Kosmētika - Latviešu vai Ārzemju

sammerseta
sammerseta 14. marts 2013 14:47

Kā Jūs izvēlieties kosmētiku? Kas nosaka izvēli (cena, kvalitāte, ražotājvalsts, zīmols, pieradums)? Es, ja ir izvēle/alternatīva, vienmēr izvēlos mūsu pašu Latvijas kosmētiku, bet gribētu parunāt ar Jums, dāmas, kā kosmētiku izvēlaties Jūs.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
mazaa raganina 16. marts 2013 14:31

Man arī ir saldētavā zāļu tēja ikrīta ādas pamodināšanas procedūrai!

sammerseta 16. marts 2013 14:27

Makvīn, forši! :) Savējais vienmēr ir labākais!
Salasu kumelītes, uzleju remdenu ūdeni, paturu, mazgāju seju - man arī savs zīmols!
Forši tomēr, ka manējais zīmols spēj konkurēt ar visiem citiem!
Tavējais arī izkonkurēs visus citus! Tici man! :)

sammerseta 16. marts 2013 14:25

Linduchy, es domāju pie tā paša konkrētā produkta! Pie pārējiem, protams, ka strādā! Kā jauns, tā tik liekas, ka labāks un man vajag! (Kaut zīmols jau sen ir pievīlis!)
Man taču reklāmā tā stāsta, vai ne? :D

mazaa raganina 16. marts 2013 14:13

Tiklīdz esošais pieniņš beigsies, gatavošu pati nākamo pieniņu un lūpu balzāmu. Ja viss izdosies un būs o.k.,tad ir doma par krēma pagatavošanu, tā kā man arī būs savs "zīmols""...

Linduchy 16. marts 2013 14:13

Tā tik tev liekas, ka nākamjās reizēs mārketings vairs nestrādā...strādā un kā vēl ;) Diemžēl jāatzīst, ka lielākā daļa cilvēku uzķerās uz reklāmām pirmajā, otrajā, trešājā un pat desmitajā reizē ;) Ir, protams, cilvēki, kas īpaši piedomā ko pirkt, bet tiešām lielākā daļa ir zombējami...

sammerseta 16. marts 2013 14:05

Reklāmas un mārketingu aktivitāšu cenas ir milzīgas!!! Un tās vienmēr nostrādā, lai nopirktu pirmo reizi. Bet visas pārējās reizes gan ir stipri atkarīgas no kvalitātes, no tā vai āda pieņem, vai patīk, sniedz solīto. Pārējās reizēs vairs mārketings nevar palīdzēt! Bet iegrābties nav patīkami...

Linduchy 16. marts 2013 13:52

Oj, meitenes, ja vien jūs zinātu, cik liela ir mārketinga izmaksu daļa produkta cenā ;) Skaļi un daudz reklamēts nebūt nenozīmē, ka ir arī kvalitatīvs :)
Manā kosmētikas plauktā ir gan vietējie, gan ārzemju produkti. Madaras produkcija patīk un tiek lietota, izņemot matu kopšanas līdzekļus, tie maniem matiem neder. Šis tas ir arī no Dzintara Kredo Natur, bet tas vairāk vīram uz sejas tiek zieķēts :D
Lētā gala kosmētiku nepērku, ļooti cenšos izvairīties no Krievijā, Baltkrievijā, Polijā ražotiem produktiem (neveiksmīga pieredze). Dārgā gala kosmētika (piem. Dior) tiek pirkta, ja ir atlaides, un arī tikai ārzemēs, jo diemžēl, bet mūsu pašu Kolonnā utt. šī kosmētika ļoti atšķirās no ārzemēs nopērkamās :(

sammerseta 16. marts 2013 13:30

Spotorno, bet reklāma dara patiešām daudz! Un ja zīmols ir nostrādāts tik labi kā Madara, tad nav brīnums, ka cilvēki cenšas to pirkt, kaut patiesībā ir daudz mazāku un patiešām labu zīmolu. Un labi sevi asociēt ar samērā dārgu un pievilcīgu zīmolu, tā tas ir. patērētājs arī grib justies tajā "veiksmīgo, zaļo" kategorijā. Man patīk eko, bet neesmu "uzburta" uz to vai lētticīga, ka viss ko saka, tā arī ir. Un patiesi mazāk zināmos, reklamētos brendos bieži ir gan kvalitāte, gan laba cena, gan efektivitāte. Bez skaļas reklāmas. Šādas "pērles" arī meklēju. :)

