gum while peeling Onions it should stop you crying!

Potatoes contain no fat at all, and the thicker the chip, the less fat it absorbs during cooking!

Join the Weight Loss Force!

Other languages

Copyright © 2003-2011. www. weightlossforall.com. All rights reserved.

frezija20 31. marts 2011 22:05

es gan atradu to SUPER DIET Latvijā :) puncis27 paldies par info! viņiem ir mājas lapa www.superdiet.lv, un cik no tās var saprast, tad drīz arī sāks tirgot, var arī sazināties ar viņiem :) un pvd reģistrā pārbaudīju, jo šeit nobiedēja ar nelegāliem līdzekļiem, arī tur viņi ir :) http://www.pvd.gov.lv/lat/lab_izvlne/datubazes/_gv/external-db_1/
un ierakstu Super diet, tur ir vairāki produkti reģisrēti :) tagad gaidīšu, kamēr varēs nopirkt :)
Un cik vispār internetā lasīju, visi ir apmierināti un 100% dabīgs produkts :) vajadzēs pamēģināt. bet sportot arī atsāku, tagad siltāk kļūst, braukāšu no rītdienas uz darbu ar riteni :))

laila333 30. marts 2011 17:23

Diemžēl man ir jāpiekrīt, ka lielākā daļa "lieko kilogramu" mums ir galvā nevis uz gurniem. Mūsu ķermenis bieži vien parāda mūsu spēju "draudzēties" vai tieši pretēji "nedraudzēties" ar disciplīnu, iedvesmojošiem mērķiem un mentālo higiēnu - pozitīvas emocijas, skaidras domas un tīru prātu. Šeit lielā mērā var palīdzēt jebkurš speciālists - dietologs, psihologs vai psihoterapeits - parakāsies tavā pagātnē, vairākus seansus tevi uzklausīs un iespējams iedos viedu padomu vai arī saliks ēdienkarti tuvākajam mēnesim ... un ???? Tad atkal čats - biju... uzklausīju... pamēģināju... un pēc laika vis ir atpakaļ. Secinājums - trūkst pašdisciplīnas un atbalsta kritiskā brīdī, kas palīdz pāriet janā līmenī.
Ļoti labs risinājums ir veselības un personīgo sasniegumu koučs - palīdz izvirzīt tieši man piemērotu, iedvesmojošu un reālu mērķi, saliekam konkrētus soļus, konkrētas darbības un pat laiku kad katru lietu daram, vienmēr saņemu atbalstu un motivācijas devu. Pats svarīgākais, rezultāts ir ilgnoturīgs - es pati mainos un mana dzīve kļūst arvien labāka un labāka. '
Šādu treneri var atrast www.sbm.lv

vooda 29. marts 2011 21:50

ticat vai netica bet ir psihologiska programma ko var uzstadit un cilveks sak diezgan strauji tievet.
ta nav ta saucama ,<>tas ir pavisam kas cits.\
tik atrasts lieka svara iemeslsun tad ar psihokorekcijas palidzibu tas tiek atrisinats.
cilveks zaude svaru daudz efektivak nekavisas tajas dietas un kodeshanas.
pati to izmeginaju 4 seansi,un no taukiem uz vedera un gurniem nebij ne vests.
varu iedot shi cilveka e-mailu.
pienjem vinjsh Riiga,
almansuros@gmail.com

summergirl 29. marts 2011 20:29

baibba,selerijas labi garšo. Vienīgi,ka tagad uz pavasari pagrūti sameklēt labas saknes,jāsamierinās biežāk ar seleriju kātiem. Fui,nekādas brīnumtabletītes nevajag,tās tipa tikai stimulam,prāta apmānīšanai...

pece 29. marts 2011 10:33

Vismaz pagaidām Super Diet NAV LV reģistrēts un oficiāli netiek ievests. Pirms uzturbagātinātāju lietošanas iesaku apskatīties to legalitāti uztura bagātinātāju reģistrā

Mani gan mazliet fascinē ticība brīnumtabletītēm un tam, ka ēdot tabletītes var nekaitīgi notievēt un kas ir vēl svarīgāk, svaru noturēt. http://www.pvd.gov.lv/lat/lab_izvlne/datubazes/_gv/external-db_1/ .

baibba 28. marts 2011 22:50

puncis27 kur tu iegadajies tos uzturbagatinatajus?Kura vaksti,un uzraksti pilno nosaukumu.

baibba 28. marts 2011 22:38

Ka ta selerija garso?

summergirl 23. marts 2011 09:30

Es arī tagad uz pavasari sarosijos. Iet svars smuki nost bez diētām. Ēdu mazas porcijas un vismaz 4 dienā. dzeru daudz ūdeni 3 l. un našķojos ar seleriju saknēm. Man garšo un vienīgais dārzenis ar -kalorijām. :))

lily 22. marts 2011 18:23

Paldies par atbildēm :)

sandrusha 22. marts 2011 14:53

cerite diezgan kļūdās domājot, ka jadzer tikai tāpēc, lai apmānītu kunģi. Ūdenim ir vistiešākais sakars ar vielmaiņas paātrināšana, iekustināšanu un tas palīdz organismam sašķelt arī uzkrājušās tauku rezerves, t.i.iekustināt to izmantošanu, tāpat palīdz nierēm kārtīgi funkcionēt, mitrina ādu un nodrošina šūnas ar vajadzīgo. Te ir viens īss un koncentrēts raksts par ūdens nozīmi svara zaudēšanā: http://spogulis.calis.lv/dietas/ieteikumi/ka-8-udens-glazes-diena-palidz-turet-taukus-no-jums-pa-gabalu/

Cerīte 22. marts 2011 10:28

Jādzer daudz lai apmānītu kunģi,lai būtu saju'ta ka pilns.

lily 21. marts 2011 21:53

Šodien man radā jautājums sev. Kāpēc tievējot (un netikai) jādzer vismaz 2l udens? Visi dietalogi iesaka, bet atskārtu, ka nemaz nezinu kāpēc? :D
Vai varat atbildēt lūdzu :)

1 2