vecsprofils 16. marts 2013 13:24

sammerseta, dažas LV firmas vēl nemaz neesmu izmēģinājusi, bet labprāt notestēšu :)
Redz kā, mani kā reiz reklāma nedaudz atbaida. Tā teikt - ja kāda firma pēkšni paliek populāra, sevi dēvējot par to ekoloģiskāko, kvalitatīvāko, īpašāko, tādu kā saka perstižāko, un to pēkšņi sāk pirkt vairākums - mani tas attur.
Man vairāk patīk tieši tie klusie, bet dziļie ūdeņi, kur kvalitāte, tur nav dižās reklāmas :)

sammerseta 16. marts 2013 13:13

Dzintaram arī vajadzētu domāt par saziņu sociālajos tīklos, dizainu, protams reklāmu, jo par jaunākajiem produktiem uzzinu tikai ieejot veikalā un visu izpētot. Bet tā kā viņiem liels tirgus ārpus LV, kur Dzintaru pazīst (un mīl!), tad varbūt arī tādēļ neiespringst uz LV patērētājiem...

sammerseta 16. marts 2013 13:11

Spotorno, man Madara ļoti patika (lietoju sejas putas, dienas fluīdu, tonējošo fluīdu, dezodorantu, šampūnu un balzamu mēģināju, bet maniem matiem, tas nederēja pilnībā, ātri tiku vaļā, atdodot draudzenei), ļoti ietekmēja nostrādātais zīmols, bet tagad daudz ko esmu pamainījusi un nu izvēlos arī daudz ko citu, piem. Pien-, Eliēr, Ceano, Oga Oga, arī no Dzintara ir iemīļoti produkti.

mazaa raganina 16. marts 2013 13:06

Dzintara eko krēmi cenas ziņā nemaz nav lētāki.
Ar Madaru man ir īpašas attiecības, man ļoti patīk koncepcija, produktu smarža, dizains, krēma konsistence. Bet produktus vienalga pērku tikai uz akciju un tad kad vajag, man nav neviena lieka krēma bundžiņa, viss tiek pirkts lietošanai.
Dzintaram vajadzētu par reklāmu vairāk padomāt.

vecsprofils 16. marts 2013 13:00

Jauki :) Man no Dzinatara ļoti patīk smiltsērkšķu balzāms matiem.
Vienkārši šodien tā skatos, ka daudzi tā jūsmo par Madaru kā Eko kosmētiku, aizmirstot, ka Dzintara pat parasto sēriju kosmētika ir diezgan dabīga, nerunājot jau par to sēriju Kredo Natur :) Tāpēc tas liek domāt, ka noteikta vecuma kategorijā svarīgi ir pirkt cenas ziņā dārgāku, attaisnojot to ar augstāku kvalitāti un pašapziņas celšanu :)

mazaa raganina 16. marts 2013 12:55

spotorno
Kur teikts,ka sliktāks?
Es pērku Dzintara Kredo bērnu krēmu pa 1.70lvl

mazaa raganina 16. marts 2013 12:52

sammerseta
Fluīds patiešām ir ļoti labs, manai ādai ļoti patīk!

vecsprofils 16. marts 2013 12:51

Šajā ziņā kā vairākumu es domāju tieši vecumu 20-35 gadi.... :)

vecsprofils 16. marts 2013 12:46

Ar ko КREDO Natur ir sliktāks par Madaru? :)
Vai tik ne augstā cena liek vairākumam pirkt Madaru, jo negribas pirkt "lētu"? ;)

sammerseta 16. marts 2013 12:40

Makvin, man no Madara ļoti patīk tonējošais fluīds, arī cenšos uz akcijām nopirkt! :)
+ man vecais (balti matētais) dizains patika krietni labāk.
Bet Latvijā jau ražo ļoti daudz - http://goo.gl/ACrcr

mazaa raganina 16. marts 2013 12:24

Nu Madarai cenas nav lētas, pērku tikai uz akcijām, nesen paveicās tonējošo fluīdu vecā dizaina iepaojumā nopirku pa 11ls, blakus bija jaunā dizaina iepakojums pa 18lvl....

sammerseta 16. marts 2013 10:13

Vai tikai cena attur no tā, lai izvēlētos Latviešu ražojumus?
Varbūt bailes "iegrābties"?
Man pašai patīk atbalstīt "mūsējos" un nu revidēju skapjus un plauktus, lai atbrīvotos no lietām, kurām notecējis termiņš, un jaunu vietā iegādātos LV zīmolu produkciju.

Ivetta 14. marts 2013 16:16

Jāteic, ka matu šampūnus un balzamus labprāt iegādātos no frizieru veikaliem... Lietoju jau kādu apm. gadu Estel lielās šampūna un balzāma pudeles. Pirmkārt prieks, ka nav tikpat kā katru mēnesi jauns šampūns jāpērk un otrkārt mati neprasās tik bieži mazgāt salīdzinoši ar parastajiem veikala šampūniem (protams, ja vien neesi matus iezie''kejis ar kādu fiksēšanas lidzekli). Pirmajās reizēs kad sāku mazgāt radās tāda sajūta, ka mati elpo, galvas āda labāk attīrās. Bet ikdienā katru reizi lietojot, to vairs nejūt, jo pierod. Sazin kāda būtu sajūta tagad nomainīt uz parasto šampūnu...

vecsprofils 14. marts 2013 15:54

aj, žēl nav te Edit pogas, pamanīju drukas kļūdas :D

vecsprofils 14. marts 2013 15:52

Pagaidām neesmu piesaistīta noteiktām ražotājvalstīm un firmām. Pērku gandrīz vienmēr kaut ko citu, jo patīk mainīt smaržu, redzēt ikreiz jaunu kosmētisko lietu dizainu, būtu tas acu zīmulis, lūpu krāsa vai krēma burciņa :) Krēmiem, losjoniem un tamlīdzīgiem ieziešamiem līdzekļiem, paralēli pamatfunkcijai, svarīga man ir smarža. Dekoratīvai kosmētikai noteicošais paralēli izvēlētam tonim, ir dizains. Man patīk, kad lūpu krāsa pilda ne tikai savu pamatfunkciju, bet tā arī skaisti izskatās.
Nu... tā teikt, šajā ziņā esmu pilnīga Sieviete, patīk tas vizuālais arī :)
Par sastāvdaļām - protams, apskatos, kādas sastāvdaļas tiek minētas, bet es neteiktu, ka esmu ļoti ieciklējusies uz "eko", jo pagaidām, cik skatos, tad visi tie modernie "eko" ir vairāk mārketinga reklāma, bizness. Manā skatījumā "eko" ir tikai tad, ja tiek izgatavots pašrocīgā veidā. Bet tām izreklamētām "eko" firmām man nav uzticamības, ka tās tiešām ir ļoti atšķirīgas no parastām. Okey, pāris štruntu sastāvdaļā mazāk, bet vai tas uzreiz ir garants baigai ekoloģijai? ....

Par kvalitāti - preču klāsts šodien ir tik plašs, ka jebkurā firmā var atrast gan pilnīgus draņķus, gan pilnīgi ekselentus līdzekļus. Vismaz es kritiski visu izvērtēju un savu izvēli izdaru par labu tam, kur būtu visi man svarīgie kritēriji :)

sammerseta 14. marts 2013 15:51

Vēl svarīgi ir izrevidēt visus kosmētikas makus un plauktus, lai izmestu ārā visu to, kam jau sen ir beidzies termiņš. Savādāk jau zinu kā tas ir, iepatīkas un nopērku... atkal kas iepatīkas... un aizmirstu. Te var palīdzēt dažādie partiju kodi uz iepakojuma un šī lapa - www.checkcosmetic.net Lielisks darbiņš pavasarim! :)

Ivetta 14. marts 2013 15:37

Pārsvarā lietoju no Oriflame, bet šad tad šo to nopērku citur. Bet kopumā nepērku neko dārgu.

1 2

Tagi

Skaistumkopšanas saloniņš Sieviešu klubā pašā Rīgas centrā